{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

HundeGalleri.dk
HundeGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 152529 Emner: 72 Svar: 499

Nyt i Marked og Forum {{forumTopicSubject}}

Marked:

Det er nu blevet muligt at slette kommentarer under ens annoncer. Som ejer af annoncen kan man slette alle de kommentarer man vil (egne og andres), mens den som skriver en kommentar til en annonce kun kan slette den kommentar han/hun selv har skrevet.

Forum:

I forum er det nu muligt at opretteren af en tråd kan slette hele tråden. Ligeledes kan dem der besvare indlæg slette deres egne indlæg i en tråd. Det skal siges at tråde og indlæg bliver inaktive således at Admin og Hjælpeadmin stadig kan se de ”slettede” tråde og indlæg i tilfælde af evt. misbrug. Bemærk derfor at dette er ment som en service der ikke skal misbruges til at hænge folk ud på nogen måde for efterfølgende at slette det igen.

Mvh. HundeGalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt i Marked og Forum
  • #1   10. maj 2006 Jah Anlo. Vi stemmer for demokrati og afstemning ;o)

Men bortset fra det, så er der jo ingen tvivl om at det vil blive misbrugt gang på gang..

• #2   10. maj 2006 Heidi

Der står at admin og Ha stadig kan læse det der bliver slettet, så mon ikke det blot bliver som det plejer at være

• #3   10. maj 2006 Heidi

Ved ikke hvor tit de slettede tråde vil blive tjekket, men tror nu ikke det giver meget mere "uro" på siden.

Dem der vil lave "uro" gør det om man kan slette eller ej.

• #4   10. maj 2006 Bør man ikke lige give det en chance, vi aner jo ikke om det måske vil komme til at fungere helt fint. smiley
    Personligt kan jeg heller ikke lige se formålet med at man kan slette en hel tråd i forummet, men tror lige jeg vil se det an, inden jeg sabler ideen helt ned. smiley

• #5   10. maj 2006 Heidi: Jeg skrev "Inden JEG sabler ideen helt ned" for som jeg påpegede synes jeg også det er en sær ide..! smiley

• #6   10. maj 2006 Selvfølgelig skal man da sige sin mening.

Jeg færdes på en del forum´s og i på et par stykker går bølgerne tit meget højt, der kan man også slette sine indlæg, men det er yderst sjældent det sker.

• #7   10. maj 2006 Rene: Kan man også slette hele den tråd man startede med et indlæg, og fungere det i såfald også godt på de fora du er på? smiley

Det var ikke min vilje at det skulle lyde som om folk ikke skulle sige deres meninger, det ville være et meget kedeligt forum hvis det ikke skete. smiley
    Mit eget udsagn var jo også bare en mening, som gik ud på at man kunne give det en chance og se om det måske kunne være en rigtig god løsning. smiley
    F.eks. når man opretter en tråd om et simpelt spørgsmål, men det så pludselig ender i en diskusion mellem to helt andre brugere, som ingen ting har med ens start-emne at gøre, så ville jeg altså være glad for at kunne slette det hele igen. smiley

• #8   10. maj 2006 Ann-Mai

Ja man kan også slette hele sin tråd hvis det er det man ønsker, det er ligeså sjældent man oplever at folk gør dette.

Og de folk der har gjort det et par gange får som regel ikke særligt meget respons på deres indlæg fremover.

Når de nu er igang med at lave forbedringer, så kunne en Quotekanp også være en dejlig ting at får smiley

• #9   10. maj 2006 Rene:
    Ok, nej man lære nok at folk ikke gider bruge energi på at svare hvis man een gang har slettet tråden. smiley

Hehe ja det kunne være rart med sådan en funktion, men tænk på hvor lange vores tråde så ville blive. smiley Men der er jo utallige ting vi kloge hoved kunne finde på af forbedringer. smiley Må være hårdt at være admin! smiley

Kommentér på:
Nyt i Marked og Forum

Annonce