{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.263 visninger | Oprettet:

Vorte - eller udvækst {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Min hvalp på 7 mdr har fået en underligt udseende vorte af en slags. Den startede som en lille lyserød gevækst lige under hendes underlæbe. Nu er den vokset betydeligt og har struktur som blomkål eller brombær og er mere mørk næsten sort.

Har nogen af jer erfaringer med lignende ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vorte - eller udvækst
  • #1   7. sep 2010 Det kan være "hvalpevorter", kan ikke huske hvad det hedder rigtig. Men det er vorter som hvalpe og unghunde kan få, der er ikke så meget at gøre ved det og det forsvinder af sig selv.

• #2   7. sep 2010 Okay . . . . tak for dit svar, Anne Julie. Det eneste, der bekymrer mig er, hvis det spreder sig eller smitter. Når de forsvinder af sig selv, må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed smiley

• #3   8. sep 2010 Som de andre siger, så lyder det som vorter (papilomer). Du skal holde hende fra andre hunde, da det smitter som bare pokker. Der kan gå lang tid før vorterne forsvinder, men du skal ikke gøre noget ved dem. De går væk af sig selv, når kroppen har bekæmpet virus.

• #5   8. sep 2010 Du kan købe nogle Thuja D6 dråber og give i munden 3 gange om dagen og så forsvinder den i løbet af 14 dage

Bertha fik også sådan en og min dyrlæge går ind for naturmedicin og hømopati, så fik de dråber og væk var den og hun har ikke haft dem efterfølgende !!

• #6   8. sep 2010 Har lige en rettelse :

Det er Thuja D30 de hedder, fandt lige den tomme flaske frem (gemt hvis man skulle få brug for det igen) 10 dråber x 3 har dyrlægen skrevet på

• #7   8. sep 2010 Tusind tak for alle jeres svar smiley

Det ser dog ud som om, der er delte meninger om smitte eller ej - så jeg må hellere smutte en tur til dyrlægen.

Kommentér på:
Vorte - eller udvækst

Annonce