{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.475 visninger | Oprettet:

Fransk Bulldog fra Fredensborg.... {{forumTopicSubject}}

nu har jeg i utallige tråde hørt om, at der er en hundehandler i Fredensborg, som bla. sælger FB..... og har ligeledes mødt en IRL, som har en syg FB derfra... jeg kan ikke huske, hvad sælger hedder, men det er en udenlandsk kvinde.. mener jeg.. østeuropæisk.

Det der overrasker mig, at jeg gang på gang ser folk, som har købt en FB derfra... har der ikke snart været så meget om syge hunde derfra og generel snyd og fusk, at man ville holde sig væk??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk Bulldog fra Fredensborg....
  • #3   31. okt 2010 Maj-Britt.. tak.. men hvorfor køber folk hunde derfra.. mener også hun sælger EB... det er da skræmmende.. synes også jeg så noget i nyhederne om hende.

• #5   31. okt 2010 synes bare stadig, at der har været meget om det.. specielt er Fredensborg nævnt mange gange.. så hvis man så køber hund i Fredensborg, så burde man måske lige tjekke avler en ekstra gang.. ikke at man kan kalde hende en avler.

• #6   31. okt 2010 Enig!

Hun sælger dersværre også syge mops deroppe i Fredensborg smiley

• #8   31. okt 2010 Hold da ferie.. vi er da ude i mange racer.. FB, Sharpei, EB, Mops.. hun ligger da ikke på den lade side.. fatter ikke hun kan få lov at fortsætte..

• #10   31. okt 2010 godt nok skræmmende.... den FB jeg har mødt er vist aflivet nu.. den fejlede alt.. og kunne ikke holde mad i sig..

• #11   31. okt 2010 Luksus... der er ingen pb... det er bare en hundehandler i Fredensborg, som alle burde kende... og derfor ikke købe hund der, men det er ikke alle som kender hende.. desværre..

• #14   31. okt 2010 Øv jeg kan ikke finde noget når jeg søger.. ville ellers godt ha læst lidt mere om denne DEJLIGE dame..

• #17   31. okt 2010 Krumme: Har prøvet igen og fået det til at virke smiley Spændende læsning..

• #18   31. okt 2010 ulla det passer jo ikke at du intet har hørt fra andre,,du ved bla fra max moar om hendes sharpai.-...og jeg har også nævnt for dig at jeg har en rigtig god evninde som har købt en fb derioppe fra,,han er godt nok ikke syg men han var meget skræmt og tynd,,og trods de fik afvide han var vaccineret sov passede det ikk

• #20   31. okt 2010 Ulla.. det har du så nu.. den FB jeg kendte er aflivet nu.. den var meget syg.. og der var ingen hjælp at hende fra Fredensborg.. fatter slet ikke man kan købe hund sådan et sted..

Og Ulla.. dine hunde er så unge, så jeg vil gerne se om et par år, hvordan det ser ud.

• #21   31. okt 2010 Ulla.. vidste du slet ikke noget om stedet før du købte der.. eller tror du bare, at det er falske rygter om stedet..

• #23   31. okt 2010 Ulla : Om jeg fatter du kan finde på at købe hund fra sådan et sted...Især så travlt du har med at spørge ind til de forskellige annoncer,om hundene er tjekket for div. ting...hm ja jeg undrer mig bare.

• #26   31. okt 2010 nu skriver du selv parvo så noget må du have fået afvide..når hunden er død 1 uge efter den er hentet så mon ikke den parvo kom derfra....og at opdrætter vælger at ignorer sådan en køber er helt hen i vejret,,men MÅ simpelthen stå ved hvad man handler hvis man vælger at handle med hunde.

