{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Nytår ! {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Hvordan har jeres hunde det med nytårs aften ?

Meeko er faktisk ikke så bange som han kunne være, jeg synes i hvert fald han tager det meget pænt..
Men han bliver bange omkring midnat når de skyder mest af, og så når der kommer nogle af de store kanonslag.

Hvad gør i for at berolige jeres hunde ?

Indtil videre har Meeko hvert år fået nogle piller fra dyrlægen, som beroligere hunden, men ikke sløver. (kan ikke lige huske hvad de hedder)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytår !
  • #1   12. nov 2010 Mine har det helt fint med nytårsaften. De kan finde på at gø en smule til midnat, fordi det larmer men de er ikke bange.

Jeg sørger altid for at være sammen med dem, så de ved at de kan tage det roligt og ofte tager jeg på landet med dem.

• #2   12. nov 2010 Luka er vist ligeglad... jeg har aldrig været hjemme ved ham nytårsaften, men der hvor han har været, har han ikke reageret - han gør det heller ikke op til nytårsaften, selvom der bliver skudt livligt af her hvor vi bor....

• #3   12. nov 2010 Mine er ligeglade med nytår. De kan dog finde på at gø lidt kl 24 når det hele går løs.......

Vi og¨så sagtens gåtur med den selv om folk skyder lidt krudt af, for det gør børn jo de kan ikke vente til kl 24.

Er meget spændt på hvordan Minnie klare den for det bliver hans første nytår.

• #4   12. nov 2010 Min er mest bange i starten af dec. hvor folk begynder at skyde af nytårsaften er han stadig bange men ikke ligeså meget det som om han når at vænne sig til det i løbet af dec. Jeg plejer bare at ignorer ham og vise det ikke er farligt og klokken 12 afleder jeg ham med lidt leg så han ikke bliver for bange. Han går som regel bare og klynker lidt.

• #5   12. nov 2010 Daisy er bange og beroligende virker ikke rigtig på hende.
    Tia er ikke så bange, men hun bliver påvirket meget af Daisys angst.

• #6   12. nov 2010 Mine de snorker igennem hele aften, de kunne ikke være mere ligeglade med det.

• #8   12. nov 2010 Gizmo er helt enormt bange og var på angstdæmpende hele dec sidste år og det kommer han også i år. Og så får han en knock out pille nytårsaften, så han sover gennem det hele.
    Vi bliver bare herhjemme stille og roligt

• #9   12. nov 2010 Ville ønske Meeko også bare var ligeglad, og sov fra det..
    Jeg trøster mig med, at det kunne være meget værre.. Håber ikke det bliver slemt i år.

• #10   12. nov 2010 *Gizmofilius *
    Hvad er det for noget angstdæmpende du bruger ?

:o)

• #11   12. nov 2010 Mine er ligeglade, fordi jeg har spillet en CD (kan købes hos DKK)med bla. nytåreslyde for dem fra hvalpe af. Jeg har desuden mørklægningsrullegardiner i deres rum, fordi det mange gange er lysskæret de er bange for.

• #12   12. nov 2010 Jeg er spændt på et nytår uden Pei Pei. Hun var frygtelligt bange, de andre har taget det mere roligt. Jeg ved dog ikke med Zing. Det er jo det første nytår for hende.

Jeg ved ikke engang om jeg kommer til at sidde i hvalpekassen. Pascha er sat til den 2. januar, men der er jo + - et par dage

• #13   12. nov 2010 tror jeg giver min en god dosis morfin, så kan den også sove godt igennem..

arg, nu er det min første nytår med hund, så jeg satser på den tager det stille og roligt, vi skal ud til mine forældre som bor ude på landet så det er også begrænset hvor meget larm der bliver der..

• #15   12. nov 2010 hjemme hos os hører vi lyd-cd hele december måned og så er de ligeglade med skyderiet. lyd-cd kan fås hos dyrenes beskyttelse.

• #17   13. nov 2010 for min Kehla er det også første nytårs aften og er rigtig nervøs for hvordan hun regerer

• #19   13. nov 2010 vi gør intet ... jeg har aldrig oplevet en hund der er vokset op hos os, der har været bange for nytårs aften....
    Jeg har dog prøvet at overtage en voksen hund der var det og det hjalp at lade som ingenting og enda sige stop til hende når hun kørte sig selv op. Heldigvis smittede det ikke af på vores nye hvalp ... men hun var også en boxer og det ligger ikke til dem et blive bekymret for ret meget

Kommentér på:
Nytår !

Annonce