nu fortryder jeg så inderligt ........ {{forumTopicSubject}}
kender i det .....
for første gang skal jeg prøve at holde ferie med en veninde , det har jeg aldrig prøvet , jeg har altid rejst med manden og børnene
men nu skulle tiden så være
jeg skal til Berlin i morgen og være væk i 4 døgn
men nu fortryder jeg så inderligt
Bertil er nemlig kørt med min store søn hen til min bror , hvor han skal være sammen med deres hund og hygge , men det var altså alligevel som om den lille fyr vidste hvad der skulle ske
for han ville ikke med ud af døren , da Dennis trak afsted med ham
uuuuuhhhhhh nej , jeg vil ikke afsted , jeg vil til Slangerup og hente min lille ven og tage ham med hjem igen og love ham , at jeg ALDRIG ALDRIG nogensinde mere for sådan en dum ide`, at rejse fra ham
puha hvor er her tomt og jeg gider slet ikke pakke
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.710
Du får nogle fantastiske dage, og der er ingen tvilv om at Bertil vil savne dig..... men heller ingen tvivl om at han overlever.
Selv tager jeg gerne afsted (uden hund og børn) mindst én gang om året... og gerne i en hel uge adgangen. Og jeg elsker det! Jeg bliver fyldt af ny energi og kan lige pludselig klare hvadsomhelst derefter ;o)
Men jeg elsker også at komme hjem og opleve at have været savnet ;o)
Tag afsted, nyd turen og gør de ting du ikke får gjort i din hverdag.
Og glæd dig så over den velkomst du (uden tvivl får) når du kommer tilbage :o)
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 163
Og det er da endnu dejligere at komme hjem igen når man har været lidt væk hjemmefra.
Så nyd nu din tur. :o)
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
takker for dine gode råd og delte erfaringer:-)
jeg er også sikker på at jeg overlever LOL
men jeg tænker , at jeg sagtens kan smugle ham med i en taske , bare et par beroligende piller inden turen , så sover han fint til vi når Berlin og så er skaden sket , om jeg så kan sige LOL
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
LOL
hvor kan du spørge så dumt ( ironisk ) LOL
det selvfølgelig hunden , barnet skal nok klarer sig
vi ved jo alle , at kommunerne trods alt er mere opsøgende i deres arbejde end dyrenes beskyttelse herhjemme LOL
maj 2008
Følger: 24 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 2.818
Nogle gange bliver vores hunde for afhængige af os fordi vi er for afhængige af dem. *s*
Stol nu på, at din hund har det godt og får nogle gode oplevelser, - og nyd din forlængede weekend med din veninde!
Det skal ikke gå op i hund det hele, - vi skal også huske at have et "menneskeliv". *s*
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 98 Svar: 2.525
nu fortryder jeg så inderligt ........