{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor vil folk tjene penge på ting
  • #1   7. dec 2010 Tjaa...det er vel også lidt op til køber at sætte sig en smule ind i hvad der købes og hvad prisen generelt ligger på...

    Men ofte ser man at folk der sælger brugte ting, tror de er lavet af guld smiley


  • #2   7. dec 2010 Så også på et tidspunkt sidste vinter et pink dækken med krone på. Udvendigt vandtæt stof og indvendigt flece. Jeg købte mine i Netto, og gav 25 kr. pr. stk. På HG var det samme dækken til salg for over 100 kr.

  • #3   7. dec 2010 ja selvfølgelig er det op til køber at se på tingene. men for det meste ser man jo kun billeder og bestemmer sig... et eksempel sidste år kunne man købe lyserøde dækner i netto til 40 kr og ja så i år ser jeg dem til salg for 150 kroner det synes jeg ikke er rimeligt..men det er vel op til folk selv hvad man giver penge for... synes bare det er lidt synd for de folk som ikke er klar over det...

  • #4   7. dec 2010 Tjaa.. Om det er hunde, tøj, sko eller andet, så vil folk vist bare gerne tjene penge.. Skræmmende men sandt..

    Endnu mere skræmmende er det så at der rent faktisk er folk som gider betale overpris for det hele...


  • #5   7. dec 2010 Man må jo som køber følge samme råd, som man får ved diverse udsalg: Tag stilling til, om du synes, det er en god pris for den vare. Så længe folk ikke siger, deres varer er noget andet end, hvad de er, kan jeg ikke få ondt af det

  • #6   7. dec 2010 Jeg køber aldrig noget uden at tjekke priserne på nettet først, selv når jeg tager på udstillinger og shopper, så laver jeg en liste hjemmefra med hvad jeg skal have og hvad jeg kan få det til på nettet, gider ikke komme hjem med noget jeg har betalt overpris for.

  • #7   7. dec 2010 i øjeblikket er der en trøje til salg herinde, jeg købte den igår i netto til 40 kr.

  • #8   7. dec 2010 jeg syntes mange mennesker er for nærige og som bare vil suge penge til sig med alt mulig skrammel,jeg selv har jeg givet nogen ting væk gratis,gad ikke besværet med at overfører og alt det bare for 50 100 kr,og man kan vel også godt være lidt sød selv og man får det godt bagefter fordi man var så flink

  • #9   7. dec 2010 købte en trøje i netto til 40 kr til jebbe igår og så den idag helt magen til herinde til 100 smiley fuskere, skrev det også til hende som ville købe den at hun altså lige kunne spare nogle penge ved og gå ned i netto smiley

Kommentér på:
hvorfor vil folk tjene penge på ting

Annonce