{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Ser for meget fjernsyn {{forumTopicSubject}}

Milo er begyndt at være lidt meget interesseret i fjernsynet. Da vi fik ham for 4-5 mdr siden (han er 2 år) bjæffede og knorrede lidt, hvis der var dyr i fjernsynet, det var til at leve med. Men her den sidste månedes tid har det tager overhånd. Han reagerer på snart alt inde i fjernsynet, så vi snart ikke orker at se tv mere. Vi prøver selvfølgelig med "nej", som vi også bruger ved alt andet han ikke må, men det virker ikke. Nogle gode tips?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ser for meget fjernsyn
  • #1   13. dec 2010 Elmo har altså perioder, hvor det er slemt.. første lømmelalder... og så igen nu 2 år... han har i mellemtiden været ok, og kun reageret på meget hundegøen osv.... lige nu er han meget træls.

Jeg prøver at fange hans opmærksomhed, roser ham, når han er rolig, hvor han normalt ville gø... men ja det er så træls.

Der er en reklame, hvor ca. 5 hunde gøer en sang... der går Elmo fuldstændig amok....

• #2   13. dec 2010 sæt hunden ud i gangen/et andet rum når den ter sig.

det er en røvsyg metode når man se en film, men det virkede for fisen og kenzo (svigermors lhasaer der kun er vant til DR1 og TV2) der mente at Animal Plantet var til for at gø og bjæffe.

Jeg skælder ikke ud, satte dem bare i gangen (rummet ved siden af stuen, ingen dør) og gik ind og så TV videre. Til sidst gad de ikke længere bjæffe selvom hundene i TV gøede.
    - Og idag kan jeg bare sige "stop så, det er fjernsynet" og de holder keje =)

• #3   13. dec 2010 nina... og de blev i det andet rum.. uden lukket dør osv... ??

• #4   13. dec 2010 Det er ikke så vigtigt om hunden bliver der.. det eneste du egentligt opnår er "jeg larmer - jeg bliver sat væk".

Hunden må gerne komme ind i stuen med det samme, men gøer den videre skal den bare sættes ud igen.

Freja fangede ideen efter 4 gange i gangen på et kvarter, og så sov hun bare i sofaen uden at bemærke TVet. Kenzo er lidt mere tungnem, men med kiks i gangen fattede han alligevel pointen.

Han gøer ikke af TVet, men kan derimod finde på at lægge sig i gangen og sove fordi der ingen larm er og engang fik man kiksere der =)

Det er jo ikke sikkert det virker for jer, men lhasaerne fangede hurtigt min hensigt, og idag siger de ikke en lyd når tante passer dem og TVet kører =)

• #5   13. dec 2010 hmmm tænker bare, at Elmo ikke fatter det... jeg har sat ham ud i gangen, men det starter bare et bullerflip de fleste gange...

Nå måske det skulle prøves igen, nu hvor han er blevet ældre.

• #6   13. dec 2010 Jeg fik benson til at stoppe - han gør det dog stadig til tider - ved at rose ham sp snart jeg kunne få ham til at kigge væk fra tv'et.
    Han må gerne se tv, men med munden lukket, og det har han næsten forstået nu smiley

• #7   14. dec 2010 Samson ser også tv. Og RIGTIG mange reklamer kan han slet ikke have - hos os hjælper det at lægge et tæppe eller en dyne over ham, så sover han nemlig smiley

har prøvet at aflede og rose, ud i gangen etc og intet har hjulpet desværre smiley

Kommentér på:
Ser for meget fjernsyn

Annonce