Man kan ikke garenter der ikke sker noget men man kan være behælpelig
    Hvi sjeg havde solgt en hvlap som så 1 uge efter døde af parvo ville jeg aldrig aldrig forsøge at komme udenom...jeg solgte en malteserhvalp som 10 dage efter blev indlagt og desværre døde formentligt af forstoppelse.De stakkels ejer kunne ikke tage han skulle obduceres og jeg tilbød dem alligevel en ny hvalp

Det bør man sørme gøre i de tilfalde,,bevis eller ej

• #27   31. okt 2010 Ulla.. det er skam heller ikke et angreb mod dig.. jeg forstår det bare ikke.. den første hund derfra ok.. men at købe der igen.. du må da selv indrømme, at der må være noget om snakken med alle de syge hunde derfra.. fint nok at der er raske.. de sælger så mange hunde/racer, så der må jo være nogle raske iblandt.. men der er godt nok mange syge.. det kan du da ikke få til at lyde som om, at dem med de raske ikke tør at stå frem.

Hvorfor købe der, når man har hørt så meget dårligt.. og hvorfor sparer et par tusinde... og jeg synes ikke at man ikke skal avle og udstille er grund til at købe uden stamtavle.

Jeg undrer mig blot.. igen og igen..

• #28   31. okt 2010 Louise,,nu har jeg hørt at der i hendes annoncer står vaccineret,chippet og stambog og nårfolk så kommer er de intet af det
    At man så burde køre igen er en anden sag men nogen køber alligevel

• #29   31. okt 2010 Fatter ikke du kan tage det så let....man støtter da ikke en hundehandler...stakkels hunde :o(

• #30   31. okt 2010 Jeanette... det første positive jeg har hørt er her fra Ulla.. og synes det er skræmmende, at man tør købe en hund derfra.... som sagt så skal der jo være raske hunde, når kvinden sælger så mange hunde.. sindssygt hvor mange racer hun har...

• #32   31. okt 2010 en ting er at man vælger det selv,,det er jo op til en selv men at man i rigtig mange tråde så sidder og spiller bedre vidende mht at købe fra anerkendt opdrætter forstår jeg ikk

• #33   31. okt 2010 og hvilke konsekvenser skulle der være for at stå frem og fortælle, at man har hund derfra, som er rask???

De racer, som hun sælger er jo netop dem, som bare døjer med mange racerelaterede sygdomme... tænker FB, EB, mops og sharpei.....

• #35   31. okt 2010 Ulla.. ja dine hunde har det godt... nu hvor de er hos dig.. men tror du alle hendes hunde i Fredensborg har det godt.. og henter hun ikke også i udlandet.. mange af hendes hunde har da pas, når de bliver solgt.. og fordi der ikke er sundhedsrestriktioner gør det ikke sagen bedre at hun sælger syge hunde..

• #37   31. okt 2010 Jeg kan så fortælle at jeg har en hund fra hende

En viden jeg først fik EFTER jeg købte hende - ca 20-30 dage efter og jeg var i totalt chok !

bagklogheden satte ind og jeg kunne selvfølgelig godt se at det ikke var normale omstændigheder.
    Da jeg var der var der hårløse, shar peis, EB og FB - plus mange hårløse katte og børn i et stort kaos.

Men ja - Altid nemt at være bagklog jo.

Heldigvis er Zoe ( indtil nu, jo ingen garanti for hvordan hun er om 1 år ) sund og rask, glad og frisk.

Jeg ville ønske jeg havde vidst hvem hun var først - for så havde jeg nok ikke købt Zoe ( tag ikke fejl, hun er mit et og alt !!! )
    Og min næste hund bliver helt sikkert ikke fra sådan et sted - Men en med tavle !

Er lidt sørgelig over at jeg har støttet sådan en dame - but how should i have known !?

Desværre kender jeg en anden mopseejer hvis hun er derfra - DEN har været syg som bare fanden - hårsækmider, livmoderbetændelse og generalt MEGET lavt immunforsvar - Den er utrolig lille af en mops at være smiley

Så ... ja - Jeg har nok været "heldig"

• #38   31. okt 2010 Freja.. uhhh du er modig.. du tør så frem smiley Nej selvfølgelig er der raske hunde imellem.. men det er jo bare ikke godt at støtte sådan et sted.. men du ved heldigvis bedre nu.. og ja rullepølsen ser skøn ud.

