hun hoster stadig.. :( {{forumTopicSubject}}
Wilma har fået konstateret hjerteorm, hun fik sin første pille i onsdags, og disse skal hun have 3 uger endnu.. Men pigebarnet hoster os stadig i søvn og vækker os ligesådan.. Det gør helt ondt i mine egne lunger at høre hende.. Dr.dyr sagde at hvis ikke det var blevet bedre inden for den første uge skulle vi ringe, og man ikke kunne se bedring i de første par dage..( Hun har dog fået en masse spoleorm ud af sig, men kan ikke ellers se niogen bedring) Jeg har læst mig til at hjerteorm i de fleste tilfælde også slæber en lungebetændelse med sig, kan det være rigtigt at hun ikke også skal i behandling for det..? Skal jeg vente til hun har fået en pille mere (altså på onsdag) eller ville I kontakte dr.dyr nu? Årghh det er så frusterende ikke at have oplevet sin hund rask endnu..
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 37
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Har i nogen idè om hvordan jeres hunde er blevet smittet, jeg mener har de tygget græs, nedfaldsfrugter eller har de været i direkte kontakt med snegle, hvis det er det sidste, ved i så hvilke snegle det er der har været i kontakt med ?.
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 37
Tak Lizette jeg vil bare have hende rask NU!!!! - det er mit eneste fødselsdags ønske( har fødselsdag på lørdag, men tvivler på det går i opfyldelse..) :s
hun hoster stadig.. :(