{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Nu er han sgu gået for vidt... {{forumTopicSubject}}

Jeg har alvorligt brug for hjælp. Bertil er og bliver HAn-hunden her hjemme. Jeg er hjemme med ham dagen lang, han er aldrig alene. Men han respekter overhovedet ikke min kæreste Thomas. jeg er lidt respekteret.

Altså jeg har skrevet herinde før, for at få noget hjælp, men jeg vil sige at han beynder på andre ting som han tror han bare kan gøre uden at der bliver sagt noget til ham.

Nå, men min far har sat sig i respekt ved Bertil (som den eneste der kunne) - Hans seng pissede Bertil i, mens han stod og kigget på. Han stikker af. Han smadre alle de blomster vi har, han spiser alle vores sko, han gør, han humper mig HELE tiden og når jeg har det røde er han "helt oppe i røven" på mig HELE tiden. Han spiser ikke. Han ligger i sin kurv og humper dynen.

Hjælp....?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er han sgu gået for vidt...
  • #1   8. maj 2006 En adfærds-fætter ville kontakte rigtig hurtigt hvis jeg ikke formåede at sætte mig ordenligt i respekt, for det er fuldt ud uacceptabel opførsel!!

Håber virkelig du finder ud af noget for det må da være uholdbart for ALLE parter!!

Knuzer fra Tanja

• #2   8. maj 2006 Tanja L - Det er nemlig det, emn hvordan kan jeg komme i kontakt med sådan en?

Kiki - Jeg vil ikke gå dertil endnu, han er kun 9 mrd. Det kan jeg ikke byde ham.

• #3   8. maj 2006 Du kan jo kigge lidt her...
    (link fjernet)

• #4   8. maj 2006 det lyder som om han er en stor hormon basse, han er kønsmoden og har kun en ting i hovedet, det er ganske naturligt, og der er ikke andet at gøre end træne og træne. og seriøst overveje en kasteration.

• #5   8. maj 2006 Okay.. - Tak for linket. - Jeg vil altså helst ikke i gnag med det. Det er sidste udvej.

• #6   8. maj 2006 Han er jo en sexgal teenager! Tror det er en god ide det med adfærdsteraputen..Et fif så han ikke æder jeres ting; køb baldriandråber hos matas og pensle de ting han går efter. Det stinker af H. til men du vil kun kunne lugte det et døgn, men det virker længere for hunde. Effektivt og ganske ufarligt for hunden. Hos os har det reddet de sidste dørkarme!

• #7   8. maj 2006 Anne T - Tak for det gode råd. Det vil jeg da prøve. Stinker hele huset så? :o)

• #8   8. maj 2006 Klamt. - Det er klamt. Det tror jeg ikke er helt så godt.

• #9   8. maj 2006 går i til noget hunde træning med ham? lederskabs øvelser

• #10   8. maj 2006 Det lugter kun kortvarigt i vores næser, men hunde kan ikke klare lugten af det. Vi har også prøvet kamfer og tabasko, men det er ikke helt som virksomt + plus baldrian stinker mindre..

• #11   8. maj 2006 Nej, julie det er baldrian fra matas.

• #12   8. maj 2006 Joh, man kan også give hunden det til ex. nytårsaften, men de er ikke så glade for det i flydende form! Vi købte det oprindelig for at dæmpe hans angst for fyrværkeri, men det virkede ikke - så sagde en kollega at vi kunne smøre det på vores noget udsatte dørkarme, de har ikke været rørt siden!

• #13   8. maj 2006 Puha .. Jamen det kan godt være det er mig der er fesen. - Nej vi er ikke begyndt til træning endnu. Er der nogen der har et link til kastraktion....?

• #14   8. maj 2006 vil lige sige at katte ELSKER baldrian.....hehe

• #15   8. maj 2006 Jeg fandt det her på http://www.agility-kbh.dk/

Lidt om lederskab:
    Manglende lederskab er en hyppig årsag til, at hunde bliver aflivet.
    Er der problener med lederskabet, foreslås følgende øvelser:

-Landmine, ja/nej øvelse.

-Først spise, efter familien er færdig / Først spise, når det bliver givet lov.

-Acceptere, at maden bliver fjernet.

-Hunden altid den sidste ud og ind af døren, i bilen m. m.

-Ruskelege, hvor hunden altid slutter med at slippe så føreren altid vinder.

-Fører bestemmer, hvornår der må tisses, evt. selv tisser, der hvor hunden har tisset.
    (Det sidste er jo unægtelig næmmest for mandlige fører!)

-Bortvisning fra sofa, seng etc.

Når hunden har accepteret, at du er lederen, skal du huske også at støtte hunden, hvis den kommer i problemer med en anden hund.

• #16   8. maj 2006 Jeg er ikke helt enig i at cutte bollerne, vores har også haft en hormongal periode, men det er gået over, medmindre der er en tæve i løbetid i radius af 10 km....Jeg synes den lille teenager skal have en chance, det er jo heller ikke altid det er løsningen. Men som en skrev noget træning kunne være en hjælp..

• #17   8. maj 2006 Baldrian lugter bare noget urteagtigt på en ikke helt fed måde, men den forsvinder hurtigt som tidligere nævnt..Ligenår det smøres på er det ikke så rart, men tænk på, at hunden lugter meget bedre og når de så slikker på det! Addrk!*LOL*

• #18   8. maj 2006 jeg kan ikke se hvorfor man skulle kotte hans kugler jeg vile da få lært hunden hvem det er der bestemmer ( lederskab) så vil hunden stoppe med at ride op at dig, for det er dominans når han gøre dette,

• #19   8. maj 2006 Jamen det er jo det. Snakkede lige kort med Kisser, og hun sagde ogs¨å at hun synes at vi skulle prøve træning først

• #20   8. maj 2006 Vi har fra start af lagt battie ned, når han forsøgte at pinke os..Lagt ham ned fysisk og holdt ham nede til han underkastede sig, det har altså virket her - ikke at det er den endegyldige løsning for jer, det afhænger jo meget af hunden. Men han lyder nu meget som om det er ham, der styrer jer og ikke omvendt.Det skal nok gå, giv ikke op! Der er masser af muligheder for jer så I får det godt igen sammen uden ædte sko og potteplanter..*SS*

• #21   8. maj 2006 Katrine, unge teenagere med sex på hjernen bliver jo heller ikke kastereret! *GG* Generelt er det vel et hankønsproblem, specielt her om sommeren..*GG*

• #22   8. maj 2006 Men hvis man ikke skal avle på hunden, kan man så ikke ligeså godt få den kasteret?

Så undgår man jo også div. "uheld"

• #23   8. maj 2006 FF* Fyn* Team forvirret* *

Jo det ville jeg da uden tvivl, jeg ville da søge al den hjælp jeg kunne smiley

• #24   8. maj 2006 Kisser jeg må tilslutte mig din mening, hunden og menneskene skal have hjælp til at få et lederskab ind, så hunden forstår den hierarkiske opbygning og dens rolle i familien..Håber I finder ud af det..Held og lykke herfra..

• #25   8. maj 2006 Hejsa Klovn *S* .

En noget træls situation du står i smiley , jeg er enig med bla Kisser i at det har handler om træning træning og atter træning smiley .
    Jeg kan så se du bor i Østjylland et sted , og vil derfor anbefale dig at tage kontakt til Helle på nedenstående link . Kan sige at hun har gjort store fremskridt for nogle vi kenner der havde en hund der angstbed pga af utrykhed . Synes du skulle forsøge dig .

www.lystruphundecenter.dk

Kommentér på:
Nu er han sgu gået for vidt...

Annonce