{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Jeg forstår ikke... {{forumTopicSubject}}

hvorfor at ikke kalder sin hund til sig, eller bare gør det mindste forsøg på det når man ser to mennesker gå med sine hunde i snor, og oven i købet råber at hundene ikke kan lide andre tæver så hun skulle kalde på den.

det var hvad der skete før i dag da mig og min kæreste var ude og lufte hund i en ny anlagt skov som ligger her i nærheden af hvor vi bor..
da jeg er gravid og har nogen problemer med det må jeg ikke gå med dem når de trækker så min kæreste gik med begge vores i snor da de ikke er super vilde med alle andre hunde, vi ser så en dame komme gående med en løs tæve, vi stopper op og jeg råbte til hende at hun skulle kalde sin hund til sig, men hun slentrede bare vidre, jeg stilde mig foran vores egen hunde og prøvede at skramme den væk men den var helt ligeglad, og løb hen til vores, som blev lidt sure på den, og først der små løb damen hen til os.. der havde jeg dog fået fat i hendes hund og holdte den i halsbåndet til hun endelig kom derhen.. min kæreste spurgte hende så hvorfor hun ikke skyndte sig lidt mere med at få fat i hendes hund, nu hvor hun jo kunne se og høre at vores ikke kunne lide den, hvorpå hun bare svarede at hendes ikke gjorde noget, jeg sagde så til hende at jeg syntes at normal respekt for andre var da at kalde sin hund til sig når vores var i snor.. det tog hun nu ikke så tungt og gik bare sin vej, hvor hun begyndte at kalde på en anden hund, som heller ikke kom hen til hende.. hun var så nød til at gå 200 meter efter den men det virkede ikke som om det generede hende spor.

Jeg forstår virkelig ikke at man kan være så ligeglad med sin hund, og andres for den sags skyld.
det mindste man gør er sku at holde sin hund i snor hvis den ikke kommer når man kalder ellers så letter man rumpen når der er folk der siger sådan til en.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg forstår ikke...
  • #1   20. jul 2007 Tjaah, et evigt tilbagevendende problem, som jeg ikke kan svare på//=;
    Folk har simpelthen ikke respekt for andre, efter min mening!!

Godt at det ikke gik galt i denne situation, det kunne det jo lige så godt have gjort....

• #2   20. jul 2007 Mamma
    nogle ting skal man bare ikke forstå
    jeg hader bare folk der gør sådan, karla går altid løs men hun er lidt bange for andre hunde, så hvis de kommer løbende, så stikker hun af, så det er bare super fedt.... nogle folk burde have en lille opsang engang imellem

• #3   20. jul 2007 Både min kæreste og jeg tænkte meget over hvordan vi sagde tingene til hende, da vores hunde begge er amstaff og man hurtig virker som en af de "forkerte" typer når ens hund ikke kan med andre, og så er det ikke bedre hvis man selv står og ter sig som en tumpe..

Nå jeg vil sige tak for jeres svar og normalt ville jeg ikke stille af fra en tråd, men en af vores venner har hvalpe og han har lige ringet og spurgt om vi ikke kunne komme og køre en af dem til dyrlægen..

så kigger ind igen lidt senere, og igen undskyld fordi jeg bare smutter fra min tråd af

• #4   20. jul 2007 det er da bare helt iorden, og held og lykke med både din og din vens vens babyer.....

• #5   20. jul 2007 Det er da også komplet idiotisk..

Jeg kalder altid Luna til mig, om den anden hund så er løs eller ej (med mindre det er en af hendes legekammerater)

Kommentér på:
Jeg forstår ikke...

Annonce