DKK Amrikansk Bulldog jeg ikke forstå {{forumTopicSubject}}
hallo hallo...
nu fatter jeg bare ikke en krone :0(
jeg havde engang nogen annoncer i de forskellige steder, til min tæve at jeg søgte en ægte amrikansk bulldog han med papir.
Nogen ringede til mig og fortalte så de havde en med DKK STAMBOG (jeg ikke forstå) men jeg hoppede på den og sagde til hende jeg ville kontakte hende (det gjorde jeg så ikke alligvel)
senere hen kigger jeg lidt rundt på nettet og ser folk med ÆGTE Amrikanske Bulldog OGSÅ med DKK Stambog..
fair nok tænkte jeg, og ringede så til DKK i dag og snakkede med dem, damen fortalte mig at de ABSOLUT ikke tog Amrikanske Bulldogs ind i DKK og det suden var de også ulovlige i Danmark, og de kunne ikke bestå en sålkaldt "test" i DKK....
Hun sagde også til mig, hvis nogen havde DKK stambog på deres amrikanse bulldogs vare de Falske, eller det var en blandning for de tog dem bare ikke ind....
Nu spørger jeg ? er det mig der ikke helt kan forstå noget eller hvordan er det lige det er????
Min tæve er selv reg i The European American Bulldog Club...
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.377
Men "Just in chase" ville jeg kontakte DKK igen og bede om en forklaring endnu engang.
Jeg formoder du gerne vil have papirer på de evt kommende yhvalpe - så syntes jeg du skulle rette henvendelse til EABC og forholde dig til de regler de kører efter.
Mit råd til dig er - DOBBEL CHEK alt!
Og så held og lykke med det.
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 19
Okay, men hvordan kan folk så skrive / sige deres amrikanske bulldogs har DKK stambog... Det må jo så være løgn, og folk der lyver sig til "penge"...
og oven i købet siger de udstiller dem..
okt 2004
ja det kan jeg så se, godt nok er heste verden steng, men troede absolut ikke det var det samme inde for hunde verden...
ang papir på de næst kommende hvalpe, får jeg dem reg i dem Wakiza står i nu...
okt 2004
Ja man kan gå ind på american bulldog team og se på det..
men det er ikke så meget det, jeg mener bare hvordan kan de går til udstilling med en dkk amrikansk bulldog..
men det siger jo sig selv... igen løgn...
formeget, men ja jam jeg skulle bare lige høre om det er mig der er noget galt med, eller om jeg misforstod hende..
okt 2004
ja griner det har jeg set.... :0)
ja man skal holde godt øje har jeg fundet ud af...
tror bare jeg fortrækker avls hanhunde fra østergård, så ved man da hva man får... smiler..
tak for hjælpen..
DKK Amrikansk Bulldog jeg ikke forstå