{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

HJÆLP HLÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Vi har et kæmpe problem, vores nabo klager over vores hund som hyler når vi ikke er hjemme og vi har fået besked fra udlejeren om at vi skal af med hunden eller flytte! Vi har ringet til de forskellige dyre internater men de har ikke plads og vi synes det er synd at aflive ham han er kun 7 måneder og en fantastisk hund som både er velopdragen og kærlig men problemer er kun når vi ikker er hjemme? Vi har dreværre heller ikke råd til en hundepsykolog da det koster 1700,- så lige nu er vi ret meget på spanden, endten søger vi nogen som evt kunne ha vores dejlige hund når vi ikke er hjemme (pleje bedste forældre) eller et nyt hjem til ham, men vi er virkelig kede af situationen og har bestemt ikke lyst til at komme af med vores dejlige hund! Håber der er nogen af jer som evt kunne hjælpe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP HLÆLP!!
  • #2   27. sep 2010 I kunne evt prøve med alene-hjemme træning. Hvis i søger her i forum eller på google kommer der en masse frem.
    http://www.netdyredoktor.dk/sw18877.asp
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Hvis i er mere til at sælge, så vil jeg anbefale at i opretter en annonce i markedet, da man ikke må reklamere her i forum.

• #3   27. sep 2010 Hvis det var min hund ville jeg sætte ind med intens alenehjemme træning, da det klart er et udtryk for usikkerhed at han hyler. Prøv evt. at lette træningen ved at købe et DAP til stikkontakten. Hold evt en uges ferie så han kan trænes rigtig.

• #4   27. sep 2010 Det var sgu da irriterende....Der røg mit svar lige med en af dine tråde smiley

Men som sagt: Alene hjemme træning, der er ikke andet for!
    Har i ikke gjort det da i fik ham? I har 2 hunde ikke?
    Mvh Karin.

• #8   27. sep 2010 Nu er det altså mig der har slettet de genpostede tråde, så ret irritationen denne vej hvis det er.

• #9   27. sep 2010 Vi skyder jo heller ikke efter nogen!

• #11   27. sep 2010 Gitte F
    Er begge hunde alene hjemme?

• #12   27. sep 2010 jeg kan se der er oprettet to hunde i din profil.. hyler de sammen? eller kun den ene, og er hundene hver for sig når de er alene, eller har de hinandens selskab alene hjemme?

• #13   27. sep 2010 Måske du kan finde hjælp på denne side:

(link fjernet)

de har også gratis telefonrådgivning.

• #14   27. sep 2010 Da Diva ikke kunne være alene var hun enten med mig eller blev passet! I må da have et forstående familiemedlem eller venner som kan hjælpe jer? Og så ville jeg for øvrigt snakke med naboen og forklare situationen.

• #15   27. sep 2010 Tak for alle jeres hendvendelser, vi vil selfølgelig gerne prøve hjemmetræning, men til dig som der skrev at det var fjollet at skrive at vi ikke har råd er det faktisk meget når man er studerende!
    Jo vi har to hunde, men det er mest den ene der virkelig hyler det lyder som skrig den anden er lidt mere neutral men som stadig larmer lidt. Vi har desværre ingen i familien som kunne hjælpe ellers var det da en mulighed. Vi har prøvet at snakke med udlejeren men han holder fast i at det skal stoppe nul han forstår ikke at det tager noget tid at træne hjemme træning, vi har kun haft ham 2 måneder så vi har ikke haft mulighed for at træne ham fra lille..

• #16   27. sep 2010 Prøv at søg efter en der kan passe ham herinde. Folk plejer at være rigtig søde til at hjælpe. Desuden kan udlejer ikke bare smide jer ud, så længe i betaler jeres leje. Har self problemer med min overbo, og udlejer har forsøgt at smide dem ud i flere måneder.

• #17   27. sep 2010 Så må man lade være og anskaffe sig flere hunde end man har råd til.
    Der kan hurtigt kommer dyrlægeregninger der er langt dyrere end 1700.-.
    Håber i finder en løsning

• #19   27. sep 2010 Tjek lejeloven. Han kan ikke bare smide jer ud. Der står dette i lejeloven:

"Endelig kan udlejeren opsige lejemålet, hvis du trods udlejerens påmindelse ikke iagttager god skik og orden og overholder de regler, der er i husordenen. Her er opsigelsesvarslet ligeledes 3 måneders varsel.

En opsigelse fra udlejers side skal altid være skriftlig og indeholde oplysning om grunden til opsigelsen. Endvidere skal det fremgå, at du har ret til at gøre skriftlig indsigelse mod opsigelsen senest 6 uger efter, du har modtaget denne. Hvis opsigelsen ikke opfylder disse betingelser, er den ugyldig.

Hvis du får en opsigelse, er det vigtigt, at du kontakter den lokale afdeling af Lejernes LO i så god tid, at man kan nå at gøre indsigelse indenfor 6 ugers fristen.

Når lejeren har gjort indsigelse skal udlejeren indbringe sagen for boligretten, hvis udlejer ønsker at fastholde opsigelsen."

Held og lykke med at træne vapsen smiley

• #20   27. sep 2010 Det er dejligt at i er så behjælplige smiley vi har reageret på det men åbenbart ikke på den rigtige måde, vi har fået nogen motoder fra dyrelægen nu så det prøver vi,, vi er også meget interesseret i en barnepige hvis der skulle være nogen som har tid og lyst. men det med lejeloven er selfælgelig rigtig nok, vi venter på svar fre vores udlejer han er lidt svær at få fat i smiley

Kommentér på:
HJÆLP HLÆLP!!

Annonce