• #39   31. okt 2010 Nej det er jo det - og tvivler faktisk stærkt på at man kunne aflevere sin hund tilbage - Tror bare hun ville ignoere en.

det meget underlige er at jeg har en "FCI" tavle med - Den er nok fake ! Meget mærkeligt ( dengangs uvidenhed fra min side )

Men da jeg google de stambogsnavne der stod som hendes oldeforældre kom der meget smukke mopser op der har vundet jeg ved ikke hvor mange internationale priser.... super - eller noget *G*

• #40   31. okt 2010 Freja.. haha.. ja det lyder da spændende..

• #41   31. okt 2010 ulla det bedste forsvar er et angreb ikk??

jeg tager altås ikke hunde hjem fra udlandet for at sælge og jeg sælger ikke syge hunde,,og hvis jeg får solgt en hvalp der skulle fejle noget står jeg 100% ved det bagefter
    Men det gør ikke dig til bedre person eller egle at jeg også er en slem en??

Jeg har iøvrigt aldrig sagt stakkels hunde eller de ikke har det godt for har aldrig været der,så det kan jeg ikke udtale mig om:-))

• #42   31. okt 2010 Den her tråd er heller ikke lavet som en angreb på de hundeejere, som har købt i Fredensborg.. men er dog rystet over, at man kan forsvare sådan et sted!!!!

• #43   31. okt 2010 jeg har iøvrigt også en mops derfra,,jhar købt den af en derhavde købt hos hende.Hun er så sund og rask men hun havde også en fci tavle med,,bare med et andet tatoo nummer end det hun hartatoveret,,,e svar var så at hun fik fat i en ny,,,nu har jeg ventet i over 1 år,,mon posten er så langsom:-))

• #44   31. okt 2010 Louise,,ja!!!

• #45   31. okt 2010 Jeanette - Skriv til hendes mail - Det gjorde jeg - og jeg blev ved -
    Til sidst efter jeg krævede penge tilbage så fik jeg den smiley

• #46   31. okt 2010 Én ting er, at man kan komme til at købe der af uvidenhed (selvom jeg personligt ikke forstår, hvorfor man ikke vælger at undersøge stedets ry - f.eks. på nettet - inden man køber et sted, men vi har jo alle været førstegangskøbere) Men jeg forstår ikke, at man velvidende om stedets ry kan finde på alligevel at støtte stedet.

Når man har set hvor mange syge hunde der er kommet ud, så burde de enkete raske hunde man også har set, ikke være nok til at opveje.

Og at det er racer uden sundhedsrestriktioner er for mig heller ingen undskyldning, for så må man jo kigge hos en tavleopdrætter, som vælger at tjekke alligevel, for de findes altså stadig.

• #47   31. okt 2010 Jeg har selv haft fiona i mine arme,,og støttet max da hun var syg,,derfor rører det mig ekstar

• #48   31. okt 2010 ja det er da frygteligt, når man står med en syg hund.. og derfor burde INGEN støtte sådan en person..

• #50   31. okt 2010 Ulla.. du er godt nok også selv strid nu... dvs alle dem som klager over hundehandleren i Fredensborg bare lyver.. så alle tager fejl og du har ret og støtter hende??

• #51   31. okt 2010 og jeg hverken kaster med sten eller bor i et glashus i denne sag... men bliver godt nok mere og mere chokeret over at man støtter sådan noget.. hvis hun har syge hunde hjælper det jo ikke en fløjtende fis at give dem god mad... og fordi man ikke støtter den her hundehandler betyder det jo ikke, at vi andre køber hunde fra steder, hvor de er i bure og får dårlig mad!!!

• #53   31. okt 2010 Ulla.. som nævnt tidligere er det jo fint at dine er raske.. men du behøver ikke at få stedet til at fremstå, som et dejligt sted.. jeg tror på ingen måde på, at det sted er et sted, hvor man bør købe hunde.. igen.. fint at de sælger raske hunde.. men der bør vel også komme raske derfra med alle de hunde de sælger. og jeg tør da ikke tænke på, hvor du har kigget på hunde, hvis det var værre end Fredensborg.
    Er du nogensinde kommet uanmeldt?

