1.747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Omregistrering af hund?? Omregistrering af hund??

Min veninde står i et stort dilemma, hun og hendes kæreste er netop gået fra hinanden, de har sammen en fransk bulldog hvalp,det er kæresten der har betalt størstedelen af hunden, men den er registreret i min venindes navn. Kæresten er nu blevet så vred over at hun ikke længere vil være sammen med ham, at han forbyder hende at se hunden, den eneste betingelse for at hun kan se den, er hvis hun skriver under på omregistreringen...
Er det egentlig ikke den persons navn hunden er registreret i der ejer den, lige gyldig hvem der har betalt hunden?
Hvad ville i gøre i sådan en situation?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omregistrering af hund??
  • #1   17. okt 2010 Nathalie J:

Dengang min daværende kæreste og jeg, gik fra hinanden stod Naima i hendes navn men forsikringen stod i vores begge navne men hvis det var rigtigt så var det jo min daværende kæreste som ejede Naima og tror os det var derfor hun kunne opsige forsikringen uden at jeg vidste det selvom jeg stod på forsikringen os, så som jeg forstår det så ejer din veninde hunde os selvom kæresten har betalt mad, osv. hunde ting smiley

• #2   17. okt 2010 så har han jo faktisk stjålet hunden når den står i hendes navn.. anmeld ham

• #3   17. okt 2010 (link fjernet)

• #4   17. okt 2010 Ja jeg mente også at hun stadig ejer hunden, men er det nogen der ved om der kan stå to navne på sådan en registrering?
    Synes det er en led situation, at han forsøger at presse hende til at skrive under, for at hun kan se hunden, men så snart hun har skrevet under kan han vel i princippet skride med hunden uden hun kan gøre noget ?

• #5   17. okt 2010 (link fjernet)

• #6   17. okt 2010 Du skal ikke være for sikker med hvem der ejer hunden. Kik de to link.

• #7   17. okt 2010 "meld ham"???

Det kan ikke tænkes han måske også er rigtig glad for hunden og gerne vil beholde den?

• #8   17. okt 2010 selvfølgelig er han glad for hunden, men det er min veninde jo også, og det var hende der på tidspunktet bestemte at de skulle have hunden..

• #10   17. okt 2010 Hvis kæresten har betalt det meste af hunden, er det vel i realiteten også mest hans hund...så må hun jo betale ham det resterende beløb for hunden.

• #12   17. okt 2010 i mine øjne er det da helt lige meget med hvem der står som ejer på papierne, hvis jeg har købt en ting og betalt for den, så er det da mine lige meget med hvem der står som ejer...

alt andet er da snyd og bedrag i mine øjne, så er det kærsten som har betalt for den, må hun da i mine øjne bare skrive under på de parpir...
    lige meget hvor glad hun er for den..

køber og betaler jeg en bil men skriver den i min kærstes navn (fekpga billiger forsikring osv) og vi går fra hinanden så er det da stadig min bil, lige meget hvor pæn,flot og fin hun syntes det er..

• #13   17. okt 2010 jeg har det sådan at man må kunne finde en løsning men havde jeg betalt mest af den ting det omhandler ville jeg også have det.. jeg ser ikke at bare fordi det var hende der ønskede sig en hund at det så er hendes bar fordi hun står på papirene.

det er det samme med en sofa fx. vi vil ikke give ting væk vi er glad for når vi selv har betalt

og man får jo følelser for dyr

Kommentér på:
Omregistrering af hund??

Annonce