662 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

HJÆLPPPP HJÆLPPPP

Hvordan finder jeg ud af om min hund er med hvalpe, eller om hun er indbildsk???

Hendes patter er vokset lidt, trykker man på dem kommer der hvidt væske ud!!!

Hendes personlig er forandret... hun er blevet en total opmærksomhedssøgende og mere nussepusse glad..!!!

Hun er grådig når det gælder mad, og hendes appetit er øget...!!! Hun er også blevet en lille smule småfed!!!!

Det omtrent en måneds tid siden vi skulle havde haft et lile uheld med en hanhund...

PÅ FORHÅND TAK

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLPPPP
  • #1   28. dec 2007 En tur til dyrlægen vil jeg tro :o)

• #2   28. dec 2007 Hvis hun er drægtig burde der vel ikke allerede komme mælk??

• #3   28. dec 2007 Jeg vil næsten skyde på, at hvis der har været en hanhund på hende, kan du næsten være sikker på, at der er hvalpe i hende:-)

Men ellers dyrlægen kan scanne den, kender du den nøjagtige dag for parring? Er hvalpene ønskede, hvis der er nogle? Bare med henblik på, hvis hun skal have abortsprøjte, så er der en tidsfrist. Har hun været indbildt gravid før?

• #4   28. dec 2007 Jamen tillykke.
    En scanning,er det billigste.Og det kræver INGEN bedøvelse e.lign.
    Der kan ses hvalpe fra 28.dagen,fra første parring.
    De plejer også,at rå-åde,efter den første måned.
    Så i skal nok til dyrlæge.Held og lykke.

• #6   28. dec 2007 en scanning ved dyrlægen er det bedste bud.
    ved du om der var et uheld ?
    Det lyder lidt tidligt at hun har så mange symptomer, men er hun falsk drægtig kommer de hurtigt. vores Jowina føldte sig højdrægtig fra dag 1 når hun var falsk drægtig.
    Hvis din tæve har været sammen med en hanhund ville jeg få dyrlægen til at tjekke hvis jeg var dig

• #7   28. dec 2007 En abortsprøjte gives fra 25. dagen og efterfølgende - så bare afsted til Dr. Dyr.

Gitte

• #8   28. dec 2007 Tak, for de gode råd...

dyrelægerne her i nærheden er lidt dyre og det er lige efter juletid, så har ikke så mange penge...

Jeg har ikke tænkt mig at give abortsprøjter, fordi jeg selv er imod det...

Men mange tak,,,, jeg håber jeg finder ud af det...

• #9   28. dec 2007 lav lige en tråd senere. så vi kan følge med og evt hjælpe hvis du bliver mere sikker på at hun er drægtig

• #10   28. dec 2007 Nadia, ved du hvem faren er?

• #11   28. dec 2007 nadia, det kan godt være en abortsprøjte koster penge, men det er også dyrt at have hvalpe...

• #12   28. dec 2007 Nadia N
    du kan vel få en rengnig og betale her når du får løn.. men et smut til dyrelægen ville jeg da anbefale, lige meget hvad det koster... held og lykke med det ;o)

• #13   29. dec 2007 Hvis du ikke har råd til at få hende scannet, så vil jeg da kraftigt anbefale abortsprøjten, for så har du heller ikke råd tl at få hvalpe (det er en meget dyr fornøjelse)

Hvis der er hvalpe på vej, skal du igang med at forberede til fødslen og få styr på hvordan sådan noget foregår.

• #14   29. dec 2007 Tina-næh men man kunne da håbe det blev overvejet.

Hvis min hund måske var drægtig og jeg ikke rigtig vidste så meget om det ville jeg da drøne til dyrlægen + få fat i en opdrætter der kunne hjælpe og vejlede
    -her tænker jeg jo ligesåmeget på fødslen. Det er jo da set mere end en gang at det ikke bare gik glat, og hvad gør man så som nybegynder uden den store viden og alene med tæven:o(

Kommentér på:
HJÆLPPPP

Annonce