{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Forslag til HG {{forumTopicSubject}}

Kunne man ikke indføre på hundegalleri under marked.
En form for udtalelse eller point givning til dem som handler herinde????
Så kunne man se om den sælger/køber er reel man tænker på at handle med..
Personlig er jeg bare selv så ked af jeg nu flere gange har handlet herinde og varerne ikke lever op til hvad sælgeren lover og skriver..
FEKS... pæn velholdt næsten ny taske sælges da min hund ikke vil være i den..ja så modtager man en taske der er slidt i alle 4 hjørner..
Eller en ny trøje kun brugt 3 gange,så mangler der en plastik klemme i den ene side og elastikstropper er flosset og trøjen er beskidt...
Ja jeg har faktisk flere eksempler,syntes det er trist det er sådan,for nu har jeg sagt stop..
Jeg mener jeg viser tillid til sælger jeg sætter penge ind før jeg har set varen,så jeg mener at sælger bør være mere realistiske når de beskriver varen i deres anonce.så det ikke går ud over dem som faktisk sælger noget godt!!!
Ja undskyld mit opstød,men er bare så skuffet over at modtage sådanne vare for det er jo ik helt billigt alt der er herinde..
Og den med de så siger ja men så må du returnere det???Ja nu er det sådan at jeg har 8 km til posthus og ingen bil,så det bliver aldrig til noget,altså bare penge ud af vinduet.
Synd for det er ellers alle tiders ide at man kan købe eller bytte af hinande.
Hilsen Line K.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til HG
Kommentér på:
Forslag til HG

Annonce