{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opmærksomhed ?
  • #1   29. sep 2010 Stirrer, piver, rumler, gøer, kaster med ting efter mig, tager (egne eller mine) ting og viser mig dem, prikker til mig (m snude eller pote), hopper på mig... Der er stort set ikke noget min hund ikke vil gøre for at få opmærksomhed

• #2   29. sep 2010 Lia er en pestilens når hun er i det humør. Hun nedstirrer mig, puffer til mig med næsen, nysser mig i hele hovedet, snakker og kradser mig på skulderen. Det er selvfølgelig min egen skyld - manglende træning. Hun kan fint lade mig være når hun kan se, at jeg arbejder eller har travlt, men jeg skal ikke bare sidde og se fjernsyn med mindre det er gamle genudsendelser af Hund og Hund Imellem.

• #3   29. sep 2010 Charlie tager sin bamse i munden og så står han og kigger på os til vi aer ham.

• #5   29. sep 2010 Keesha står og gør, eller også kommer hun og puffer snuden op under min arm. Det har flere gange resulteret i at jeg har spildt kaffe o.lign. Møg irriterrende. Jeg plejer at ignorere hende når hun gør.

• #6   29. sep 2010 Hmm, Quality satser vidst mest på negativ opmærksomhed ;o) Hun laver i hvert fald masser af ballade for at få opmærksomhed. Prøver f.eks. at kravle op i sofaen haha smiley

Kommentér på:
Opmærksomhed ?

Annonce