Reaktion på sne {{forumTopicSubject}}
Har lige været ude i sneen med min søster og Quality..
Hun har jo desværre en tendens til at spise af sneen - altså hunden ;o) Udover det, så bliver hun ellevild.. Hun elsker det! Jo dybere, jo bedre.
Efter et stykke tid begyndte hun at ryste - tænker at det er fordi hun fryser. Hun er dog stadig frisk osv.
Men lige pludselig synes jeg det er som om hun bliver udspilet at se på? Og hun har ikke fået mad endnu i dag i øvrigt.. Hvis det har noget at sige. Der var ikke noget at mærke på hende, andet end man kunne mærke ribbene let, ligesom man altid kan.
Vi skyndte os ind, tørrede hende grundigt, fik hende hen på et tæppe og kom et tæppe over hende og varmede hende med. Hun søgte også selv de varme steder - dvs snuden ned under vores ben og lignende..
Men er det normalt reaktion? Blev da lige lidt bekymret! Nu ligger hun på et tæppe godt krøllet sammen! Hun ryster ikke mere
Tænker om det er hendes pels der ligesom...begynder at stritte? Det lyder skørt, men..hvad er det ellers? Fordi hun har spist for meget sne? Jeg prøver at stoppe hende i det selvfølgelig.
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
Hvis det er en mavedrejning, vil du kunne mærke det på hundens humør, og den vil blive meget urolig.
maj 2005
Og jamen ja, det mindede umiddelbart om mavedrejning som jeg husker det, har oplevet det på min morfars hund for nogen år siden (6-8 år?).. Men gjorde heller ikke noget, fordi hun jo ellers var frisk nok.
Men hvorfor ryster hun? :s
Altså, hun har da tit været i mere "spænding" end i dag.. Så kan ikke lige forstå hvis det så skulle være spænding.
nov 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 226
Den bliver vel også iskold indvendig af at spise så meget sne ?
maj 2005
Og ja tænker at hun må blive møg kold indeni
Reaktion på sne