Hun mærker af i andres hjem, hvorfor {{forumTopicSubject}}
Pinligt
Idag var Smilla på besøg hos et par, der har tilbudt privat hundepasning.
De har to hunde, der er lidt mindre og nogle år ældre end hun er. De startede med at hilse på hinanden i haven og det gik fint.
Så gik vi indenfor, og hundene kunne løbe ud og ind, som det passede dem. Smilla er jo bare en hvalp, så tæven satte hende lidt på plads, når hun blev for vild. Men det er ikke noget problem, så det gik stadig fint.
Indlimellem smed de sig på gulvet og slappede af, så det virkede alt sammen helt fint.
MEN..Smilla satte sig 3 gange og mærkede af på gulvet. Altså bare en lille tissetår. Det har jeg aldrig set før. Hvorfor gjorde hun det? Er det usikkerhed? Eller er det fordi hun vil markere sig?
Er der andre, der har oplevet det eller ved hvad det skyldes?
(Heldigvis tog de kommende hundesittere det helt roligt, og ville gerne passe Smilla alligevel, fordi hun er sådan en nuser hund :))
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 37
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 308
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
Jeg tror på det er pga at hun viser hun er underdanig Hun er jo ikke så gammel endnu og viser de andre hunde i huset , at hun er klar over sin egen plads i flokken, og ikke er ude på ballade *S*
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 678
Eller hun er måske stresset lidt op at legen og kommer til at "stresstisse"...
Har tit besøg af en lille hanhund på 7 mdr, han gør det nemli oz når ham og Cleo har leget.. så jeg er begyndt at skynde mig at gå i haven med ham efter 10 mins leg, og så tisser han der istedet.
Cleo har oz svært ved at være alene hjemme, inden for de første 5 min tisser hun inde og det gør hun aldrig på andre tidspunkter, så det tror jeg nemli er stress relateret..
Håber det kan hjælpe lidt
*S*
dec 2005
Hun virkede egenlig ikke stresset og kunne bare løbe ud af døren og tisse, hvis det var fordi hun var trængende.
Håber at det går over, for det bliver da lidt træls at passe sådan en tæppetisser.
dec 2005
Har sendt et par stykker igen.
Hun mærker af i andres hjem, hvorfor