Freja nævner jo lige, at hun så syge hunde.. og flere kender syge hunde derfra samt al den dårlige omtale.. ... ergo er din "undersøgelse" med 3 hunde i denne tråd vel ikke afgørende for dette sted.

Det kunne jo være, at du har været heldig.. og mange andre har været uheldig.. hvorfor tror du ellers at så mange kender til det sted.

Du behøver ikke at retfærdiggøre, at du har valgt at købe hund der, for det kommer jeg aldrig til at forstå.

• #54   31. okt 2010 Ulla- du har ingen skrupler over at støtte sådan noget...så lad vær med at ha så travlt med alle dine spørgsmål,om andres hunde er tjekket for dit og dat.
    For det kan du da være ligeglad med,eftersom du støtter hundehandler.

• #55   31. okt 2010 jeg tror jeg skal derop på uanmeldt besøg.. det lyder som et dejligt sted!!!!

• #56   31. okt 2010 Louise- så tag mig med :o)))

• #57   31. okt 2010 ja det er da tæt på.. så hvorfor ikke... så kan jeg se de dejlige hunde, som lever under gode forhold.. gad godt se, hvordan de kommer til dk og transportforholdene...

• #60   31. okt 2010 stamtavle eller ej er vist det mindste problem i denne sag.. hunde der bliver kørt til dk fra Litauen.. og det må jo foregå ofte, da hun sælger mange hunde.... hunde som bare ikke er i orden.. stamtavler som er falske eller ikke findes...og personen er jo ligeglad med, at de hunde hun sælger er syge.... og jeg vil gerne høre fra dem med raske hunde fra 2010 om et par år... det er først der vi kan tale om raske hunde.

• #62   31. okt 2010 Ulla du taler om jeg kaster med glas.... men det der her er tale om en dame som henter hunde hjem fra litauen og har soltg hunde derer syge hvor ser du ligehden med jeg har mange hunde og flere racer??

Så vidt jeg kan se har det intet med hinanden at gøre...men hvis det erdet eneste du kan finde på!!

iøvrigt som jeg skrev før så vil jeg altid stå ved hvis jeg har solgt en mangelfuld hund,,og være hjemme når folk skal se på havlpe hvad jeg harhørt fra flere at hun ikke engang altid er det vdiner om ligegyldighed

Jeg ville ALDRIG lade min mand eller børn sælfge en hund til nogen jeg ikke har mødt...

• #63   31. okt 2010 Og med hensyn til pænt og rent,,,så er det måske fordi de bare bliver hentet og solgt? har man hvalpekuld som får lov at være overalt og hunde i hele huset er det altså ikke muligt at ligne et bo bedre hjem

• #67   31. okt 2010 det var faktisk dig Majbritt der en gang sagde at du hellere ville købe et sted hvor de lige fks havde beskidte vinduer end et perfekt rent hjem....

• #69   31. okt 2010 nej overhoevdet ikk,,hentydede bar til ulla siger der er pænt og rent det kommer jo ikke sgaen ved

• #71   31. okt 2010 min pointe er... ligegyldigt hvor fedt Ulla synes det her sted er...

SÅ FATTER JEG IKKE, AT MAN KØBER HUND DER!!!!!

• #73   31. okt 2010 luksus jeg har2 hold ,,altså 11 hvalpe renden rundt over det hele,,render med papir hele tiden og samler op og tørre...kort efter gulvet var rent og vasket ligger der ,,papir stumper,,alt muligt legetøj,,strømper,,ungerne sko og hvad de ellers finder af sjove sager:-))

• #74   3. nov 2010 (link fjernet)

• #77   29. nov 2010 til ulla
    også dem der kommer fra litauen, og vil sige ca 90% af de hunde hun sælger???

