{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Renlighed HVALP {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen;)
Nu er Simba 11 uger gammel, og vi har haft ham i 3 uger nu! og han har tisset indenfor 3-5 gange. men nu er det som om at han gør det mere og mere! Hvordan kan det være??
Har i nogle gode råd til at få ham renlig???
vi lufter ham tit men det hjælper vist ikke så meget!
Håber i kan hjælpe?
Hilsen Ditte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighed HVALP
  • #2   12. sep 2010 Okay fedt med Rodalon:=)
    men vi bor i lejlighed så vi er altid med ham nede og tisse og han tisser helt vildt! og vi skam roser ham hver gang han tisser;)

• #4   12. sep 2010 Vi er ude med ha HELE tiden og kunne da aldrig finde på at glemme at gå ud med ham!!!! noget underligt noget at skrive!!! men køber rodalon imorgen;) tak alle sammen;)
    ellers andre gode råd end rengøringsmiddel???

• #5   12. sep 2010 Jeg bruger også rodalon, og der gør på i pensioner mm også.
    Derudover tænker jeg blærebetændelse. Hvis det ikke bliver bedre ret hurtigt ville eg få tjekket for blærebetændelse. Har selv haft hvalp, der blev urenlig og det var blærebetændelse.
    Tillykke med den skønne lille hund.

• #6   12. sep 2010 Og jeg er så fuldstændig enig med
    DKK Tavlesnob med DKCH basse .omkring Rodalon, som er meget giftigt og nærmest forstærker urinlugten, ihvertfald i en menneskenæse. Når jeg har desinficeret med Rodalon, vasker jeg igen med et neutralt rengøringsmiddel.
    I forhold til renlighedstræning, så opsøg det samme "tissested", hvergang. Så hvalpen får et sted, hvor der er dømt "hundetoilet", først efter den har klaret sine ærinder på dette bestemte sted, kan man spadsere en tur med den.
    Får den først et fast sted at besørge, bliver det hurtigt nærmest en betinget refleks at gøre sig ren der.

• #7   12. sep 2010 DKK tavlesnob Rodalon til indendørs brug er ikke giftig, da det må bruges i køkkener, desuden skal man ikke drikke det

• #8   12. sep 2010 okay jamen jeg vil selvfølgelig ikke skade min baby så jeg tager bare over i petworld og henter noget der er bestemt til det;) men tak for hjælpen alle sammen;)

Kommentér på:
Renlighed HVALP

Annonce