Dyrlæge jungle! {{forumTopicSubject}}
Jeg har åbenbart rigtig god til i denne weekend til at oprette indlæg på HG
Vi vil skifte dyrlæge.
Vi har Jesper Lemche, i Skibhus dyrlægerne.
Han er flink over for os, og sikkert rigtig dygtig, MEN han aner sku ingenting om hvordan man behandler en hund! Jeg vil bare ikke acceptere at nogen tager min hund i nakkeskindet, eller tvinger hans mund op og skælder ud.
Så af frygt for at jeg pander ham en næste gang, skifter vi. Helst til en der er dygtig, og som er kommet ind i dette århundrede hvad angår hunde og hvordan man behandler dem.
Dalum og Højby er udelukket.
Det samme er ODH i Rosengårdscentret.
Vi har været akut inde en lørdag på ODH på Rugårdsvej, og hun var så sød og god ved Milo.
Men det skal så kun være hende, for så vidt jeg kan forstå, har de andre derinde ikke et godt ry.
Vores hundetræner anbefaler Brenderup dyreklinik, for den bruger hun.
Min veninde anbefaler Borreby dyreklinik som de bruger - som vores træner siger hun har hørt så meget dårligt omkring.
Jøsses mand! Jeg vil bare have en dygtig kompetent dyrlæge, der kan være god ved min hund, mens han bliver behandlet. Er det så meget at forlange da..
Prisen kommer i anden række, men det er da self. rart nok at det ikke er overpriser vi skal give.
Er der nogen der vil dele deres erfaring?
Inden jeg ringer rundt og siger " hej, jeg skal bare lige høre om du kan finde på at tage min hund i nakkeskindet"
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg har bare ikke fundet DEN person jeg mener er god nok til mine hunde,
Har altid haft 4-6 hunde af gangen, så en dylle har jo også altid været nødvændig, men de gør altid noget som jeg finder forkert, eller også kan de ikke finde ud af at gøre tingene som de skal gøres, jeg er jo "gammel vet-sygeplejerske så jeg kan godt se når de en dylle laver noget møg, desv. er mine gamle "kollegaer" gået på pension ligesom jeg selv, så nu leder jeg med lys og lygte efter en der har erfaring og som stadig er glad for at hjælpe dyrene, istedetfor at tænke på lønningsposens indhold og hvor meget foder der kan sælges fra klinikken o.l..
Krydser fingre for at det lykkes dig at finde en god og dygtig dylle.*Ss*
Sorry, jeg sku vidst også lige ha luft for mine frustrationer over dyrlægerne. ;o)
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
Kan kun sige godt om Højby og de er altid søde og rare og man får lov at være med !!
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Men det er der jo mange dyrlæger der gør.
Dalum er slet ikke kompetente nok til mig. Min familie har haft den i de 15 år vi havde hund og min kanin. Simple ting kan de sagtens, men så stopper den da også der.
Jeg ved ikke om det er udhængning??
Højby fordi de åbenbart tager 600 for en telefonkonsultation. Det har vi aldrig betalt for, og det vil jeg dælme heller ikke til nu.
Og vi har et vennepar der har fået fejlbehandlet deres hund der.
Så vælger man ud fra det man kender. Selvom det da nok foregår alle steder.. Der er nok aldrig noget der er 100% godt.
jan 2010
nov 2008
jan 2010
På den anden side af bæltet køre jeg gerne med ham.
nov 2008
jan 2010
nov 2008
jan 2010
Men jeg håber på at Milo kommer uskadt igennem sit liv, så jeg ikke får brug for det
nov 2008
Dyrlæge jungle!