1.177 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

nanna L
nanna L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hjælpppp! Hjælpppp!

Hej alle sammen, har virkelig brug for jeres hjælp. Jeg er en pige på 18 år som har en drøm, drømme kommer bare jo desværre ikke af sig selv. Jeg vil gerne træne hunde, helst narkohunde eller securityhunde. Har altid haft noget specielt med hunde og omvendt. Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal starte. Jeg har penge til at starte selvstændigt hvis det er det. Ville bare gerne ud og opleve hundene i de træningsmetoder som bliver brugt og evt. arbejde for en privat. Kan bare ikke finde nogle steder dette er muligt, samt snakke med en der har forstand på narkohunde. Har set nogle jobmuligheder, det kræver bare desværre man er 21 eller 22 år. Er villig til alt næsten, for vil rigtig gerne arbejde med hunde på denne måde som man gør med evt. narkohunde. Skal lige siges at jeg gerne vil ind til politiet, men grundet to brud på min lårbensknogle bliver dette nok desværre aldrig muligt da jeg stadig har men fra bruddene. Går lige nu i skole, men håber snart at begynde med noget med hunde, da skole bare ikke lige er mig. Er en aktiv person der godt kan lide at få noget for sig.
Brænder meget for det, så håber virkelig på at jeres svar kan hjælpe mig. På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpppp!
  • #1   4. dec 2010 Tolderne bruger også hunde og uden at vide det hundrede procent.. Så skal du vidst have en kontoruddannelse af en art.

Men prøv med en sigende overskrift en anden gang!

• #2   4. dec 2010 For at træne nakohunde, skal du være ansat i politiet- som hundeføre ( betjent ). For at træne servicehunde, forgår uddannelsen så vidt jeg husker i usa. Udover det kan du jo starte som almindelig instruktør i fek. dkk, eller i en af specialklubberne. Det tjener man ingen penge på, men det er en måde at starte på, hvis man ikke har prøvet det før.
    Derudover kan du blive uddannet hos Roger Abrantes, Krynologisk institiut. Og ellers hos bla. Irene Jarnvid ( gys ).
    jeg er uddannet instruktør i Schæferhundeklubben og har ved siden af det, taget masser af forskellige kurser i bla. klikker, spor, adfærd og meget andet. Foruden at være instruktør i Schæferhundeklubben, hjælper jeg folk der synes de har problemer med deres hunde og tager ud og træner privat. Det er ikke noget man tjener på- med mindre man tager en formue for det ( hvilket visse gør- men ikke jeg ) Men man kan få een masse oplevelser og møde så mange mennesker der er glade for at man hjælper dem og deres hunde.
    En af mine meget faste kunder, er dronningen. Jeg træner hendes hund ( bare mentaltræning så hunden ikke keder sig for meget og finder på narrestreger ) to gange om ugen.

• #3   4. dec 2010 Hvor brænder det?
    Nåh spøg til side. Vil råde dig til at gøre skolen færdigt, ellers fortryder du det bare senere, det er altid rart at have noget at falde tilobage på, især når du siger jobmulighederne først er der når du er over 20.

• #4   4. dec 2010 Kan kun sige det samme som Lea... Men hvis du ikke har mulighed for ret meget fysisk aktivitet, så vil jeg mene det er svært at træne hund.
    Men ellers kan du også tage ud i den nærmeste politihundeforening, og se hvad de laver... Og evt. skabe nogen muligheder der som hjælpetræner. Men det er som Lea skriver ikke noget du kan leve af...

• #5   4. dec 2010 Man kan også træne narkohund i kriminalforsorgen..
    Det kræver at man er fængselsbetjent og mere end almindelig heldig, da der er 10-12 stillinger i DK

• nanna L
    nanna L Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #7   5. dec 2010 Okay tusind tak allesammen. Vil bare gerne arbejde med hunde for at komme igang, behøver ikke starte i det store. I kender ingen der kunne bruge en hjælpende hånd med at passe eller arbejde med hunde? Hunde er menneskets bedste ven og helt sikkert også min. Er rimelig desperat da jeg er kørt sur i skolen og om ikke andet gerne bare vil have et sabatår. Nogle forslag? Behøver ikke tjene på cdet, bare så det kan løbe rundt. Endnu en gang tak for hjælpen.

• #9   6. dec 2010 "er kørt sur i skolen og om ikke andet gerne bare vil have et sabatår. Nogle forslag? Behøver ikke tjene på cdet, bare så det kan løbe rundt. Endnu en gang tak for hjælpen...."

Det er som sagt ikke noget du kan tjene penge på... Som hjælpetræner får man typisk lov til at træne gratis med sin hund i klubben, og man lærer en del om det. Man får ikke løn for det. (Ihvertfald ikke lige de stedet jeg kender) så der er ingenting der kan løbe rundt ved at træne hunde. Du er nødt til at have et alm. job ved siden af... Med mindre man selvfølgelig er udlært adfærdspsykolog eller lignende, og har et rimelig godt ry.

• #10   6. dec 2010 Ja jeg lever det liv du gerne vil og kan kun sige det er pisse hårdt, du har ikke fem flade øre og du skal gide knokle.

Uddannelse er vejen frem, men vil hellere sige du skal satse på f.eks en dyrepasser uddannelse ved siden af eller noget helt andet for det er SVÆRT at leve som adfærdsterapeut.

Kommentér på:
Hjælpppp!

Annonce