{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundesitter- pris ?
  • #1   8. sep 2010 25 kr, vil jeg mene.

• #2   8. sep 2010 Jeg ville ikke betale for det.. Du får din hund luftet og både hende og hunden får nye oplevelser

• #3   8. sep 2010 Omkring 25kr.

Bare fordi man går hjemme skal man da ikke gøre gratis ting for andre? Det er da en sær holdning.

• #4   8. sep 2010
    Louise L - Jeg er egentlig ligeglad med om hun går hjemme eller ej, men 15 min. luftning syntes jeg ikke kræver penge..

• #5   8. sep 2010 syns alligevel at 25 kr er lidt meget hvis man tænker time pris ville sku ikke batale nogen 100 kr i timen for at lufte min hund

• #6   8. sep 2010 Tanja, det var da en underlig tankegang. Man lufter da ikke en andens hund uden at få noget for det. Jeg synes da 25 kr. er forsvarligt, for 15 minutter.

Go for it Izabella. Belvedere vil blive så hjertens glad for at blive luftet. Hvor er du betænksom.

• #7   8. sep 2010 Hvis det er 5 gange i ugen, kunne der måske findes en bedre pris, måske 100 kr i ugen eller sådan?

(Har ikke forstand på det *S*)

• #8   8. sep 2010 Ja, 25 kr pr gang må være prisen. Tvivler på der er ret mange der vil arbejde gratis. Vedkommen er jo også afhængig af og skulle lufte hund.
    Nu ved jeg ikke om vedkommende har bedt om penge. Ellers kunne man foreks hver fredag, købe en buket blomster, og aflevere den med hilsen fra Belli. Måske en bedre ide end penge.

• #9   8. sep 2010 Jeg ville da spørge hende, hvad hun forventede.
    Og der vil jo være forskel på, om det er en tjenesteydelse jeg er blevet tilbudt, eller en jeg har bedt om.
    Desuden er det vel også lidt afhængigt af, hvor hundelufteren kommer fra. Det kan jo være, at hun skal transporteres til stedet, og så kan det hurtigt blive en underskudsforretning.
    Og rent ud sagt! Jeg ville ikke løfte et øjenbryn for 25 kr.

• #10   8. sep 2010 Gitte - du får oplevelsen med hunden for det..

Jeg ser ikke hundeluftning som et arbejde, men en fritidsinteresse..

Og ja jeg er også en af dem der har gratis part på min hest, de får oplevelsen ud af det, det behøver jeg ikke at få penge for

• #11   8. sep 2010 Tanja - nu er der jo folk som faktisk lever af at være professionelle hundeluftere. Det er dog mest udbredt i udlandet og mest i USA, men jeg syntes ikke man skal tage fejl af det at være hundelufter.
    Jeg syntes I skal blive enige om en ugentlig pris

• #12   8. sep 2010 Louise Britt P - så arbejder de også mere end 15 min. og har mere end 1 hund af gangen..

• #13   8. sep 2010 Jeg ville synes at 100.kr om ugen er et rimeligt beløb

• #14   8. sep 2010 *Tanja* - Mor til Katja *
    Jeg synes der er forskel på, om man har bedt en eller anden om at lufte hund, eller vedkommende har spurgt om hun må låne en hund at gå tur med...

Jeg har også "ridepiger" der vederlagsfrit bruger mine heste, men engagerer jeg en til at f.eks. træne en unghest, så betaler jeg så sandelig for det.

• #15   8. sep 2010 Da jeg havde dårlig fod i starten af sommeren undersøgte jeg mulighederne for hundelufter til Simmer 1 times tid.

Professionelle hundelufter tager nemt 150 kr pr time

Jeg kender så en voksen kvinde i mit nabolag som gerne ville gå med ham og der var jeg parat til at give det samme som profferne skulle have.
    ( nu blev det så ikke nødvendigt , da jeg ikke skulle opr. )

Men jeg ville helt klart lønne GODT , så hundelufteren ligesom også kunne se en mening med arrangementet.

