1.229 visninger
|
Oprettet:
hjælp til den ratte hund. {{forumTopicSubject}}
hej her inde.
jeg og min kæreste er lidt på udkig efter en huns.
det skal være en lille/minder hund. da hunde som golden retiver og labrordor viller væer for stor for os lige nu.
det er førstegangs hund, vi er dog begge vokset op med hun hjemme fra så det er ikke helt nyt.
så hvilken hun ville i forsslå som "første" gangs køb?
er der nolge der er mer velejent til at have sammen med en kat?
mvh Christina
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 4 Svar: 19
og der er stamtavle eller ej er ikke så vigtig, bare hunden er sød, sund o rask.
jeg kender ikke så mange hund racer ud over de helt alm,
det eneste jeg ved at min mad ikke ville have er en fox terrie og en gravhund. da han er blevet bidt af et par stykker af den race.
jul 2008
jul 2008
jul 2008
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.391
jul 2008
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.788
En Cairn er en skøn hund, men kan være meget egenrådig og er ikke indkaldsikker.
Hvor jeg bor mødes jeg ofte et par stykker, som er på "springtur".
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
I øvrigt er min Bianca 8 uger henne og venter hvalpe efter næste weekend.
Hvis TS har spørgsmål vedr. gårdhunde så spørg endelig. Hopper ud af tråden for jeg skal rent faktisk på udstilling i Korsør i dag. Beckie min mindste skal udstilles. Det starter kl. 11 og er i Storebæltshallen, hvis jeg må reklamere lidt.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
En lille hund på ca. 4 kg. Hvid med krøller til alle sider.
En super skøn, lille og venlig hund, som kan med alt og alle - både dyr og mennesker. Elsker at være midt punkt, og kræver en familie som er meget hos den, og vil tage den med i de dagelige gøremål. Der med ikke sagt den ikke kan være alene. Som hvalp meget udadvendt, og den bliver så lidt mere reserveret som voksen.
Den kræver daglig tjek af øjne og skæg. Jævnlig plukning af øre og klip af kløer. Og så skal pelsen børstes ca. en -tre gange i ugen og vask hver 3. uge. Den behøver ikke klip - da pelsen ikke når jorden osv.
Elsker træning, men har et skønt temperament, og kan sagtens lærer gængs opførsel uden. Vil elske en kat som legekamerat
En halv times gåtur dagligt er nok, men den kan sagtens følge med på længere ture alligevel. Den skal selvfølgelig ned evt. i en have og tisse osv. flere gange i løbet af dagen. Elsker at nusse og putte og være tæt med sin familie.
Vil i vide mere så skriv endelig.
eller se på www.beisheim.dk og www. bolognese.eu
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
jan 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 35 Svar: 547
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.401
jul 2008
hjælp til den ratte hund.