{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

Nøj, hun er varm! {{forumTopicSubject}}

Puha, en varm hundebasse jeg har.. øv øv, pressede hende vist lidt...

Vi gik ned i vores lille "park" for en kort tur. Da vi skulle til at gå mødte vi dog nogle hundevenner, som vi stod lææænge og snakkede med i delvis sol/delvis skygge..
Den anden hund ville gerne lege lidt, men ikke rigtig grundet varmen, men hun fik den til at lege nogle gange..
så slappede de af, og så legede de igen...

det endte sq med at vi var der i to timer, og hold kæft hvor er hun træt nu!..
Hun gik sløvt hjemaf (det er en tur på 5-10 min.) men hun plejer nu ikke at være så hurtig.
men for første gang i sit liv LAGDE hun sig ned i elevatoren..

Hun har lige drukket en masse vand, og nu ligger hun bare og halser..

Har lagt to våde håndklæder ud på altanen, og lod det ene ligge lidt på hende, men det gad hun ikke rigtig..

Normalt lader jeg hende bare være, fordi hun som regel ligger midt i solen og halser, men nu synes jeg altså hun er varm varm varm..
Puuhaaa..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj, hun er varm!
  • #1   30. jun 2009 Man skal virkelig passe på i det her vejr. De kan slet ikke administrere varmen selv og når de først er overophedede er det svært at køle de ned igen. Min var også vildt varm i går efter en gåtur - blev helt bekymret. Nu har jeg besluttet mig for at købe sådan en køledims til halsen

• #2   30. jun 2009 Siri,
    nemlig ja..

Altså, hun bliver meeeget varm herhjemme, men når hun bare ligger og er varm, antager jeg at hun godt kan.. Men ikke når vi sådan møder andre hunde.. Nu er hun dog ved at være færdig med at halse, og sover bare.. Men ja, det var godt nok alt alt for meget, og hun nægtede bare at ligge på de kolde håndklæder! Troede ellers lige jeg var smart...

• #3   30. jun 2009 Ellers skyl hende lidt på maven og i lysken med bruseren, hvis hun stadig er meget varm

• #4   30. jun 2009 Ellers må hun en tur under bruseren. Bare husk ikke at bruge helt koldt vand, men lunkent.
    Jeg bor i byen og her er en masse springvand inde. Så når Carla er helt varm - så kaster jeg en pind i springvandet så hun hopper i. Folk kigger godt nok lidt, men det virker:)

• #5   30. jun 2009 Jeg skal snart en tur ud med min igen, via mark og en lille park ned til nærbutikken, men tager altid en flaske vand og skål med til hende, så hun kan få noget at drikke på turen. Et par timer ude i denne varme er meget uden vand, så det skal man huske.
    Min tykpelsede hund er nemlig også et fjols og lægger sig lige midt i solen med tungen hængende hen ad fliserne - dumme hund *GG*

• #6   30. jun 2009 Hun har det bedre nu.. Nu er hun bare almindelig varm..

Hun har drukket en masse vand, og der står isvand til hende både på altanen og i køkkenet, men hun gider ikke drikke mere..
    Hun er også sådan en tosse der lægger sig MIDT i solen..

Normalt plejer hun at få en skål vand ved en bar på vejen hjem (de sætter altid vand ud til hende) men der var ikke noget i dag, tror vist at hende damen er på ferie..

Kommentér på:
Nøj, hun er varm!

Annonce