2.044 visninger
|
Oprettet:
Vorte - eller udvækst - UPDATE ! {{forumTopicSubject}}
Ja - så var vi ved dyrlægen i dag.
Saga har ganske rigtigt hvalpevorter. Alt efter hvor godt hendes imunforsvar er, kan de forblive i 2 mdr. eller mere.
Dyrlægen sagde, at der er meget delte meninger om, hvor meget - eller om - de smitter. Det er en artsspecifik virus - så ingen smitte til mennesker eller andre dyr - dog ville hun anbefale, at hun ikke slikker andre hvalpe på munden eller deler legetøj med dem.
Rart at vide, selvom vi blev 600 kr fattigere . . . . til gengæld fik vi så trænet hende til selv at gå op på undersøgelsesbordet - hvilket er en ret god idé, når hun allerede vejer 52 kg
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Ved godt det er lidt uden for emnet, men blev bare lidt imponeret over den størrelse
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 88
Maria: Hi - hi . . . ja, hun er en stor pige, som 7 mdrs. Hvis jeg følger vægtkurven, så kan hun godt slutte som voksen på 80 kg. I kuldet før hende vejer en af de voksne hanne nu ca 80 - så måske ikke helt urealistisk
Sunshine: Jeg genfortalte somend bare, hvad min dyrlæge fortalte - tvivler ikke på, at dine oplysninger er korrekte. Under alle omstændigheder kommer hun ikke i fysisk kontakt med andre hunde, inden de er væk.
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 976
dec 2009
mar 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 88
Maria : Nej, hun er faktisk rigtig dygtig til at gå pænt. Det skal så siges, at vi bor på landet - når vi en sjælden gang møder andre hunde - så vil hun helst hive mig med over for at hilse i en vis fart . . . . og SÅ er jeg glad for, at jeg passer min styrketræning
dec 2009
Vorte - eller udvækst - UPDATE !