{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.044 visninger | Oprettet:

Vorte - eller udvækst - UPDATE ! {{forumTopicSubject}}

Ja - så var vi ved dyrlægen i dag.

Saga har ganske rigtigt hvalpevorter. Alt efter hvor godt hendes imunforsvar er, kan de forblive i 2 mdr. eller mere.
Dyrlægen sagde, at der er meget delte meninger om, hvor meget - eller om - de smitter. Det er en artsspecifik virus - så ingen smitte til mennesker eller andre dyr - dog ville hun anbefale, at hun ikke slikker andre hvalpe på munden eller deler legetøj med dem.

Rart at vide, selvom vi blev 600 kr fattigere smiley . . . . til gengæld fik vi så trænet hende til selv at gå op på undersøgelsesbordet - hvilket er en ret god idé, når hun allerede vejer 52 kg smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vorte - eller udvækst - UPDATE !
  • #1   10. sep 2010 Er du gal en basse... Var lige inde og kigge på profilen, skulle da lige se hvilken hund der dog var så stor som hvalp... Det er jo vildt.... Den bliver godt nok stor. Har I nogen ide om hvor stor den nogenlunde kommer til at blive?
    Ved godt det er lidt uden for emnet, men blev bare lidt imponeret over den størrelse smiley

• #2   10. sep 2010 Susanne du kan som sagt få den til at forsvinde med de dråber jeg skrev om i den anden tråd !!

• #3   10. sep 2010 Anette: Ja - jeg må lige se, om jeg kan få fat i dråberne.

Maria: Hi - hi . . . ja, hun er en stor pige, som 7 mdrs. smiley Hvis jeg følger vægtkurven, så kan hun godt slutte som voksen på 80 kg. I kuldet før hende vejer en af de voksne hanne nu ca 80 - så måske ikke helt urealistisk smiley

Sunshine: Jeg genfortalte somend bare, hvad min dyrlæge fortalte - tvivler ikke på, at dine oplysninger er korrekte. Under alle omstændigheder kommer hun ikke i fysisk kontakt med andre hunde, inden de er væk.

• #4   10. sep 2010 Min den anden hund blev ikke smittet af Bertha, men nok alt afhængig af om de er modtagelige

• #5   10. sep 2010 Hold da op en stor hund... Håber ikke hun trækker i snoren så hiver hun da armen af hehe....

• #6   10. sep 2010 Sunshine : Helt i orden smiley Skriftlig kommunikation har sine mangler smiley . . . . Ude i virkeligheden er det lidt nemmere ikke at blive misforstået smiley

Maria : Nej, hun er faktisk rigtig dygtig til at gå pænt. Det skal så siges, at vi bor på landet - når vi en sjælden gang møder andre hunde - så vil hun helst hive mig med over for at hilse i en vis fart . . . . og SÅ er jeg glad for, at jeg passer min styrketræning smiley

• #7   10. sep 2010 Haha ja tak.. jeg synes det er svært at holde vores hund på 18 kg når han vil over til andre hunde...

Kommentér på:
Vorte - eller udvækst - UPDATE !

Annonce