{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Hund og børn... {{forumTopicSubject}}

min kæreste og jeg leger lidt med tanken om børn... vi har været sammen i 5 år har hus og 3 hunde og 3 katte...

vi snakker en del om det...

Men jeg holder lidt igen jeg har en eller anden frygt bag mig med at barnet måske ku få allergi og man så er nød til at skulle af med dyrene

min far har nemlig allergi overfor hunde og jeg har allergi overfor nogle andre dyr

mine hunde betyder utrolig meget for mig og det ville tage utrolig hårdt på mig hvis jeg sku af med dem

har nogle af jer haft den samme tanke/frygt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og børn...
  • #1   20. okt 2010 hov kom til at oprette 2 emner så slettede lige det ene :):)

• #2   20. okt 2010 thats life..... man kan ikke controlfreake sig igennem hele livet.... Få nu lavet de unger allers får du aldrig gjort det... og så ta tingene som de kommer, og ik på forskud...

• #3   20. okt 2010 Det er jo noget du må gøre op med dig selv ( og din mand )
    Men min mening ...

Jeg ville aldrig fravælge børn pga kæledyr..
    Ja måske får barnet allergi og så tager man den der fra

• #4   20. okt 2010 F O X: rolig nu, hun er kun 20.

Line: du kan ikke vide, hvad der vil ske i fremtiden. Hvis I gerne vil have børn, så gør det dog. Hvis der kommer allergi, jamen så må man tage den der fra smiley

• #5   20. okt 2010 jeg læste engang om et middel man kunne putte i hundens pels som sku i en gang i ugen og så fjernede man det de havde allergi overfor nogen der kender til det?

jeg vil gerne have børn men har svært ved tanken om at jeg måske kommer til at stå overfor et stort valg med hensyn til dyrene

vi er begge meget glade for vores dyr men det er hovedsageligt mine

• #6   20. okt 2010 har en datter på 6 mdr nu. Og havde mange tanker da jeg var gravid "Bliver foxy jaloux, ville hun bide, allergi" osv osv. det fyldte faktisk meget i mine tanker, men heldigvis går det hele godt. Men en ting må jeg sige dig, min hund var mit et og alt før jeg fik børn, men hun er helt automatisk hoppet længere ned af rangstigen. Elsker hende stadogvæk højt, men hun kan ikke erstate følserne for dit eget barn. Så kom i bare i gang, tit frygter man en hel masse der aldrig bliver til noget:-)

• #7   20. okt 2010 børn har godt af at vokse op med dyr. Det mindsker risiko for at udvikle allergi senere. Det er der undersøgelser der beviser. Så allergi er ikke en undskyldning for at ikke formere sig.

• #8   20. okt 2010 mange tak det gav mig lidt mere mod på det... måske tænker jeg for meget men synes det med børn er en stor beslutning og man skal lige vende det hele i hovedet en ekstra gang man skal jo kunne tilbyde en god opvækst smiley

mums poms k

den har jeg også haft oppe og vende men det er mere det andet der kører i mit hoved men jeg er glad for du lige skrev det med

• #9   20. okt 2010 steen mange tak... mine hunde får allerede hvidløgsdråber så det er da en start

• #10   20. okt 2010 ja, bare klø på. Det er ikke hårene man får allergi for, men huden.

• #11   20. okt 2010 Jeg kan selvfølgelig ikke sige hvad der vil være den rigtige løsning for jer, men der er så mange usikre faktorer her i livet.

Jeg har en sygdom, der kan sende mig i rullestol i morgen - eller aldrig, og det der "hvad nu hvis?" kan jeg ikke bruge til noget, så jeg har købt hus i med kælder og førstesal ude på landet og har en hund af en højaktiv race osv. - jeg lever det liv jeg gerne vil leve, istedet for at sidde i en stuelejlighed inde i byen, hvor jeg let ville kunne komme rundt og havde let adgang til butikker og lign. hvis nu det skulle ske at jeg ville få svært ved at komme rundt.

Jeg er frivilligt barnløs, men hvis du gerne vil have et barn, så synes jeg bestemt ikke du skal holde dig tilbage af et "hvad nu hvis?". Forestil dig selv om 10-20 år, hvor du sidder barnløs uden at vide om det overhovedet ville have været nødvendigt at vælge barnet fra pga. dyrene. Det ville da være bittert.

Kommentér på:
Hund og børn...

Annonce