{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan hunde se spøgelser? ;)
  • #1   29. apr 2009 Det kommer helt an på, hvad man tror på...
    Personligt tror jeg på at de kan. Ligesom jeg tror på, at nogle mennesker kan.
    Har faktisk selv oplevet min hund fare total skræmt sammen og rystede totalt efter jeg var kommet hjem fra en klarsynsaften...
    Så hvis du spørger mig, så ja...

• #2   29. apr 2009 Ja det siger man jo at de kan smiley

Min mors hund gør det også nogen gange hjemme ved hende, hvor den bare sidder og stirrer over i et hjørne og viser alle tegn på angst.
    Jeg ved ikke hvad det er den ser, men et eller andet vi andre ikke kan se smiley

• #3   29. apr 2009 Hun ter sig meget som om der faktisk ville stå nogen der, som hun opfører sig når hun møder en person. Synes det er ulækkert, og det er ofte sent om aftenen ..

• #4   29. apr 2009 Må prøve at aflede hende, men hun virker ikke angst overhovedet, nærmere glad og nysgerrig. Hun sætter sig faktisk som om nogen stod med en godbid, og hun venter pænt på at få den.

• #5   29. apr 2009 Christina - Uha, det lyder virkelig creepy. Er så pylret når det kommer til sådan noget, og det gør det ikke bedre at ens hund opfører sig mærkeligt og ter sig som om der er noget.

• #6   29. apr 2009 Jeg har hørt at hunde holder spøgelser VÆK. Så der er sikkert mange myter smiley

• #7   29. apr 2009 Christina - Ja det er jo på den anden side også meget betryggende at de kan høre noget vi ikke kan.

• #8   29. apr 2009 Blaim Stupis People - Det lyder da umiddelbart som en god myte smiley

• #9   29. apr 2009 det tror jeg diesel gør tit af ingenting ude i gangen og kigger målrettet så det tror jeg

• #10   29. apr 2009 hehe dejligt, så kan du da se hvor spøgelset er..

Men jeg ville nok alligevel holde øje med om min hund opførte sig mærkeligt på andre måder..

• #11   29. apr 2009 Hunde kan jo også skabe sig gevaldigt over skygger, så som Rotterne skriver kan det jo også være et spørgsmål om dårlige vaner. Men noget må de jo se eller føle, og det hjørne Sascha sidder og stirrer op i er der ingenting andet end en hvid væg.

• #12   29. apr 2009 Nogle hunde kan få tvangstanker, hvor de blandt andet sidder og stirrer på det samme sted på væggen. Det er ikke sundt for den, så gør som rotterne siger og afled den..

• #13   29. apr 2009 hmm spøgelser eller ej så har vores hunde ind i mellem nogle underlige adfærd. Min tæve har en tendens til at side at nedstirre græsset ind i mellem eller fliserne. Om jeg har flere gange været henne for at se om der evt. er et lille insekt eller andet. Men nej. Jeg siger så NARKO. Og bam så planter hun synden med 140 i timen ned i jorden. he he total griner Hmm man skal hvis være der for at se det komiske i det :O)

• #14   29. apr 2009 snuden

• #15   29. apr 2009 i vores gamle lejlighed er jeg ret sikker på at king engang så et spøgelse sent om aftenen, han stirrede stift lige ud i luften som om det var noget lige forean ham, og så knurrede han virkelig meget som han ellers gør hvis han er bange for noget

• #16   29. apr 2009 Da jeg og min eks boede i vores lejglighed var vi også voerbevist om at der var mere end os, pga sære ting og kulde osv, og de steder vi selv følte der var noget, elelr man blev stirret, alle de gange har xenta også faret op og gøet.. (hun kunne ikk lide fremmed..) så tror da der er noget om at de kan se mere end os smiley

• #17   29. apr 2009 Det er nogle skumle historier i kommer med smiley

• #18   29. apr 2009 min den store kan nogen gange fare sammen på gåture, uden grund, andre gange blir han helt stiv og kredser omkring mig. det er sket en enkelt gang her hjemme han har stået og knurret ude ved døren men der var ingen. bor langt ude på landet så der er ikke mennesker rundt om huset og der var da heller ingen da jeg åbnede døren, men ud ville han ikke.

• #19   29. apr 2009 Cæsar gør også tit om aftenen, eller knurrer, men når jeg kigger ud kan jeg se enten en kat, ræv eller fasan. I skal jo tænke på hvor god en hunds hørelse er, så tror nu ikke der er noget mystisk ved det smiley

• Emma H
    Emma H Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #20   8. mar 2015 Jeg har prøvet hvor mig og min hund legede med bold ude i garagen. Min hund elsker at hente bolde og sprinter normalt hen til den men denne gang stoppede han halvvejs ovre ved bolden og kiggede på nogle gamle ting vi havde i garagen. Han stirrede derhen og havde sænket sit hoved som om han ville angribe det og pludselig begyndte han at gø, men ikke på en truende måde smiley

Kommentér på:
Kan hunde se spøgelser? ;)

Annonce