• #79   29. nov 2010 borset lige fra min venindes franske der var en skræmt lille buller hvalp

kan simpelthen ikk forstå du bliver ved at forsvare Ulla,,når så mange har så dårlige erfaringer med hende

hun snyder oveni køet for at tilbage betale når hun har solgt en syg hvalp det kan man ikk være bekendt

• #81   29. nov 2010 Jamen ulla jeg syntes da det er rigtig dejligt at du har nogle sunde og raske og velsocialseret hunde fra hende. for det min eb så bestemt heller ikke. og min eb har kostet ca 25000 plus hendes pris på 10000 og hun er langt fra rask endnu og hun er 7 mrd. så vær du glad for du er en af de få der har fået en sund og glad hund. det er vi desværre mange der ikke kan prale af efterhånden(( og kunne aldrig drømme om at købe hund af egle igen.

• #85   29. nov 2010 det var godt. har du et billede af hende, hun sagde vel også at kokos var moren?
    forskellen er at jeg står ved mit ansvar, og hvis jeg sælger en hund der mod forvetning er syg, for de selfølgelig dine penge igen. men er aldrig sket. og mine opdrætter har ikke masse produktion, har de har styr på hvad de laver og deres primære mål er at avle sund hunde. og ikke avle så mange som muligt der ligger den Srore forskel. og desuden tager jeg selv til rusland og henter mine hunde.

• #86   29. nov 2010 og desuden det jeg laver er en hobby og ikke mit levebrød ligesom egle.
    jeg satser da også helt klart på at lave mit eget opdræt når jeg har fået noget mere erfaring, ang de forskellig linjer ovs.

men borset fra det tror jeg aldrig du vill kunne forstå hvor fustrende og trist der er få en så syg hvalp, og der ingen hjælp at hente fra sælger. men hvis du forsætter at købe egles hunde, ska det også nok ske for dig, og lur mig så ikke om du vil ændre mening. og kan slet ikke forstå hvordan du kan støtte, et menneske der køre så dårlig stil, men som sagt du ændre mening ¨når det kommer til at ske for dig)

• #89   30. nov 2010 ja min opdrættere kan ikke lave så billige hvalpe, det koster jo mange penge at have seriøst opdræt))) men kan ikke se havd prisen har med sagen at gøre, du ved åbenbart ikke meget om blå fransk bulldog kan jeg høre, så brug du heller lidt tid på at undersøg det, inden du udtaler dig om priser))siger lige endnu engang, der meget forskel på mig og egle, har et helt andet syn på hvordan et ordenligt hundeopdræt ska være.
    så tror ikke du ska sammenligne mig og egle))) men ha en god dag min ven

• #93   30. nov 2010 18000kr for en blå er bestemtikk dyrt,,sæt dig ind i tingene,,tager du fks til ungarn så koster de langt mere

Man kan jo ikk bare sige fordi du gør sådan som hende så er det det samme,,der er også mange opdrætter i dk,,dvs alle der laver hvalpe er helt det samme?

Jeg er selv en af dem som bliver skubbet gevaldigt til,,,fordi jeg har fks racer og laver hvalpe,,men jeg ville aldrig snyde folk bevidst og sælger jeg en syg hund ville jeg være der 110 % for mine hvalpe kunder,der er forskel på alt,,også hundehanldere

• #95   30. nov 2010 ullla er sku ked af at sige det men kan ikke finde ud af om du bevidst provokere eller du bare er meget lidt begavet.
    for der er da umuligt nogle mennesker der kan være så blinde, at de kan sige at de har 2 raske hune fra egle så det er et super sted at købe sin hund fra, når du ved hvor mange der har fået alvorlige syge hunde derfra, men der er jo selvfølelig også mennesker der er sig selv nærmest, og skider på alle andre dyr som mennesker. og ikke har forståelse for de ulykkelig og fattige familier der stå tilbage med en tom hundekurv, og penge pung. og dem er der jo så en del af efterhånden.
    så det syntes jeg da helt klart du ska forsætte med at støtte, kløgtig beslutning det må jeg sku sige)))

• #97   1. dec 2010 ja det kan jeg godt se, så er du da ikke helt tabt bag en vogn.
    jeg har forstået du har sunde og raske hunde (endnu) fra egle. og nu hvor du anser dig selv for at være så kvik, har du så overvejet at måske hvis i var så mange med sunde og raske hunde fra egle, at så ville det måske være os med de "få" syge hunde der ville være blevet haglet ned. og tror du måske ikke også at hvis der så mang tilfredse kunder fra egle du ville have lidt mere opbakning herinde, eller det er bare fordi de ikke tør stå frem (lam kommentar)
    vi er jo mange der der har været dumme nok at købe hund der, men tror vist nok det er de færreste der køber hund der igen.
    for der er jo gudskelov nogle der tænker længere end til deres egen næsetip.

