{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

De forpul... løse hunde!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet et indlæg eller 2 før, der minder meget om dette, men er nød til det igen..
Jeg har lige været ude og gå med mine 2 hunde i vores lille bitte by, og fandme så om den hysteriske collie ikke smutter ud af hegnet, og ud på vejen og gør og skriger, så mine hunde bliver tossede (begge to tager ikke godt imod den slags temperamentsfulde hunde).
Den larm får så næste hund ud på vejen (en anden hyrdehund (HAN) af en slags) og den stryger lige imod os og går helt tæt på! Og jeg ved virkelig ikke hvad den ville, men den var absolut ikke velkommen efter den anden pishund var gået amok!
Så jeg står der, helt alene, med to hunde der bruger alle deres kræfter på at komme tæt nok på, for at kunne få onduleret den her løse møghund.
Så råber jeg den ind i hovedet at den skal gå hjem, men den er lige glad. Og så bliver jeg så nød til at sparke den een i hovedet, som så får den til at GÅ den anden vej igen. Og jeg ser så til min store forbavselse at der står en gammel dame og kigger på... (Tak for hjælpen, dame!) Men ingen af ejeren kom ud..
Jeg sidder og ryster af arrigskab, og måtte bare ud med det her..

For h... hvor er jeg træt af den slags ansvarsløse hundeejere...!!!

Aaaargh!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De forpul... løse hunde!!!
  • #1   10. sep 2007 Buuuuuuuuu...........JA !
    Det er dog pt. et stykke tid siden her i området...men kender absolut godt problemet...:o(

• #2   10. sep 2007 Generelt er hunde uden snor en pestilens. Kan godt forstå dig.

En dag gik vi med vores hund i snor på stranden hvor der pludeselig kommer en stor blandingshund løbende og sætter i rend efter min chihuahua, som så har en flexline på. Det udarter sig til et cirkus med flexline godt snørret rundt om mine ben og mig der prøver at fange den store hund da min hund er umulig at fange når han først er bange.

Hold kæft hvor blev jeg tosset på ejeren, en ung tøs der slet ikke fattede noget. Jeg stod der, godt gravid, med en panisk hund i snor og et stort skrummel der prøvede at fange den.

Da hun endelig fik fat i sin hund råbte jeg af hende og sagde at man sgu da for *"/"(!&%/(U# har sin hund i snor på en off. strand hvis man ik kan indkalde den, hvorefter hun sagde jeg skulle slappe af!!! NØJ det ku ha endt i et blod bad hvis ik min kæreste kom og slæbte mig væk...

• #3   10. sep 2007 Kan godt forstå dig...men av for den at få en sakadusen...så fuglene flyver over hovedet på en....hvordan kunne hunden komme ind til dine hunde ???

• #5   10. sep 2007 Jeg oplevede det igår. Godt nok var det en lille pudelhund, men den løb over en stærk trafikeret vej, og til al held kom der ingen biler.
    Undskyldningen var "jeg havde ikke set dig", men når hunden ikke kommer når der bliver kaldt, skal den s.. ikke gå løs på gaden.
    Til hendes held havde jeg ikke mingamle hund med ned, for så var den stakkels lille pudel blevet bidt, hun kan ikke udstå andre hunde og derfor er hun altid i snor

• #6   10. sep 2007 Det var da jeg gik igennem byen 2 ejendomme overfor hinanden. Og så en hund fra hvert sted.. Ejerne har nok siddet inde og drukket eftermiddagskaffe..
    Det er bare umuligt at gøre noget som helst, når man står med en blodtørstig hund i hver hånd! For det blev de sgu...

• #7   10. sep 2007 Æv.. hvor ubehageligt : (

• #8   11. sep 2007 hm tråden er fra i går, men mon ikke der er nogen der ser mit svar alligevel smiley
    bliver også nødt til at lukke galde ud ;o)
    der hvor vi bor, har de fleste efterhånden luret at deres løse hunde ikke skal komme hen til os, da banditterne generelt ikke kan li' andre hunde. men der er jo desværre nogle undtagelser og den sædvanlige kommentar med jamen min hund gør ikke noget. nej men hvis ikke jeg holder mine tilbage kan det være mine gør!!!! og så lunter de stille og roligt over til deres hund. og vi bli'r nødt til at blive stående for ellers følger de jo efter................ og nogle af dem kan ikke kalde deres hunde til sig, det har de bare ikke selv fattet endnu... så de står og kalder på deres hunde 10 gange før det går op for dem at de bliver nødt til at komme hen og hente deres hund.....
    er blevet helt berygtet derude.. er kendt som hende med de frygtelige hunde. kommer desværre aldrig tæt nok på ejerne til at kunne fortælle dem at det faktisk er meget normalt at de ikke kan med andre.
    I går mødte vi 2 hunde vi ikke havde set før, gik fluks i en anden retning. den mindste af hundene (en gravhund og en lille hvid blanding, tror jeg) hoppede sgu' i vandet fordi den villle over på den anden side af kanalen til os. hun blev helt chokeret og jeg kunne jo ikke hjælpe med en hund i hver hånd. hunden vendte heldivis om og svømmede tilbage til sin ejer.....

• #9   11. sep 2007 Hold da helt op....

Godt den vendte om igen ; )

• #10   11. sep 2007 Solveig
    Det vil du møde mange gange.
    Man skulle tro alle tumberne bor her i byen.
    Min den gamle kan heller lide andre hunde.
    Jeg har fået det råd, at i stedet for at sige min hund bider, for det gør hun, så sig hunden er syg og den smitter. Så skal folk nok kalde deres hund til sig, og du slipper for at få af vide dine hunde er tossede

• #11   11. sep 2007 Nu bor jeg i lejlighed, så har ikke opdaget det, men kender problemet fra mine forældre som også er godt trætte af det.

• #12   11. sep 2007 oplevet*

• #13   11. sep 2007 Jennifer
    Det vil du komme til, det kan næsten ikke undgås

• #14   11. sep 2007 maj_Britt L: Hvor godt et råd!!! Der er ik særlig mange der tager notits af, at jeg siger min chihuahua bider deres hund. Dén skal jeg prøve næste gang.

• #15   11. sep 2007 mai-britt L:
    den har jeg hørt før, men så går sladderen jo nok om hvorvidt de smitter, er altid de samme hunde jeg ser (næsten, der kommer nye til engang imellem).
    men jeg fandt ud af hvor effektivt det er da de for 1 år siden havde kennelhoste, hold da op hvor havde folk travlt med at komme væk smiley
    har en veninde der bor i samme område og hun er heldigvis efter dem med de løse hunde, de bliver noget så tøse-fornærmede :o) jamen min hund gør jo ikke noget.... grrrrrr er træt af den sætning smiley
    Mine piger: det gør folk ude ved os heller ikke, det kan virkelig få min kærestes pis i kog at de er så ligeglade.

• #16   11. sep 2007 Nej, lige præcis den sætning: "den gør ikke noget" er jeg også bare forbandet træt af!! Men mine står sgu ikke i vejen for en slåskamp hvis den anden hund ikke bakker ud..Jeg er næsten sikker på at mine to hunde (i går) havde flået den hanhund i småstykker, hvis jeg havde sluppet dem... Har aldrig hørt min schæferhund så gal...

Kommentér på:
De forpul... løse hunde!!!

Annonce