{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.612 visninger | Oprettet:

Mathias H
Mathias H
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 4

Min hundehvalp bider hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en langhåret collie på 13uger. Den bider hele tiden og snapper ud efter en, og den tror det er den der bestemmer, ved godt det er en hvalp, og tænderne klør, men alligevel, har i nogen ide hvad man kan gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hundehvalp bider hele tiden
  • #1   19. nov 2010 Piv! Det gjorde jeg ihvertfald når mine var i tygge-i-mor-alderen, jeg hylede som en hundehvalp og må sige at det har virket fint.

• #2   19. nov 2010 Vi købte en bidebold som ´var beregnet til at gennemvæde og ligge i fryseren, det hjælper på de kløende gummer. Derefter sagde vi hårdt og bestemt NEJ når Riki bed bare for at bide. Hvis han bed fast i os under leg (ikke helt med vilje), sagde vi også nej, og gav ham umiddelbart efter den frosne bold, eller hvad der nu lige var i nærheden,og roste ham for at bide i det/den.

• #3   19. nov 2010 Jeg havde konstant et tyggeben ved hånden, da min var lille. Det er jo et naturligt behov i den alder, ja og et godt stykke tid smiley

Det er som sagt naturligt for dem, og har ikke noget at gøre med , hvem som bestemmer. Det er nu du skal være en god leder. Rolig og fattet. Lær den forskellige ting, med rigtig gode godbidder.

Bliver legen meget vild, har man sikkert selv været lidt med på legen smiley
    Så kan du stille og roligt forlade rummet, lukke døren, bare kort tid, og vend tilbage som om ingenting var sket.

Det er nogle gange godt at ignorerer den for, at få tempoet ned og lidt ro på smiley

• #6   20. nov 2010 Tror ikke du skal regne med at en hvalp på 13 uger vil bestemme,må spørge lige som Ulla,har du sat dig ind i hvad det vil sige at få hund/hvalp??

Kommentér på:
Min hundehvalp bider hele tiden

Annonce