• #98   1. dec 2010 det lidt sjovt for ulla du har aldrig stået tilbage for at være med til at håne miig på trods af du aldrig har været her eller høre disse historier om hunde jeg har solgt!!!

• #101   1. dec 2010 Ligenøjagtig Louise,,det var ikk i denne tråd jeg mener

• #104   2. dec 2010 det jo klart Ulla,,så længe man er tilfreds..det jo dem med syge hunde hun ikk gider rådgive

• #106   2. dec 2010 ulla må lige spørge om du seriøst mener til trods den viden du har om alle de alvorlig syge hunde egle sælger at det er et forsvarlig sted at købe hunde? og ville du anbefale nogle i din familie om at købe hunde der?

vil lige fortælle dig om min rådgivning fra egle!!!!!
    jeg har fået en hund fyldt med 3 forskellige multiresistendte bakterier i sine lunger og og luftveje (ligesom de har på grisefarme??) og forresten har hendes opdrætter i litauen flere sager på sig med, salg af syge hvalpe med dødelig luftvejs infiktioner. der er blevet taget 2 prøver der er sendt til tyskland, og de har så fundet ud af hvad hun fejler, plus under alle sine undersøgelser og røngten har dyrlægen så også fundet ud af hun har en kraftig defekt på luftrøret.
    egles svar til dette : dette er bare kennelhoste. mine hunde er ikke syge, så de bakterier kommer iikke fra mig (selvom hunden har haft mislyd på lungerne fra første dag jeg fik hende) tror ikke din dyrlæge har forstand på engelsk bulldog, da det er helt normalt at de ralder.
    og sådan har det kørt i 5 mrd, til trods for jeg har fået taget prøver, været i kontakt men 3 dyrelæger og har en sagsmappe på hunden på ca 500 sider.
    og nu står jeg med en hund ingen dyrelæger kan gøre noget for andet end at symptom behande hende når det bliver for slemt, indtil hun ikke kan klare mere.
    det kalder jeg sku god rådgivning og service!! og ingen tvil om at egle virkelig tænker på de hvalpe hun sælger.
    er ked af at må sige det ulla men egle er fuldstændig skrupleløs og vil skide på hendes hvalpe.

• #107   2. dec 2010 Henriette vil sige jeg er ked af det på din og din hunds vegne...man kan nok aldirg sige sig fri for at der kan komme noget ved en hvalp man sælger men man må sørme stå ved det

Jeg solgte på et tidspunkt et kuld buller hvalpe hvor de 4 som kom hjemmefra efter vaccinen blev snotforkølet og syge,,jeg var i daglig kontakt med alle 4 købere og dybt ulykkelig.
    jeg ryddede hele vores hjem alle vegnge de hvade været,,,disifinerede med et middel dyrlægen bruger ved peration ,,jeg havde nemlig ingen syge hunde hos mig og de 2 hvlpesom ikk kom afsted fik aldrig noget
    Men alligevel måtte den smitte komme fra mig og jeg gjorde alt jeg kunne,,det VED jeg så egle ikk gør og det er bare ikk ok

• #108   2. dec 2010 jeanette ved godt at man som seriøs opdrætter sagtens kan være uheldig med nogle hvalpe selv om man gør sit bedste for at ungå sygdomme, og det har jeg også 100 prc. forståelse for .
    men så "uheldig" som egle har været i gennem mange år er bare ikke ok. og der er sku også forskel på om hvalpene for en forkøelse og dårlig mave. til en hard core mulit res. luftvejs infikton. og parvo.
    jeg har personligt aldrig hørt om nogle opdrætter der har solgt så mange alvorlige syge hunde som egle, og har heller aldrig hørt om nogle opdrætter eller seriøse hundehandler der bare er fuldstænige ligegalde og skubber hvert en ansvar væk, med en kommentar "mine hunde er ikke syge så det kommer ikke herfra" eller "du må have en dårlig dyrelæge fordi det er helt normalt" men self hvis egle skulle give pengene tilbage for alle hendes syge hunde ville hun jo være stoppet for længst.

