{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Nu forstår jeg ingenting. {{forumTopicSubject}}

Chicco er blevet kemisk kastrereret for 10 dage siden.
Chicco har altid været en god og lydig hund. nu er han en ballademager. Han trækker fuldstændig vildt i snoren og adlyder ikke sine kommandoer længere. Han er også stukket af fra mig 2 gange. Det har han aldrig nogensinde gjort før.
Altså skulle de ikke blive mere roligere af en kemisk kasteration?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu forstår jeg ingenting.
  • #1   22. dec 2010 Hvis den uhensigtmæssige adfærd ikke har noget med testosteron at gøre, så hjælper det ingenting at fjerne det.

Dertil kommer, at det slet ikke er ualmindeligt at problemadfærd starter efter kastration.

Men - en kemisk kastration giver ikke det fulde billede, så du kan ikke trække en direkte linje mellem konsekvenserne af den og så konsekvenserne af en kirurgisk kastration.

• #2   22. dec 2010 I starten stiger deres niveau af kønshormon, så de kan blive rigtig stride ca en uge efter staven er blevet sat ind. Det kan vare alt fra en uge til tre uger, og derefter begynder man så at se virkiningen af det smiley

• #3   22. dec 2010 Ok så forstår jeg det bedre. For har sgu aldrig oplevet at skulle kæmpe sådan en stor kamp med ham før. Håber det snart vender.
    Dette kunne doktor dyr godt have indformeret mig om.

• #4   22. dec 2010 Kontakt evt dyrlægen og sig det, det kan være en forglemmelse, eller at de simpelthen ikke oplyser om de negative ting... Måske de så gør det fremover.
    Må man spørge hvorfor du har valgt den løsning?

• #5   22. dec 2010 Fordi at jeg har fået en tæve og fordi at jeg gerne ville afprøve om det kunne fjerne hans eget kønsaggression.

• #6   22. dec 2010 Okay. Vi har haft det prøvet på vores gamle hanhund og der hjalp det ham rigtig meget, men det var stress og nervøsitet. Pt prøver vi med Pelle, men det virker ikke det mindste, han har aldrig været nervøs, men det er han desværre blevet nu, han er ikke så stresset, men det er ikke det værd i hans tilfælde. Han kan i øvrigt heller ikke med ret mange hunde, det eneste staven har ændret er at han leger bedre med tæver nu, da han nu ser dem som legekammerater i stedet for dejlige damer.

• #7   22. dec 2010 Håber at det vil hjælpe positivt på Chicco, for han er virkelig kongen over alle andre hunde.

• #8   22. dec 2010 Så har jeg snakket med dyrlægen. Hun var slet ikke klar over det før hun læste indlægsseddelen. Men nu ved hun det.
    Men bekymrende at man anvender et præparat som man ikke har sat sig nok ind i.
    Jeg personligt, giver heller ikke medicin til patienterne, før jeg kender virkning, bivirkning og interaktioner.

Kommentér på:
Nu forstår jeg ingenting.

Annonce