916 visninger
|
Oprettet:
sjovt forslag til HG administratorer :) {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Kunne det ikke lade sig gøre at lave "fotoalbums" hvor andre kunne tilføje billeder? hvis en bruger fx oprettede et album til deling med titlen "grimme hunde" eller "naturbilleder" osv. kunne andre så komme med deres bidrag til albummet... Jeg kunne godt hygge mig nogle eftermiddage med at se på sjove eller smukke billeder
Hvad siger i andre?
xxx B
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.262
Jeg vilel dog først og fremmest gerne have, at administratorerne ville få ordnet det sådan, at vi får notificeringer når der er NYE indlæg i en tråd man deltager i. Jeg er med i en lukket gruppe, hvor man ikek får at vide, når der oprettes en ny tråd elelr når der komemr nye indlæge, og det er p**** irriterende, for man får ikek kommenteret på det folk skriver og nogle tror fejlagtigt, at man ikek interesserer sig for det de skriver - diskussionerne går hurtigt døde, for folk ved ikke der er kommet nyt.
Følger: 1 Følgere: 152529 Emner: 72 Svar: 499
Mht. manglende notifikationer på nye forumemner i din gruppe, så vil vi gerne vide, hvilken gruppe det drejer sig om - samt hvilke tråde, der ikke kommer notifikationer om.
Skriv til os her: www.hundegalleri.dk/faq - er der andre, der har samme problem, så skal de også blot skrive til os.
Mvh. Rikke/HG
apr 2011
Det er en lukket gruppet, hvor vi har problemet, det er alle i gruppen der har problemer med at få notifikationer omkring nye tråde og nye indlæg og jeg ved at en anden fra gruppen har skrevet til jer tidligere om det.
Jeg ved ikke om det er et problem i andre grupper, problemet er jo som regel at man ikke ved, at man IKKE får notifikationer
Hvis du vil sende mig info om, hvad den lukkede gruppe hedder, så tester vi på det herfra. Og selvom, du har helt ret i, at det er lidt svært at vide, at man ikke får notifikationer (fordi man ikke får dem ) så vil jeg gerne vide, om du tror det er alle tråde - eller kun nogle enkelte.
Mht. til notifikationer, om nye indlæg - kan jeg så få dig til at tjekke, om fluebenet er sat eller ej. Og hvornår mener du, at problemet med notifikationer om nye kommentarer i indlæg opstod?
Mvh. Rikke/HG
apr 2011
Vi vil dog gerne have mere info, om det andet problem - at du ikke får notifikation om nye indlæg i tråde, som du deltager i (stadig i gruppen). Her vil vi gerne vide, hvilke tråde du har oplevet det med - og hvordan du har opdaget det.
Du skal bare skrive til mig her: www.hundegalleri.dk/faq - og scrolle ned til skrivefeltet, så får vi nemlig alle de tekniske oplysninger, som vi skal bruge også
Mvh. Rikke/HG
apr 2011
sjovt forslag til HG administratorer :)