• #109   2. dec 2010 henreitte,,vediik om du misforstod lidt,,for jeg er bestemt enig med dig

• #110   2. dec 2010 nej slet ikke)) forstår godt din pointe))) beklage hvis det virkede negativt))
    er bare en smule negativ for tiden)), specialt når jeg høre om en persom som ulla det bare bliver ved med at tale for sådan sted.

• #111   2. dec 2010 nej det syntes jeg nu ikk...ikk mere end lovligt er ihvertfald
    ja jeg ville også tænke,,godt jeg var heldig men vil ikke tage chancen igen

• #112   2. dec 2010 det er jeg glad for du syntes))
    præcis, kan slet ikke forstå man tør at tage chancen, men der er åbenbart nogle der vil lære det på den hårde måde. og må guderne vide hvorfor))

• #114   3. dec 2010 Ulla nej selv har du ikke det, da du har været heldig at få raske hunde, men historien er jo desvarre en anden for dem der får syge hunde derfra, hvilket desværre er alt for mange.

• #116   4. dec 2010 mange gange får hunden også først virus i udbrud når den rejser pga stressen,,,de kan godt gå med viru på stedet uden det bliver til sygdom

• #117   5. dec 2010 nej præcis, ville da aldrig har købt min hvis jeg vidste hun var syg. ville da ønske jeg havde været foruden de bekymringer og de store økonomiske omkostning.
    men det er jo så den pris man må betale når man køber hund hos en hundehandler som egle. men det er så bestemt også sidste gang det sker. og vil helt sikkert advare alle på min vej om dette sted i fredensborg.

• charli næstved A
    charli næstved A Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #118   1. jul 2013 hej læste jers indlæg..vi har købt vores dejlige egels kbulldog jason fra hende i fredesborg.vi har ingen problemer haft.han er dejlig sund og rask jason er 3 år idag

• #119   1. jul 2013 Med "sund og rask" mener du så at han er tjekket fri for alle de arvelige sygdomme der ligger til racen?
    Og så i øvrigt, rigtig mange tak for at du har været med til at holde gang i en hundehandlers biks. smiley

Hvor om alting er så er denne tråd 3 år gammel.

• charli næstved A
    charli næstved A Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 2
    #120   2. jul 2013 vi vidste ikke hun var hunde handler...og vi skal ikke bruge jason til avl

• #122   24. aug 2014 Cecilie... Ja det kører for dem... Det er trist.

Hvorfor undersøger folk ikke før de køber hund.. Fatter det stadig ikke smiley

• #123   24. aug 2014 Louise: Nej, det tager 2 min. at google.... Men mon ikke det mest af alt handler om to ting?1.: Den "billige" pris og 2.: Folks utålmodighed, der må jo helst ikke gå mere end 5 min. fra de har taget beslutningen om at få hund, til at de står med hvalpen.

• #124   24. aug 2014 De er også lidt snu... Lader til at Egle ikke sælger hvalpene hver gang, men også lader andre sælge dem smiley

• #126   23. nov 2014 Kære Cecillie P, vil du ikke være sød at kontakte os, Michelle Schou på endten 23923602 eller MichelleSchou@outlook.com, da vi har købt en fransk fra Zophie i 2011 og den dag idag har fået konstateret fra dyrelægen at vores lille buller basse har en genetisk kæmpe fejl på rygsøjlen. smiley ville være rart lige at få lidt mere Info fra dig omkring hende.

Kommentér på:
Fransk Bulldog fra Fredensborg....

Annonce