{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bubber på TV2 nu.
  • #1   23. sep 2010 det eneste der irretere mig er at han syntes hans hund BARE er en hund smiley
    Det kan jeg slet ikke forstå

• #2   23. sep 2010 Jeg forstår ikke hun tømmer analkirtlerne hver gang de skal i bad ! Er der ikke noget med at det ikke er godt at gøre det for ofte ?

• #3   23. sep 2010 Jeg er glad for min hund ...Men ikke SÅ glad.

• #4   23. sep 2010 *Laura* Hehe nemlig , det måske liiiiige lidt mere end jeg vil gøre for min ...

• #6   23. sep 2010 Jeg har svært ved at sætte mig ind i udstiller verdenen.. Det er nok fordi jeg ikke har været en del af den, men det virker ikke som noget for mig..

• #7   23. sep 2010 Jeg gør det (med hansker) når jeg kan mærke de er fyldte og/eller hunden gnubber r*v

Men det er åbenbart begrænset hvad Bubber ved om hundesprog på trods af at han har en selv og jeg synes også det er sært når folk "bare" har hund.

• #8   23. sep 2010 Laura - jeg tror jeg er mere glad for vores dyr - end hun er smiley Jeg er lidt sygelig med dem - jeg ved det smiley

• #10   23. sep 2010 Zia var også mit et og alt .. Indtil jeg blev gravid og fik Ida Cecilie .. smiley

• #11   23. sep 2010 Ihhh han er da træls at høre på...
    Mine hunde er da alt for mig - og jeg konkurrere ikke med dem.

• #12   23. sep 2010 Forstår også godt kærligheden til hundene smiley

• #14   23. sep 2010 Jeg synes han er irreterende at høre på..

Men jeg kunne sku ikke stå på en udstilling dagen efter min hund blev aflivet det er helt sikkert, der ville jeg slet ikke kunne se på en hund uden at tude, det er helt sikkert, så kold bliver jeg aldrig og jeg havde heller ikke taget den med hjem igen med de smerter den havde slet ikke når den er 15 år.

• #15   23. sep 2010 sys nu også at en hund er en hund. Men derfor elsker jeg min hund og ser ham som en del af familien.

• #16   23. sep 2010 Det er også liiige i overkanten.. Men hun beviste jo også senere at hun ikke mente det sådan da han begyndte at sammenligne forskellige ting på hund og børn..

• #18   23. sep 2010 det spændene og nøj jeg fik tåre i øjnene da det skete med den sorte hund sanne

• #19   23. sep 2010 Synes han virker nedladende for folk der er anderledes end ham selv - her folk som vælger sine hunde frem for andet.

Fx pigen i butikken med Chihuahuaen...

• #20   23. sep 2010 Forstår fuldt ud kærligheden til hundene. Hos mig kommer min datter først, men hundene kommer lige skarpt derefter. Og så må mand og andet komme derefter.

Jeg er selv ret vild med at udstille, synes det er kanon hyggeligt, sjovt og spændende. Vil rigtig gerne vinde, men tuder ikke når jeg ikke gør (og dog - har tudet en enkelt gang i flere timer efter, men der var jeg også nede med stress pga. job, så følelsesmæssig i udu).

Mht. Bubber, så er han som han er - lidt irriterende. Men prøver at se bort fra ham og se hvad programmet egentlig handler om. Synes nu at selv om han kan være irriterende, så er nogle af hans programmer ganske interessante og viser en verden som man ikke anede eksisterede.

• #21   23. sep 2010 mmen jeg kunne aldrig stå på en udstilling ell lign efter mathilde var blevet aflivet jeg ville begynde at tude hvis vi snakkede om det tror jeg

• #22   23. sep 2010 Jeg kan godt lide de udsendelser med Bubber, men denne her var rigtig dårligt lavet, eller også er det fordi de valgte den forkerte hundejer. Jeg synes det var rædselsfuldt at den krukkede dame fremstille sig selv, som en der kun udstillede, og ikke havde det mindste til overs for sin familie. Føj, for ....
    Jeg er selv opdrætter og ivrig udstiller i DKK, men min familie betyder mere end hundene gør, selvom jeg elsker mine hunde.Det er sjovt at have hunde omkring sig, og jeg vil nødigt undvære det, men fremstille alle udstillere som denne enorme dårlige udsendelse gjorde , synes jeg er for meget. Vi udstillere er slet ikke sådan , ihvertfald ikke for de flestes vedkommende. Der vil altid være folk som har en sygelig prestigetrang, og de vil opdage at deres resultater lige så stille bliver dårligere og dårligere, og det vil denne dame også opdage en dag. Mon hun så kun kan holde af sine hunde??? For så tror jeg hun bliver meget ensom.

• #23   23. sep 2010 Jeg synes at Bubber blev ved med at sammeligne kærligheden til børn og hunde og hun sagde selv at det ikke var det samme, men Bubber blev ligesom ved.

Jeg elsker da bestemt mine hunde, men jeg kan aldrig elske dem på samme måde som et menneske.

