{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.474 visninger | Oprettet:

Lorte køter (Overfald) Langt {{forumTopicSubject}}

Ihh hvor er jeg dog træt af at folk ikke kan finde ud af at holde styr på deres hunde!!!

Jeg var i lørdags ude og gå tur med begge vovserne, tror vi har gået en lille times tid da vi beslutter nu må det være på tide at komme hjemaf igen..

Vovserne er på dette tidspunkt godt trætte, og hører derfor EKSTRA godt efter, så da jeg hører en hund lidt længere nede af vejen gå amok inde i haven, skifter vi selvfølgelig side så vi ikke tirrer unødvendigt.. Wictor for en klar PLADS, og stop det (han kan være provo men stopper altid når han får besked på det) og frem det går..

Lige indtil jeg ud af øjenkrogen ser den her MØGkøter bryde hegnet ned og gå direkte efter Fadia.. Wictor går imellem inden jeg når at få set mig om, og pludselig står jeg med tre hunde i en stor bunke..
Fadia er virkelig bange så hende får jeg hurtigt væk, og givet snoren til min ven som er med..

Og så går kampen ellers med at få den fremmede af Wictor.. Prøver at hive den væk, uden resultat så til sidst får den en størrelse 40 lige i maven samt et slag på siden af halsen, som gør den slipper taget..
Får skubbet Wictor af H til, og Bjarne som er med mig er hurtig til at få fat i hans snor og trække afsted med begge mine hunde..

Først HER kommer ejeren til hunden ud.. Ej det må jeg undskylde sådan har han aldrig gjort før og BLA BLA BLA.. Tror bare hun har glemt at jeg ikke mindre end TO gange har oplevet hendes hund prøve at gå til angreb på min tæve igennem mit hegn.. At jeg har set hvordan hun har ham gående på BAGBENENE for at få ham væk fra andre hunde osv...

Får ringet til politiet som tager rapport, får hendes forsikringspolice da jeg ikke er i tvivl om at Wictor har slemme bidmærker..
Og så går turen ellers først til Dylle.. Wictor er bidt i nakke/hals og har nogle grimme sår på benene.. Men alt i alt ok..

Det sgu noget andet med mit ben.. Jeg er i kampens hede blevet bidt ikke mindre end 6 steder på mit ben, hvor 4 af dem har krævet sting..

Hunden skal nu til enhver tid gå med mundkurv udenfor husets vægge, og sker der et overfald mere er det aflivning..
Forstår ikke helt hvorfor det ikke er aflivning med det samme, men måske fordi mine hunde heldigvis er store nok til at forsvare sig...

Sorry det blev så langt, er bare SÅ gal!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte køter (Overfald) Langt
  • #1   11. okt 2010 dte var nu ikke så langt...
    kan sgu godt forstå du er gal... jeg var blevet vild tosset....

    godt du havde en med der kunne tage dine hunde og få em væk...
    vi har oplevet det samme herude... 3 listehunde løb ind til en bundet hund og gik til angreb. der skete INTET...
    men håber ejeren fik en mega bøde...
    er dine vapser så blevet bange nu???


  • #2   11. okt 2010 øv hvor træls en historie... har hun ikke fået et påbud mod at forbedre sit hegn så hunden ikke kan komme ud?
    god bedring til både dig og wictor


  • #3   11. okt 2010 Rikke B..
    Heldigvis er der ikke rigtig noget at mærke på dem.. Tror det at Bjarne fik dem så hurtigt væk, og "trøstede" dem har gjort rigtig meget...

    Patricia..
    Jo det har hun.. Men nu må vi se hvor meget hun overholder.. Ellers anmelder jeg hende sgu igen.. Kan bare ikke være rigtigt altså..
    Jo tak smiley

    Lige så der ikke skal gå en masse fnider i det, det var IKKE en listehund der stod bag overfaldet!


  • #4   11. okt 2010 ingen fnidder... regnede med at HVIS det havde været en liste hund havde du skrevet det...
    godt alle er okay...



  • Lars M
    Lars M Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #5   11. okt 2010 hvilken race var det?

  • #6   11. okt 2010 Utroligt at folk ikke kan finde ud at at holde deres aggressive kræ under opsyn !

    Stakkels dig og dine hunde - men trods alt "heldigt" (hvis jeg må bruge det udtryk uden at du misforstår det), at du har en rotte, der kunne forsvare sig et stykke hen ad vejen.

    God bedring til dig og hundene.


  • #7   11. okt 2010 Det er til at blive sindsyg af at man gang på gang skal være vidne til og høre om sådan noget her!!!

    Ked af at i blev endnu en på listen af disse oplevelser:o((( God bedring til jer alle, ikke mindst også det mentale.....


  • #8   11. okt 2010 Der står da rent faktisk i den nye hundelov at ALLE hunde der skambider mennesker og/eller dyr, UANSET RACE, SKAL aflives!
    Og er glad for det ikke var en listehund, selvom jeg selvfølgelig ikke er glad for at sådan et møgkræ har overfaldet jer, håber at i kommer jer helt smiley


  • #9   11. okt 2010 Lars..
    Synes racen er ret ligegyldig..

    Martine...
    Ja forstår det virkelig heller ikke.. Når man VED man har en hund der er agressiv, så gør dog noget for pokker smiley
    Misforstår dig slet ikke, er SUPER glad for at mine hunde har den størrelse de har for ellers havde jeg sgu nok stået med en død hund smiley

    CHINE..
    Er også super glad for at politiet tog det seriøst og har givet så "stramme" påbud... Forstår stadig ikke helt det med aflivningen, men i det mindste er der sat nogle regler op, og jeg skal i hvert fald nok holde øje med om det sker..

    M&R..
    Mange tak smiley


  • #10   11. okt 2010 Av for pokker da!!! Jeg håber du og Wictor kommer jer helt

    Det er så p*sseirriterende, at folk ikke kan finde ud af at have deres hunde under kontrol.. GRRRR


  • #11   11. okt 2010 Øv en træls oplevelse :o(

    Håber dine vapser kommer sig både psykisk og fysisk uden for mange mén ...


  • #12   11. okt 2010 øv da - sikke en grim oplevelse smiley

    Ja det var da heldigt du havde en med på turen - ellers kunne det da godt nok have været svært at skille 3 hunde ad !
    Det er faktisk mit mareridt at der kommer en hund og går til angreb når man kommer gående med sine 2 alene - jeg ville ikke kunne skille dem ad - derfor går jeg også tit med dem en af gangen
    god bedre til både dig og hund smiley


  • #13   11. okt 2010 Jeanette...
    Lige præcis.. Wictor er som tidligere skrevet ikke super glad for andre hanner, men jeg gør da mit for der INGEN uheld sker!
    Plus der trænes aktivt med at gå ture med hanhunde for at det kommer ned på et minimum.. Kræver ikke min hund skal kunne lege med dem, men bare så han ikke går amok så snart en hanhund er indenfor rækkevidde...

    Sidsel..
    Så er vi to..!

    Sanne M..
    Takker smiley


  • #15   11. okt 2010 Karin F...
    Går også ture med dem alene, men de lange ture der plejer jeg at ha dem begge med..
    Men er ikke sikker på jeg tør det fremover.. For hvad nu hvis lignende sker igen smiley

    Havde jeg stået der alene havde jeg ikke kunne gøre ret meget før ejeren var kommet ud..
    Var udelukkende fordi Wictor tog dens opmærksomhed og Bjarne så hurtigt fik Fadia væk at jeg havde chancen for at rydde lidt op i rodet..

    Og tak for god bedring smiley


Kommentér på:
Lorte køter (Overfald) Langt

Annonce