{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Nøj hun er streng nogle gange ... {{forumTopicSubject}}

I dag , da vi kom hjem .. Havde Nila vendt sin hunde kurv om på hovede .... og så havde hun da fået puden ud af den , leget med en , og så havde så fuldstændig , bidt hele bunden i kurven i stykker .. GRRRRRRRRRR...

så nu har vi en flot stor Danish design , hunde kurv til 1100 krv . uden nogen bund ... så nu ligger hun i kurven og puden ligger i kurven , men uden bund ..

en af de dage hvor jeg tænker , om nogle vil bytte ...

Andre herinde der har lavet lign. ballade fornylig ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hun er streng nogle gange ...
  • #1   18. nov 2010 har også nogen gange overvejet om nogen ville overtage vores drenge...
    nogen dage tror jeg de vågner op og tænker...
    Hvordan kan vi drive mor til vanvid i dag???

• #2   18. nov 2010 ved du hvad , tror vi køber en hård plastik .. måske vi skulle give hende en kæmpe papkasse , hun ku aktivere sig med ha ha .. kan se din hund for mig

• #3   18. nov 2010 Godt nok mange penge for en hundekurv til en så ung hund. De har det jo med og bide i deres og vores ting.

• #4   18. nov 2010 ha ha rikke b ..

• #5   18. nov 2010 har ikke oplevet noget for nyligt, men da Gizmo var ynger kom vi hjem jeg satte mig i sofaen (en stor dejlig stofsofa med løse hyner) og der forsvandt jeg ind i ryggen på sofaen, jeps hunden havde bidt alt i stykker bag puden, skubbet puden på plads igen så ingen kunne se det, nøj der var jeg ved at gå ud af mit gode skind... Eller den dag jeg kom hjem og min datters julegave til 1500 kr lå pænt pakket op på gulvet, heldigvis havde han ikke tygget i selve gaven kun i pappet og papiret...

• #6   18. nov 2010 ja dyr kurv til hvalp .. vi er ny " begyndere " og blev taget lidt ved næsen , og har efterfølgene også set kurven , til halv pris andre steder ... så vi bliver klogere , må man sige .... vi starede også med at have hende i stuen , når vi ikke var hjemme ,meget meget dumt ( sofa og lign. er ødelagt ) . nu er hun i køkken gang og det fungere ..

• #7   18. nov 2010 line F - Bare en lille kommentar.. smiley Men det behøver jo ikke betyde at hun er tryg ved at være alene i køkkenet - det kan lige så godt være fordi der bare ikke er noget at ødelægge smiley

• #8   18. nov 2010 Nala har ALDRIG haft en kurv. hun har til gengæld en sovesofa til 3000kr fra idemøbler. men har aldrig ødelagt den eller noget andet over hoved.

• #9   18. nov 2010 *GG* godt min er blevet for gammel til sån noget smiley Men det er nu stadig r** provokerne, når man en dag som i dag, står op og det er latterligt kold, mørkt og rigtig træls, og man kan høre den dejlige varme dyne kalder på en... men når man så endelig får heven sig op, så kommer Salina da bare og overtager den dejlige varme seng og nok så provokerne ligger sig til at snorke smiley Hvem der bare var hund *G*

• #10   18. nov 2010 Ja min var ihvertfald billigt til salg forleden aften.. mens jeg var inde og putte min datter, havde han været oppe på spisebordet og hente en rangle af min datters, sådan en sød lykke-en i pileflet, og havde splittet ad, og så havde han taget to skraldeposer på vej til at blive båret ud, og også splittet ad ud i hele stuen, og der var aske fra brændeovnen i den ene :I Der var han altså ikke i kridthuset i laang tid bagefter..

• #11   18. nov 2010 Hi hi, så kan du lære til en anden gang, at man først køber en fin kurv til vovsen, når den ikke ødelægger mere *GG*

Det er sikkert helt fint at den kun har køkken og gang at være i nu, men under alle omstændigheder er det også vigtigt at hunden er mentalt træt, når den skal være alene, og selvfølgelig også har lært at være alene og føle sig tryg ved det. Hvis den ikke er det, kan man risikere at det så går ud over vægge og fodlister m.v.

• #12   18. nov 2010 Jeg er sikker på hun ikke er særlig tryk , uanset hvor hun er , når hun er alene .. hun er trykheds hund , det er alle hunde , men hun bryder sige ikke om vi går , ingen tvivl om det . hun kan heller ikke lide , når vi deles , når vi er udendørs . og så er hun heller ikke en særlig modig hund . kan med alle andre hunde og elsker at lege , men traktore , og underlige bevægende genstande hun ikke kender , føler hun er farlige ..

• #13   18. nov 2010 Bare du selv er opmærksom på det smiley

• #14   18. nov 2010 ved ødelæggende adfør , kan betyde under stimulering , på flere områder .. men de ulykker hun laver , laver hun med det samme vi er gået ud af døren , så ja noget trykhed handler det nok om . Hun ved hvad der er hendes bamse og lign, når vier hjemme , der laver hun nemlig ikke noget som helst . forbudt

• #15   18. nov 2010 vægge og paneler , er røget for længst , da hun skiftede tænder .. gangen ser forfærdelig ud .. hvis vi er væk 20 min .har hun ødelagt det samme ,. som hvis vi var væk 5 timer .. hun er en trykheds hund og er meget på dupperne . men sådan er det vist med schæferen , får vi ofte at vide ,huner 50 % schæfer ..

• #16   18. nov 2010 Åhh, jeg ved lige hvordan det er: jeg startede også med at købe en fatboy til Julius. Da den gik i stykker troede jeg det var et hændeligt uheld, og købte derfor en seng til ham i stedet for med en super god madras. Efter en måned var madrassen splittet ad.
    Herefter blev det til billige madrasser (og hele 3 af dem) indtil han var færdig med det pjat.
    Nu er han 1½ år og det er (7, 9, 13) overstået. Han har derfor igen fået en god tyk, og dyr, madras ;o)

• #17   18. nov 2010 Grynet . kan høre du præsis ved hvad vi oplever .. Vi er gået fra hvalpe statiet nu , til at have en teenage hund på 9 1/2 mdr . som ikke kan koncentrere sig om noget , når hun ser en anden hund , eller tror vi skal lege kaste lege .. ligger hun hjernen , og glemmer alt ..selv små nemme komandoer . det går ellers godt det meste af tiden , men teenager er hun ..glæder mig lidt til hun er bare lidt ældre , hvis de hjælper ..

• #18   18. nov 2010 Jo, jeg synes helt klart det hjælper at de bliver ældre....... men selvom Julius nu er 1½ er han ikke færdig med at 'periode-lømle' og i disse perioder kan han INTET - ikke engang huske sit eget navn ;o)

Så det er godt at være udstyret med en god portion tålmodighed ;o)

• #19   18. nov 2010 De må også godt forsætte , ind i mellem med at få " et hvalpe lign , flip " , det er så sødt , når voksende hunde , bliver pludselig kuldret smiley .. Ja tålmodighed , er vi godt udstyret med , ellers gik det vist ikke ha ha .. ender med vi har rolig hund og børn om 3 -4 år ..

• #20   18. nov 2010 Ja, netop hvalpe-flippene elsker jeg også ;o)

• #21   19. nov 2010 et par højhæle, 3 gummistøvler og et par nike sko på mindre end en månede -.-

• #22   19. nov 2010 alle sammen mine sko!!

Kommentér på:
Nøj hun er streng nogle gange ...

Annonce