{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

mine tossede hunde spiser alt {{forumTopicSubject}}

ja. skulle så lige skrælle nogle rødbeder til aftensmad..
og som altid skal drengene lige smage hvad det er jeg laver... så de fik et lille stykke rødbede og haps så var det væk... så de fik et stort stykke hver og ud i haven hvor de så og gnaskede rødbede..
grøntsager, æbler.... de elsker det...

men intet slår deres hjortekød..

hvad med jeres hunde.. nogen sære madvaner der??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine tossede hunde spiser alt
  • #1   25. nov 2010 er lige kommet hjem, og havde bl.a et lækkert nyt græskar kerne rygbrød med, fra bagern. Lægger det samt flere varer ind i gangen, og går ud for at hente mere i bilen. Og ja, så er hunden begyndt på det rygbrød.
    Så ja, min hund æder også hvad hun kan få fat i.

• #2   25. nov 2010 Ja, min bullterrier spiser ALT, og det er ikke at overdrive. Har endnu ikke formået at give ham en madvare han ikke har spist, og han er meget glad for frugt og grønt - selv citron, og hvidløg har han da også fået smagt, men peanutbutter er uden tvivl hans favorit.. Har været en enkelt gang til dyrlæge, fordi han havde dårlig mave, efter at han havde slugt det der grønne net der sidder omkring foderkugler til fugle.. Fínder han en vatrondel spiser han også den, og har selv lige ligget syg med snottet næse, og det papir jeg havde pusset næse ind, åd han sgu også da jeg kiggede væk ! smiley

• #4   25. nov 2010 Ulla.. også derfor de fik det i haven...

• #5   25. nov 2010 Keesha er også altædende (min lille affaldskværn). Bl.a. er hun helt vild med rå hvidkål eller rødkål, så hun og kaninen plejer at dele et stykke, når jeg skærer ud til aftensmad.

Nu skal du ikke blive forskrækket over farven på tis og afføring efter sådan en gang rødbeder *G*

• #6   25. nov 2010 Haha, mine hunde er ligedan. Lilly er specielt glad for grønt, gulerødder, spidskål og den slags smiley

• #7   25. nov 2010 Hmm.. Chili gider saa ivertfald ikke spise noget af alt det groenne der!
    Man kan ligefrem se afskyen i hendes oejne hvis jeg tilbyder. smiley

• #8   25. nov 2010 Enzo spiser stortset alt.
    Banan, agurk, gulerødder og andre grøntsager, peberfrugt, tomat og der er sikkert noget jeg glemmer og en masse ting vi ikke har prøvet.

• #9   25. nov 2010 Tror faktisk noget af det eneste jeg ved Keesha ikke vil spise er oliven, citron og champignon.

• #10   25. nov 2010 Min gamle hund elskede gulerødder men de skulle skrælles og skæres i stykker, lille Charlie spiser dem bare "on the rocks" ja han æder alt uden undtagelse.

• #11   25. nov 2010 Vi har lige afprøvet rejer og citronsaft. Det var et hit. smiley

• #13   26. nov 2010 Anne Belise: Der sker overhovedet ikke noget ved at give hunde agurk. Der er ikke meget næring i, men det er ikke skadeligt.

Keesha er iøvrigt også en rigtig ølhund, så skal også passe på. Hun plejer at få ½ juleøl nytårs aften smiley
    Kød og alt andet animalsk ryger ned med største velbehag uanset hvad det er.

• #14   26. nov 2010 Lulu putter så godt som alt i munden - så længe det har den rette størrelse.

Heldigvis spytter hun det meste ud igen, når det viser sig ikke at være spiseligt.

Men man skal alligevel være over hende konstant, (for en sikkerhedsskyld) for at pille ting ud af munden på hende, og når man så kigger munden efter fordi hun har taget et eller andet, så præsterer hun hver gang, at få gemt det derinde. Så snart man har sluppet, så er det der igen.. Endnu mere suk....

Senest åd hun en lille plastikedderkop fra halloween. Suk

• #15   26. nov 2010 Hehe, bullterriere er altædende smiley Min spytter så bare ikke tingene ud igen, han sluger det bare.. smiley

• #16   26. nov 2010 Coffey er ikke RIGTIG imponeret over frugt og grønt..
    Æbler, klementiner, blomkål, gulerødder.... Han kan godt finde på at spise det, men det er ikke fordi det smager fabelagtigt, det er tydeligt at se..

Lige om lidt skal jeg lave rodfrugter, så må vi se, hvad han siger til et stykke rødbede ;o)

Kommentér på:
mine tossede hunde spiser alt

Annonce