• #24   23. sep 2010 Jeg sad med en følelse af, at hun elskede at udstille, langt mere, end hun elskede hundene?
    Men hendes valg i livet kunne jeg meget vel også have gjort mig - Kæreste og venner ville jeg gerne ofte til fordel for hundne. For så er det hverken den rette kæreste eller de rette venner man har!

• #25   23. sep 2010 Hold op det lyder til at nogen herinde har noget imod kenneldamen. Synes hun virkede fin nok.

• #26   23. sep 2010 JEG ELSKER BUBBER!!! smiley

• #27   23. sep 2010 Synes da hun virkede til at elske hundene? Ellers missede jeg noget?

• #29   23. sep 2010 Linnea - Jeg læste ikke besvarelser igennem før jeg postede min :o) Så vidste ikke det var nævn, men det var som sagt min følelse!
    Og jeg tror bestemt hun elskede hundene, men hun elskede konkurrencen LANGT mere..

• #30   23. sep 2010 Nej. Men mange kenneler har da 15 hunde eller mere? Og kan da godt elske dem alle. Du har da selv 6 hunde og dem elsker du vel alle sammen?

Kunne forstå hvis hun havde 50-100 hunde.

• #31   23. sep 2010 Jeg ved altså heller ikke hvor det hun viser hun elsker udstilling mere end hundene. Jeg synes da hun giver klart udtryk for, at hun elsker hundene meget højt. At hun så går rigtig meget op i udstilling, betyder da ikke nødvendigvis at hun elsker udstilling mere end hundene.

Mht. til at hendes børn vs. hundene, så spørger Bubber jo netop om hun også ville kunne være klar til en udstilling, hvis der var sket hendes børn noget a la det som skete med den hund som blev aflivet få dage før udstillingen. Hvortil hun svarer, at så var hun nok aldrig blevet menneske igen. Og det siger da mig, at selv om hun elsker sine hunde meget højt, så elsker hun sine børn højst. Så ser ikke noget problem der.

• #32   23. sep 2010 Gåturen er da ikke ensbetydende med kærlighed. Der bor da en masse hunde - alene med sine ejere der sjældent får en gåtur uden for haven smiley Og folk elsker dem stadig smiley

Tror mine hunde ville være ligeglade om de fik en gåtur eller ej. Bare de kom ud og tisse.

Synes hun virkede glad for sine hunde, men måske det bare var ord - men det var ord som jeg selv kunne finde på at sige. For mine hunde betyder også alt for mig. Nu har jeg ikke børn, så kan tillade mig at sige det ;D

• #34   23. sep 2010 Jamen de kommer jo ud. De udstiller hver 2. uge - og der er de da ude af huset. Så de er jo ikke indespærret i huset og haven hele deres liv.

Jeg synes ikke det er optimalt, men direkte synd - nej det synes jeg ikke. De har jo en kæmpe have.

• #36   23. sep 2010 Reelt set ved vi jo ikke noget om, om hun går tur med hundene. For det blev ikke nævnt i programmet.
    Men hundene kommer ud og ser mere end mange hunde gør. Og er man effektiv og struktureret, så behøver det ikke nødvendigvis at tage hele ens tid at holde 15 hunde.

• #37   23. sep 2010 Jeannette B

he he jeg tænkte det samme.. tænkte også mon han får en bøde for det, der er jo helt perfekte beviser for at han ikke brugte snor.. he he...

men va det gør squ ikke mig noget, bruger heller ikke snor på min hund... møder vi en anden hund, er problemet ikke større end at hun komemr med det samme jeg kalder...

• #38   23. sep 2010 Ta dit ansvar - ENIG ENIG ENIIIIG smiley

• #39   23. sep 2010 * Ta dit ansvar alvorligt *
    Meget enig, lige bortset fra det med udstillingsverdenen, for den holder jeg meget af.

• #40   23. sep 2010 Præcis smiley

• #41   23. sep 2010 Til dig linnea s du gør dig meget klog på andre, nu har jeg kendt hende med pudlerne siden hun var lille, jeg kommer ikke sammen med hende overhoved, så det er ikke derfor jeg skriver, hvor er du hurtig til at sige Puuuu ha 15 hunde, Det kan hun sagtens klare, måske bedre end dig og dine fem! hvem ved, jeg ser når hun er hjemme hos sin mor, som bor langt fra hende, hun har sine hunde med!!! de kan rende løse på marker og strand, kan dine det? læg mærke til deres soienering, de er altid i top alle også de 13 som ikke udstiller!! HENDE ville jeg gerne være hund hos, eller lille barn.

• Eva J
    Eva J Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 7
    #43   23. sep 2010 Jeg havde lidt en fornemmelse af, at Bubber underdrev hvor meget han tid og energi han egentlig brugte på sin hund. Han må da have trænet noget med den, når den kan gå så pænt lige ved siden af ham uden snor.

Når det så er sagt, synes jeg at han simplificerede de følelser, man kan have for hunde. Kenneldamen valgte jo ikke hundene fremfor sin mand, hun fravalgte jo bare en mand, som ikke delte hendes interesse og livssyn.

