6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
den kloge narrer den mindre kloge. {{forumTopicSubject}}
kender i det. man har en hund -- og man kan sku ikke helt regne ud og den er dum som en dør eller om den bare er så klog at den narrer os til at tro den er dum ---
sådan en hund er prinsen.
han er så godmodig. og rar. altid glad og ekstremt doven. totalt sofapølle... han lader de andre jokke på sig. og finder sig i alle deres narrestreger - og der ud over virker han altså ikke særlig klog og er ret tung i røven..
men så ind i mellem -- det er helt små ting. så kommer der en enormt klog hund frem. sådan lige pludselig -- så er den der -- og jeg forstår det ikke rigtigt. jeg er fuldt ud overbevidst om at der sidder en klog lille hund inde i prinsens dovne krop og snor hele verdenen omkring sin lillefinger...
eks så har han haft lidt en magt kamp kørende med pingeling -- og i det daglige lader han pingelig lave alt arbejdet som førerhund -- men når det gælder kæl og guf. så frygter pingeling prinsen -- bare han kigger på pingeling så går han...
måske vi opfatter ham sådan fordi han sommetider giver os det her fjæs
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/953025_l.jpg
andre der her dumgode hunde
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Han er da helt sikkert ikke dum, han forstår bare at udnytte mulighederne ;o)
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Tror Basse og Prinsen er lige kloge. Eller lige dumme?
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
tag evt et kig under hendes profil sidste billed, der afsløre hun sig selv rimelig godt hehe
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
phoco kan finde på at gå fremover og se lyktestolpen ,, så kigger ham bagut mens ham går fremover og går direkte i lyktestolpen hihi
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 6 Emner: 53 Svar: 1.887
Mine forældre går til Rally med deres hunde og er rigtig dygtige til det, det er så Jane der fører dem. Forleden viste hun mig hvad det gik ud på, først med den ene af deres og så den anden. Rigtig flot :o)
Jeg spurgte så om hun ikke for sjov kunne prøve at gå en runde med mine ? De har ALDRIG deltaget i en decideret form for træning før, så det var faktisk lidt sjovt :o)
Ayla gik faktisk så flot at man skulle tro hun havde prøvet det før, fulgte hende igennem det hele og var vild med godbidderne :o)
Så kom turen til Uba,,host,,tror godt hun forstod hvad hun mente,,men hun kunne slet ikke se det smarte i at man skulle gøre så meget for de godbidder der,,så resultatet blev at midt i det hele gik hun over til mig igen og kiggede lisså bebrejdende "hvad er det dog du udsætter mig for?" -agtigt :o)
Så var det Talut,,og man må sige at han tydeligt viste at han er vant til at charme sig igennem tilværelsen. Hver gang hun lavede en håndbevægelse, satte han sig foran hende og sendte et af sine største smil,,det er jo det man får godbidder på ik ? Der var det så Jane der måtte give op,,imens hun vred sig af grin :o)
og spørgsmålet her er så - hvem er klogest af de 3 ? :o) hi hi
den kloge narrer den mindre kloge.