{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

sterilisation/ falsk drægtighed {{forumTopicSubject}}

Min franske lille ida blev steriliseret i fredags og hun fik fjernet hele livmoderen pga infektion... Alt gik godt. og igår havde hun det fint. Idag har hun bryster á la pamala hun er pivet vil ikke ud, tror hendes små pivedyr er bebser og hun har nu mælk i babserne.. Hun roder rundt i dyner og tæpper og laver rede.
Jeg er ikke i tvivl om at hun er falsk drægtig, men kan det nu være rigtigt når hun jo lige er blevet steriliseret?
Jeg skal selvfølgelig til dr.dyr imorgen, men har nogen af jer oplevet dette, og kan det afhjælpes?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sterilisation/ falsk drægtighed
  • #1   3. okt 2010 Hvis hun lige er blevet steriliseret skulle hun ikke kunne blive falsk drægtig, men det sikkert kan have noget at gøre med hormonbalancen efter indgrebet. Har ikke selv oplevet noget lignende, men min får ofte lidt hævede patter efter løbetid (hun er så ikke steriliseret)

• #2   3. okt 2010 Hendes hormoner ændrer sig jo ikke fra den ene dag til den anden, så hun kan vel godt være falsk drægtig. Tag og spørg dyrlægen i morgen, og jeg ville fjerne "hvalpene".

• #4   5. okt 2010 tro mig hun er falsk drægtig. Har været ved dyrelæge igen og de havde heller ikke set det før. De sagde at det var homonelt da de var nød til at fjerne både æggeledere og livmoder da den var inficeret. Ida havde sin sidste løbetid fra d.16juli og 3 uger frem, og derfor skulle hun ikke være i nærheden af en ny løbetid. Vi skal til dyrelæge igen i eftermiddag da hun stadig er utilpas. har meget mælk i babserne, finder bamser hun putter, og stadig laver puttereder af dyner og tæpper. dyrelægen vil i dag tage stilling til om hun skal have medicin/ hormonbehandling der kan stoppe dene tilstand.
    Så jo hun er falsk drægtig på trods af operation... Så det kan altså forkomme.

• #5   5. okt 2010 palle.. jo en dyrlæge vil gerne fjerne livmoderen i en løbetid,hvis der er en infektion.. Det kan være tvunget nødvendigt.. De skal bare helst nå det inden ægløsning,for at hunden ikke skal blive falsk drægtig

• #7   6. okt 2010 så er ida sat i behandling, mod falsk drægtighed Hun skal have galastop i 5dage
    .... Håber det hjælper hurtigt for hun er virkelig utilpas.
    Palle... Det er ok....

Kommentér på:
sterilisation/ falsk drægtighed

Annonce