{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan hunde se fjernsyn???
  • #1   11. maj 2006 Tror jeg bestemt godt de kan, vores lurer også lige en ekstra gang når de kan se et dyr bevæge sig, og det uanset lyd eller ej :o)

• #3   11. maj 2006 Ozzy ser tit fjernsyn - mest når der er andre dyr eller børne programmer...

Har et vennepar der har en Rottweiler - han ser tegne film - og han ser en hel film hvor man virkelig kan se han følger med i alt på skærmen - det ser så sjovt ud...

Så ja det kan hunde godt !

• #4   11. maj 2006 Frodo ser tv nogle gange. Han kan endda reagere på det hvis han ser en hund.

• #5   11. maj 2006 tror bestemt også de kan se fjernsyn.. vi har sådan et spil på vores xbox hvor man er en lille fisk der skal æde andre fisk og når jeg spiller det napper vores rotte efter min fisk og løber frem og tilbage for at fange den.. det får vi altid grineren over

• #6   11. maj 2006 De kan se fjernsyn og de kan faktisk blive afhænig af det. Min tæve sætter sig endda foran fjersynet og venter på at det bliver tændt. Når vi er gæster er de fuldstændig smadret af grin for Clair følger med i alt og når så er et dyr hoipper hun op og sætter snuden lige der hvor dyret er. Og rører du ved hende, flytter hun sig som om du generer hende. Spøjst. Hun er faktisk med i en lærebog der hedder skriftlig for niende, hvor hun sidder og ser fjernsyn :O)

• #7   11. maj 2006 Ja, Vores hund ser meget fjernsyn, særligt hvis der er dyrprogram på tv, han både piver og gøer. Der er et billede af balde på hg, hvor han ser tv, Der kan du jo kigge ind hvis du har lyst.

• #8   11. maj 2006 Min Freja ser tit hunde i tv der er et billede i hendes profil fra da hun forelskede sig i politihunden Qato ....

Knus Inge

• #9   11. maj 2006 Sheik ser også tit fjernsyn... selvom det ikke er dyreprogrammer , men fx tv avis lægger han sig tit hen og bare stirrer op på tv'et.... det ser rigtig sødt ud

• #10   11. maj 2006 max er også med på enkigger når det gælder tv især hvis det er om dyr, så får de lige vist hvem der bestemmer her..

da han var unghund kunne han engang imellem rende forgæves om bag tvet for at skælde ud på det dyr som jo var i tvet, det så sk
    'de skægt hehe

Kommentér på:
kan hunde se fjernsyn???

Annonce