4. jan 2005 Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
nøjjjj {{forumTopicSubject}}
hvor fik vi en forskrøkkelse igår!
Vi var ude at gå en tur på Kalø Slotsruin med hundene (vores venners to yorkier og Tyson). Speedy og Tyson løb frit og legede, da vi kom til ruinen, lød de i forvejen, op på den der bro der er der, Tyson løb og var tosset, da han åbenbart havde fået for meget fart på og faldt 4-4,5 meter ned af broen!
Min søster vendte sig lige i det han var i luften og stak i et skrig, for det så garanteret voldsomt ud... Jeg vendte mig og og hørte i det samme et ordentligt bump, og der stod Tyson et par meter bag mig! Jeg stod under broen.
Han så noget rystet ud og jeg løb straks hen til ham og løftede ham op, han lå meget stille i mine arme i en 10 min. tid, derefter var han frisk!
Jeg takker de højere magter, hvis der er noget sådant, at han ikke brækkede sine ben, men nøj hvor var jeg chokket og vil nu begynde at holde øje med ham når vi er i omegnen af høje fald! For som andre mops ejere nok ved har en mops en rimelig lang bremselængde.
Og det kan umuligt gå godt to gange!
På forhånd tusind tak for at jeg måtte lette mit hjerte her, er stadig lidt rystet, når jeg tænker på det.
Knuser Jeanette
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
Margit M-----> ja, efter igår er jeg da ikke i tvivl om at hunde også har flere liv!
jan 2005
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Jeg har altid Gilbert i snor når vi er på Kalø slotsruin, netop fordi jeg er så bange for at han skal falde ned. Jeg er sindssygt bange for broen, for han kigger sig bare ikke for, han spurter bare afsted!
Det billede jeg har af Gilbert med et dæk er taget ved Kalø slotsruin.
Han er vildt nervøs når vi er der om sommeren, for så er der køer over det hele, og for et par år siden var der en ko, der ville lege med ham. Han blev helt vildt bange, og vi andre var ved at dø af grin *gg*
Pas nu på ham den lille (han kan jo åbenbart ikke selv *gg*)
jan 2005
Han var også i snor på vejen derud, men vi syntes det var synd for ham at han skulle være i snor når hans legekammerat ikke skulle... Hvilket jeg har fortrudt noget så voldsomt, men det er jo altid let at være bagklog
Passer også godt og grundigt på ham!!
Har endda fået på puklen da han var lille, at jeg var en hønemor... Men jeg mener nu at jeg "bare" tog mig godt af ham... Så må folk jo om, hvad de vil mene...
okt 2004
Gilbert er løs på vejen derud, og så i snor på ruinen, for jeg ved bare at han ikke passer på, men ja, bagklog kan man jo altid være..
Hvor bor i henne af, når i sådan render rundt på Kalø?
okt 2004
Nix, bor i Kbh, men min svigermor bor på Djursland i en lille flække, så vi plejer da at tage et par ture til Kalø for at bruge tiden, når vi er på ferie derovre...
Der sker i hvert fald ikke noget, der hvor hun bor, og der er ikke nogen gode steder at lufte hund, så det er med at finde andre steder at tage hen. Hvor er det ellers godt at lufte hunde på Djursland? Vi leder efter nye steder hver gang vi er derovre...
jan 2005
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Igen godt han ikke er kommet til skade...
nøjjjj