{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Ditte D
Ditte D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

anbefal et godt hvalpefoder {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig 13 ugers DK/SV tæve, som er meget aktiv. Jeg fodrer hende 3 gange om dagen, morgen middag og aften med Havlpefoder fra Royal Canin til de små racer. Hun får det serveret med lidt lunkent vand på, men gider næsten ikke spise noget. Principielt mener jeg jo, at så skal maden fjernes igen og så må hun vente til næste måltid. Men her er mønstret så det samme, hun spiser en lille smule og går. Synes hun har tabt sig nu og ville gerne at hun spiste lidt mere med al den krudt hun brænder af. Har prøvet at lade skålen stå lidt og så spiser hun en smule mere, men sjældent helt op.
Jeg synes hun virker sulten i løbet af dagen, og går tit og leder efter noget at 'snave' i, når tyggebenet ikke er godt nok længere...

Er der nogen med et godt råd, eller som kan anbefale et godt hvalpefoder som de rent faktisk gider æde?!

Med til historien hører, at jeg er 3 hjem for den lille og hun har derfor haft nogle turbolente første måneder i livet. Det kan muligvis have noget med det at gøre også.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anbefal et godt hvalpefoder
  • #1   2. dec 2010 Vi har været glade for det her smiley

http://www.regalpetfoods.dk/pl/Puppy_Bites_53.aspx

• Ditte D
    Ditte D Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   2. dec 2010 Jan H - jeg havde faktisk tænkt jeg ville prøve Eukanuba i stedet. Det bruger mine forældre til deres 2 Dværg Pinschere og de er glade for det.

• #3   2. dec 2010 Må jeg spørge hvorfor maden skal fjernes igen når nu hun er småt spisende ?

Mine hunde har altid haft foder stående 24/7 så de har kunne spise når de var sultne, men ok den er så heller ikke vådt men tørt så det ikke bliver surt/dårligt.
    Desu. er det ikke så godt for tænderne som tørkosten.

Men når jeg så har en hvalp i huset så bliver fodret vejet af en gang i døgnet så jeg har tjek på hvor meget den har spist, for jeg opdagede for mange år siden at de spiser mest omk.kl.4 om natten/morgene, hvor jeg sover bedst ;o)

Men self. hvad der fungere her behøver self. ikke at fungere hos dig*Ss*

• #5   2. dec 2010 Vi startede med RC til enzo. Men det mistede han også interessen for som du beskriver. Så vi skiftede til arion puppy og det smider han gladeligt ned. Både med og uden tilbehør.

• #6   2. dec 2010 Hvordan styrer I hvalpens afføring, hvis den har mad stående hele dagen?
    Jeg har altid været imod hunden har mad til fri afbenyttelse hele dagen. Det bliver også sværere at træne dem, da man ikke kan styre deres sult og motivation. Men det er måske bare min erfaring???

• #7   2. dec 2010 når min hund ikke har lyst til at spise stikker jeg hele hoved ned i madskålen(lækkert)og laver smaske lyde så kommer han lige med det samme og der bliver spist op ( ide)

• #8   2. dec 2010 www.arion-premium.dk

Synes det er et meget reelt foder til en rimelig pris.. Og det eneste af de mange mærker vi har prøvet som vores hund kan tåle i maven.

Til en dsg er det enten puppy small breed eller puppy..
    Det skiller ved 10 kg. voksenvægt og hvis det ligger lige på grænsen så vælg puppy

• #9   2. dec 2010 Med en ny hvalp har jeg altid taget den ud når den har sovet, spist og leget, eller hver 2-3 time og de er alle blevet hurtigt renlige, men det hjælper self. altid at man har et par ældre hunde som de små kan lære tingene af.

Det med at bruge mad som belønning, det virker kun på visse racer, jagthunde,mynder og spidshunde kan ikke bestikkes af godbidder når de er ude, så der må/skal findes andre metoder. ;o))

Kommentér på:
anbefal et godt hvalpefoder

Annonce