{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV, for pokker da
  • #1   6. dec 2010 Det er du ikke ene om - Her hvor jeg bor må vi kun have én hund og jeg vil bare SÅ gerne have en mere inden Keesha bliver for gammel. Hun er 6 år nu, så det ville jo være et godt tidspunkt for en lille ny vaps. Dåååååmmme boligforening smiley

• #2   6. dec 2010 tænk på denen måde hvisd u får flere hunde så risikere du at din nuværende hund får mindre kærlighed og opmærksomhed :S

• #3   6. dec 2010 Jeg har det lige sådan hehe ville gerne eje en gård og så bare have huse fuld af dejlige vapser....har 3 dejlige små vapser,hus og have til dem...men har altid lyst til flere, tror bare ik min mand er med på den smiley

• #4   6. dec 2010 Fritte mor, jeg har rigeligt med kærlighed til alle min, de er ved at blive slidt op, af bar nussen fra min side af og så har de stor glæde af hinadne også smiley

• #5   6. dec 2010 Nogle gange får jeg også vildt stor træng til at få en border mere.. Men tror ikke Meeko vil dele sin mor ;o) i hvert fald ikke lige nu. Måske når han bliver gammel..

• #6   6. dec 2010 Frittemor: Det er da noget vås at sige. Hvis man får flere børn, elsker man dem da heller ikke mindre, fordi der er flere *GG*

Kan godt forstå du er træt af at du ikke kan få en hund mere. Jeg er så glad for at have mine 2 sammen. Lilly var alene i mange år, men efter hun har fået Silas er hun livet total op og det er rart at se smiley

• #7   6. dec 2010 jeg har hvalpekulder eller hvad det hedder. vil såh gerne prøve og ha en hvalp, og alle de søde hvalpeannoncer suk,

• #8   6. dec 2010 Jeg er slet ikke i tvivl om at der villle blive rigeligt med kærlighed, nussen og opmærksomhed til flere hunde, hvis jeg fik det. Og så har de jo oveni det hinanden, når jeg ikke er hjemme. Så jeg kan egentlig kun se det som en fordel for alle parter.

• #9   6. dec 2010 Det er lige netop som Lea udtrykker det.
    Hvalpekulder og kan simpelthen ikke stå for alle de søde hvalpe, der er herinde.....
    Og skulle jeg vælge engang at købe en hvalp af en herinde, så bliver det efter meget nøje overvejelse.
    Vil nødig have en opdrætter hængende i røret hver eneste uge, bare lige for at checke op på "om hendes hvalp" har det godt......

Kommentér på:
ØV, for pokker da

Annonce