Brugere oprettet kun for annoncer og.. {{forumTopicSubject}}
Ja det slog mig netop som jeg sad og så en annonce (som jeg nok lige skal vende tilbage til) hvor annonceindehaveren har oprettet en bruger idag, samme dag som annoncen for at sælge hvalpe er oprettet.
Jeg synes egenligt lidt det er forkert at man kan oprette annoncer for at sælge ting samme dag som man opretter sig herinde, for det virker ærligt talt lidt som det er iorden kun at have en bruger på HG for at sælge hvalpe (i det her tilfælde).
Jeg er på et andet forum, hvor man skal have været bruger i minimum 14 dage og have skrevet (mener jeg) mindst 1 indlæg på forummet før man kan oprette en annonce. Det synes jeg faktisk var en ting som burde indføres her, så man ikke bare har brugere der bruger hele sitet udelukkende som salgssted.
Måske burde man gøre det sådan at man min skulle have været medlem i 14 dage og have oprettet en hund på galleriet før man kunne oprette en annonce, for at luge nogle af alle dem der kun bruger sitet til salgsted fra.
Det var bare lige en tanke der slog mig.
Noget andet er, at netop den annonce jeg faldt over der fik mig til at tænke på dette var an annonce hvor der annonceres ægte hvalpe i dog uden stamtavle.
Farven brun og selve udseenet på hvalpene er sådan set fint nok, men aftegningerne.. DE fik mig godt nok til at blive lidt forarget, for hvalpe af netop den race kan ifølge standarten IKKE have aftegninger som mindst en af hvalpene på de billeder har, og dermed er de i mine øjne ikke ægte, for ellers ville de jo ikke have de hvide aftegninger på den måde (en lille smule hvidt er tilladt men SLET ikke i de mængder).
Så hvorfor lyver man om dette? Kan man virkeligt ikke bare sige at hunden er en blanding og så fortælle hvilken blanding det drejer sig om?
Eller det er måske bare mig der er forkert på den på dette punkt?
Hvad synes i?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
Det er lige så meget et salgs sted som det er et debatforum.
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
kan jo være man bliver hængende....
m man få en PB med annoncen...
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.360
jul 2008
Følger: 26 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 123 Svar: 1.432
Folk må da selv bestemme om de er herinde for at deltage i debatterne eller om de kun er oprettet for at have en annonce herinde..
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg synes også at det er trist at der kommer profiler der ikke er her for fælleskabets skyld, men jeg tror ikke at man kan tillade sig at udelukke folk fra at bruge annoncerne når de betaler for deres profiler.
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
hvis der var et "min en hund skal oprettes krav" så kom en af forældrene højest sandsynligt ind på siden.. synes nemlig også det er træls så mange gange hvor man ikke kan se forældrene (og af en eller anden grund vil folk hellere maile billeder end smide et billede af hunden ind i annoncen eller oprette en profil)
I kan finde annoncen som en af de nyest oprettede herinde..
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
der er MEGET hvidt på et par af dem...
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
Det synes jeg egenligt er lidt synd, og jeg ser personligt ikke det værende sitets mening..
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.981
maj 2010
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
Syntes jeg ikke er en god idé.
Der er mange der ikke har nogen hund, men opretter sig for at finde en hund.
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.255
Men jo, det ville da være rart, hvis vedkommende oprettede profil med hvalpenes mor, men det kan jo være det kommer.
Nogen gange synes jeg altså at folk herinde kan være lidt hurtige til at dømme.....
Brugere oprettet kun for annoncer og..