{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Løbetid efter abortsprøjte??! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en tæve der for 7 uger siden fik en abortsprøjte og nu ser det ud til hun allerede er i løbetid igen. Jeg har kun kunnet læse på nettet at en sprøjte evt kan nedsætte tiden til næste løbetid med 2 måneder men det her er jo helt vildt. Jeg kender godt til bivirkningerne ved en sådan sprøjte men en livmoderbetændelse bløder jo ikke sådan og gør heller ikke en hanhund interesseret, hvilket vi har en der er. Er der andre der har erfaring med abortsprøjter og løbetiden efter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid efter abortsprøjte??!
  • #1   14. nov 2010 En livmoderbetændelse lugter præcis som løbetid og kan snyde selv den mest erfarne hanhund, så jo, det kan godt være livmoderbetændelse... og en åben livmoderbetændelse bløder... blodet er dog en smule fedtet og uklart i mange tilfælde, men det er blod...

Du må afsted til en dyrlæge

• #2   14. nov 2010 Har jeg skam også tænkt mig, men det kunne jo være der var andre en erfaring rigere end mig herinde, men hun er hævet som til løbetid og bløder lige rigeligt til en livmoderbetændelse,selvom alle hunde selvfølgelig reagere forskelligt på forskellige sygdomme, men dyret skal da tjekkes.

• #3   14. nov 2010 Og blodet er meget blodigt, hvilket også undrer mig lidt da i dag kun er 2. dag med blod og det er kommet ret pludseligt...

Kommentér på:
Løbetid efter abortsprøjte??!

Annonce