Et spørgsmål omkring fodring.. {{forumTopicSubject}}
Godaften HG..
Leopold er blevet en rigtig lille kræsen herre.. Eller.. Det er han jo så dybest set ikke, men han gider ihvertfald ikke spise mere Hills - basta bum siger han og fnyser af sin madskål.. Og SÅ skal han da selvfølgelig heller ikke spise det..
Så nu har jeg bestilt 9 forskellige foderprøver:
- Oliver's Lamb
- Oliver's start (Tror så det her er hvalpefoder?)
- Fish4Dogs torsk
- Kingsmoor Original
- Wolsblut Blue Mountain
- Taste of The Wild High Praire - vildt og bison
- Canis Natural
- Taste of the Wild Wetlands Duck - and og kylling
- Wolfsblut Dark Forrest
Min plan er jo så at køre en lille smagskampagne herhjemme og forsøge og finde et foder han rent faktisk gider spise..
MEN......
Hvordan gør jeg!??
Jeg mener, skal han have det ene foder den ene dag, det andet den næste - osv. indtil han har smagt dem alle!? Eller skal han have den ene slags foder over et par dage (der er 100 gram af hver) og så ellers hans normale mad indimellem inden han får næste slags nye foder?
Jeg er lidt i tvivl hvordan jeg gør det bedst muligt - for hans mave, og for hans mulighed for at nå og kunne vænne sig til et foder..
Så lidt assistance, gode råd osv udbedes.. Og samtidig MEGET gerne jeres holdning til de forskellige slags foder jeg har bestilt hjem.. Jeg har læst om dem alle - og har mine "favoritter" - men vil MEGET gerne høre jeres mening og erfaringer..
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Ellers kan du lave et par runder med forskellige foder i forkellige skåle - først en lille smagsprøve, og efterfølgende se hvilken skål han vælger.
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.279
maj 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 52 Svar: 691
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 248
Jeg har god erfaring, men wolfblute. alle mærker.
Min cairn kan lide - Taste of The Wild High Praire - vildt og bison
Men min franskmand kaster op hvis han får det.
Kingsmoor sælges i superbrugsen og kviklig under navnet Gudenåesdalen and med rodfrugt og kylling med tang, i 3 kg poser,
Det elsker min franske, så det får han,
mens cairnen må spise taste of the wild , da jeg jo selvfølgelig havde købt en stor sæk af dette..
Et spørgsmål omkring fodring..