• #44   23. sep 2010 * Ta dit ansvar alvorligt *

Helt enig. De to typer kærlighed kan ikke sammenlignes, hvilket jeg synes at Bubber blev ved med....

• Eva J
    Eva J Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 7
    #46   23. sep 2010 Jeg brød mig nu heller ikke om alt det pudder den stakkels hund skulle have på.
    Det kan da ikke være så sjovt for den.

• #48   24. sep 2010 Jow Linea s. jeg tror, at når et menneske vise så meget JEG ved bedre og er besat af janteloven : "Jeg har fem hunde, hun har 15, hun er ikke bedre end mig! det kan ikke være godt at være hund der!" det vil jeg udmidlbart tro smitter af på måde man lever på med sine omgivelser, samt efterfløgende som du skriver..------
    Citat :Dernæst er hun totalt kold over for den bliver aflivet Hvad sker der... Hun elsker ikke sine hunde halvt så meget som mange af os andre gør, hun elsker at udstille- citat slut.----- Det er sådan udtallelser du skriver, som i mine øre sætter dig i bås..

• #50   24. sep 2010 Synes udsendelsen var okay. Bubber er som han er og prøver at sætte sig ind i det han blir "udsat" for i programmerne - at han stiller kritiske spørgsmål er nok for bedre at forstå hvad han har med at gøre. Man kan ikke sammenligne kærlighed til hunde og børn, og synes da også at den fordom blev manet til jorden.

Jeg har selv udstillet i flere år og ja, må indrømme at jeg synes det er en forfærdelig verden at færdes i. Man kan ikke glæde sig på andres vegne, man skal kritisere andres hunde og vinder man lidt mere end andre er man bare udstødt.
    Bryder mig slet ikke om at hunde blir stylet på den måde det blev vist, min hund er aldrig blevet mere end børstet inden ustillingerne og han er blevet DKCH og KLCH ved bare ved at være sig selv og naturlig som han er (og han er ikke en af de mest velopdragne hunde). Synes så bare hun skulle lade den hvide puddel gå på pension, for mig at se havde den ikke lyst til at showe mere, og så er det hendes behov hun sætter højst.

• #51   24. sep 2010 Palle P
    "Tror nu også mange hunde ønsker sig et andet sted hen. De skal stå på pynteborde i flere timer og børstes, sprayes, pudres osv."

Der er sikker nogen hunde som ønsker sig et andet sted hen. Men det er bestemt ikke alle hunde. Min Enzo (som ikke er blandt os mere) han elskede simpelthen at komme på udstillinger. Der kunne han hilse på mine medudstillere, han var ved at gå ud af sit gode skind, hvis de ikke hilste med det samme når de kom. Han elskede at have min fulde opmærksomhed, idet jeg skulle bruge en del tid på hans pels. Inde i selve ringen, der vidste han præcis hvad det gik ud på (og jeg var total uerfaren i udstillingsverdenen da jeg startede med ham, så ikke den store erfaring i at træne en hund til at vide hvad den skulle), så mit job i ringen var rimelig enkelt, han skulle nok selv sørge for at få vist sig frem og han nød det fuldt ud.
    Og det tror jeg også at der er mange andre udstillingshunde som gør.

• #52   24. sep 2010 Jeg synes det var et fint program. Bubber stillede alle de spørgsmål som ikke-hundeidioter må stiller sig selv stort set hver gang de ser os nørde rundt i vores hundeverden.
    Relevante spørgsmål, IMO.

En ting der slår mig i denne tråd er, at folk mener de kan vurdere om denne hundeejer er en god eller en dårlig hundeejer ud fra, hvad de har set i et program på 25 minutter.
    Det er da grumt, synes jeg.
    Hvem ved, hvordan hun havde det, da Sanne blev aflivet? JEG skulle dælme heller ikke tude på nationalt fjernsyn, så jeg kunne også godt finde pokerfjæset frem i hendes situation.
    At hun tager på udstilling dagen efter - naturligvis. Hvis man har noget, der kan aflede fra at sidde og tude og pille sig selv i navlen, så er det da et sundhedstegn at gøre det.

Så ud fra DE to ting kan jeg ingenlunde se, at hun skulle være en dårlig hundeejer der kun går op i udstillingen.

Personligt forstår jeg ikke selv udstillingssporten, men jeg formoder det er det samme, der driver den som det er, der driver mig i anden hundesport.
    Og også her hersker en børnehaveagtig jantelovsstemning som jeg synes er så PINLIG. Jeg er simpelthen flov over det - en adfærd jeg ikke selv har oplevet siden jeg gik i folkeskolen florerer blandt voksne mennesker, der ovenikøbet har en så stor passion til fælles..

Nej, jeg fatter det ikke... Hvorfor dog pege så meget fingre af andre mennesker?

• #53   24. sep 2010 ?????

• #54   24. sep 2010 Moral er godt, dobbelt moral er ikke dobbelt så godt!
    hvor har du ret maria

Kommentér på:
Bubber på TV2 nu.

Annonce