{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

skal måske flytte {{forumTopicSubject}}

Jeg skal måske flytte her til den første hvis jeg får lejligheden. Og mangler lidt råd i forhold til at få min dreng til at falde til et nyt sted.
Han har aldrig haft nogen problemer med at være alene hjemme, vi trænede det selvfølgelig i starten sådan at jeg kun gik 5 min de første par gange og så 10 min osv osv. det samme vil jeg selvfølgelig gøre hvis jeg flytter (har et par dage fri)men... min anden lejlighed er jo ikke opsagt endnu så har den jo lidt endnu, alle møblerne kommer til at blive indtill de skal smides ud for skal ha nye hvis jeg får lejligheden. vil det være bedre for drengen de første par gange jeg skal på job at han kommer hjem til den gamle lejlighed og jeg så henter ham efter job? eller skal jeg bare lade ham vende sig til det nye? er der andre ting jeg skal ta højde for eller bare gode råd? håber i forstår det lange indlæg det nu blev smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Opsætning af 3 lamper 1.100 kr.
  • Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal måske flytte
  • #1   20. sep 2010 Prøv at se reaktionen først smiley Min gamle RR, flyttede med mig ca 3 gange. Han var sådan set ligeglad, bare jeg var der. Jeg startede med self. at blive hjemme et par dage, sammen med ham. Gik nogle småture for mig selv, og kom så hjem til ham. Hvis du sørger for, der ligger noget velkendt, såsom hans kurv, legeting, yndlings bamse (hvis sådan en er der) osv. tror jeg ikke flytning er det store problem, for mange hunde smiley

Tillykke med din nye lejlighed smiley

• #2   20. sep 2010 tak for svar, meeeen har jo ikke fået den endnu:( får først svar torsdag så krydser fingre....

• #3   20. sep 2010 Vi blev nødt til at træne forfra med Coda da vi flyttede smiley Men kommer jo meget an på hvilken type hund man har - Coda hyrder og hader at skulle efterlades

• #4   20. sep 2010 jeg har os tænkt mig at starte forfra med Loui, der skal ikke ske nogle fejl så jeg risikere at han bliver utryk, os derfor jeg lige forhører mig om der er nogle der ligger inde med guldkorn smiley hvor længe gik i hjemme med dem efter flytning?

• #5   20. sep 2010 Jeg ville nu nok tage lidt kendte møbler med i første omgang, så alt ikke er nyt.
    Så ville jeg træne lidt alene hjemme, når i er flyttet.
    Og ellers tage hunden med i den nye hjem så meget som muligt inden en endelig flytning.

• #6   20. sep 2010 Vi gik på arbejde om mandagen, hvor vi flyttede ind lørdag. Men dels have vi møblerne med, dels havde hundene været med i huset flere gange inden flytningen, og dels to hunde.

• #7   20. sep 2010 Jeg gik hjemme i ca tre dage ved hver flytning. Det var så mest for min skyld. Min dreng hoppede direkte i sofaen hver gang, som han plejede, og ja, så boede vi der smiley Han tog det virkelig ikke særligt tungt. Så længe vores ting var der og mig, ja så var alt jo iorden.

• #8   20. sep 2010 tror måske os at det ville være nemmere hvis vante møbler osv skulle med, meeen flytter fra en 1 værelses så møblerne må¨ud. men må jo bare gi det et par dage og se ellers må kæresten jo ha ham med, eller hjem i gammel lejlighed. men tak for svar alle smiley

Kommentér på:
skal måske flytte

Annonce