{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Snyd ved køb af hund {{forumTopicSubject}}

Nu da der diskuteres så meget angående snyd ved køb af hund, vil jeg også lige fortælle om en forfærdelig oplevelse min søster fik, da hun skulle købe hund.

Det startede med, hun fandt en forening, der redder hunde fra udlandet. På deres hjemmeside fandt hun et billede af en hund, som hun godt kunne tænke sig. Hun fik at vide at den var 2 år gammel. Den store dag kom så hvor hun skulle hente hunden. Damen som formidler hunden virker sød og troværdig, og siger at hundens dårlige stand, skyldes de dårlige forhold på det internat den kom fra. Og at den bare skal have et bad og noget ordentligt mad, så er den sund og rask igen. Det skal lige siges at min søster ikke har den helt store forstand på hunde, så hun tager damens ord for gode varer.

Min søster giver hunden et bad, men opdager at den har en knude under øret, og pelsen falder af i tåtter og efterlader bare pletter. Hun syntes også den virker forpint af smerter. Den næste dag tager hun straks til dyrelægen, der får hun at vide at hunden fejler en hel masse bla. har den gigt i ryggen, dårlig vejrtrækning, dårligt hjerte, orm og muligvis en kræftknude. Desuden var den ikke under 10 år. Dyrelægen sagde at aflivning ville være det mest humane.

Min søster bliver helt ude af den, og ringer til damen hun fik den formidlet af. Damen tror ikke på min søster og dyrelægens ord, hun bliver meget gal og henter hunden fra min søster næste dag.

Min søster betalte 2500 for hunden dette var incl. vaccination, stealisation, chip og et påstået helbreds tjek af en dyrelæge. Hun fik ingen penge retur. og senere finder hun ud af at hunden er solgt videre til en ældre dame for 1500 kr som har betalt sky høje dyrelægeregninger, hun havde kun hunden i 4-5 måneder, for til sidst havde den stakkels så mange smerter, at hun måtte få den aflivet.






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snyd ved køb af hund
Kommentér på:
Snyd ved køb af hund

Annonce