{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hvalpe kombineret med voksen fodder {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Idag får Wilma Olivers start at spise, som hun er vældig glad for. hun er 7 mdr og vejer 10.3 kg. så hun er næsten oppe på kampvægt smiley Men hun fiser en del og lugter slemt, istarten syntes vi bare det var så charmerende, det syntes vi egentlig stadig, men det ville da ikke skade hvis det var mindre. Har hørt at Lam og ris skulle være nænsom mod deres maver. Så vi overvejer at give den ½ hvalpe fodder og ½ voksen fodder med lam og ris. for at se om det skulle hjælpe lidt på luften i maven.
Er det en decideret dårlig ide? eller kan man godt prøve at variere det lidt nu hun er 7 mdr og ikke vokser så hurtigt mere.

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe kombineret med voksen fodder
  • #1   22. nov 2010 Min erfaring fra dem jeeg kender siger mig, at stort set alle bullere prutter og snorker en del, så det kan godt være I må lære at leve med det *GG* Men ellers tror jeg ikke der sker noget ved at blande noget voksenfoder i nu, hvor den trods alt er blevet en junior, men det er ikke sikkert det vil hjælpe. I kan evt. også prøve et andet mærke.

• #2   22. nov 2010 Jeg ville fortsætte med hvalpefoder indtil hun er et år.
    Hun vokser stadig - måske ikke så meget i højde og ikke så hurtigt men vokser dog stadig og det er vigtigt at hun får den rigtige kost i hendes opvækst...
    Du kan jo evt overveje et andet hvalpefoder.

• #4   22. nov 2010 I kan sagtens skifte hende over på noget voksen-foder, men ja som skrevet før så prutter bullere bare generelt rigtig meget. Så det kan være det bare kræver tilvænning. *S*

• #5   22. nov 2010 Jeg er vokset op med en, så er vant til at de kan lugte lidt fælt. Men tak for alt feedback, jeg vil prøve at blande lidt lam og ris voksen foder i smiley

Kommentér på:
Hvalpe kombineret med voksen fodder

Annonce