Så hvis det var mig ville jeg give omkring 150-200 kr. pr. uge for fast luftning et kvarter hver dag af min hund

• #17   8. sep 2010 Hundesitteren bor lige "rundt om hjørnet", så der er ingen transporttid. Derfor synes jeg at 25 kr. er OK pr. gang.

• #18   8. sep 2010 vil vil også mene 25 kr..
    hvis du regner det ud pr uge det er 125,-
    det giver pr mdr. 500,-
    det er sgu okay nemt tjente penge.
    hunden når jo knapt at opdage den er ude før den skal ind igen...

• #19   8. sep 2010 25 kr. om dagen er muligvis let tjente penge, men vedkommende er trods alt bundet af det hver dag.

• #20   8. sep 2010 synes stadig 15 min er for lidt... men 25 for 15 min.. det ville svare til 100,- i timen...
    det sgu da rigtig fint

• #22   8. sep 2010 Selvom hun bor lige om hjørnet tager det altså tid at komme rundt omhjørnet, ind i hus / lejlighed, fat i hunden og ud af døre , gå i 15 min. og afleverer dyret igen.
    Tvivler på at det kan gøres under ½ time i alt.
    Og hvem synes så lige at 50 kr. i timen er en fyrstelig løn....

Mon ikke vedkommende gør det for hundens skyld, det kan da umuligt være pengene smiley

• #23   8. sep 2010 Karin, det tror jeg. Izabella vil bare gerne honorere hende for det.

• #24   8. sep 2010 Gitte, det kan jeg godt forstå, der var bare nogen der lød som om 100 kr. i timen var helt fantastisk, og der går altså mere end 15 min pr. gang, lige meget hvordan man regner det ud smiley
    25 kr. lyder ikke af meget, men 500 om mdr. lyder fint, så der kan da godt blive til lidt ekstra "guf".
    + de penge der er sparet i motionscenter smiley

• #25   8. sep 2010 Sjovt at læse jeres pris, jeg havde sat det til 50 kr. !!

Jeg har tænkt som en gal, for hende jeg der skal passe Belli, er ikke sikker på at hun kan magte det, hun er førtidpensionist, og har selv hund der skal luftes.

Fik talt med en hundeveninde om det.
    Det skal være én der går hjemme, af den ene eller anden grund, som ikke selv har hund, men evt. har haft det, og som ville være glad for at komme ud at gå en kort tur hver dag, og vil nyde at gå med en hund. Og så skal vedkommende selvfølgelig bo lige i nærheden, så der ikke er nogen transporttid.

For ingen vil nok gøre det for pengene. Man er bundet 4 dage om ugen (fredag har jeg tidligere fri) midt på dagen- og det i sig selv burde kræve en betaling. Så 50 kr. er stadig peanuts efter min mening. Pengene kommer altså som en lille sidegevinst.

• #26   12. jan 2019 Efterlysning til alle jer hunde 'sittere', min hund face lift blev strengt taget flået ud af hånden på mig, da jeg gik tur med hende lige neden foran min nære familiære familie, hvor der var en mørk, nærmest sort håret, fedtet hår, langt med heste hale der tog fat og fløj afsted med facet lift, som bare ikke vidste helt hvad hun skulle gøre! Sådanne situationer har hun ikke lige øvet sig på at hun skulle udsættes for, og så er det en Chihuahua dark tan, hvilket er brun med langt hår, mister skildning på ryggen samt brunt langt hår fra hoved til hale hvor halen går fri for langt hår, hvilket er mest ualmindeligt, hvorfor Face lift er og bliver uniq og skal findes med det samme. Hendes søster savner hende og selv om hun er kort håret dark tan så er de sumeriske i alt stort set, hvorfor de hænger sammen og uden hende tvivler jeg på at is mund er til at få i bedre humør samt tilstand, da de er uafhængige afhængige af hinanden og hinandens selskab! Det er både meldt til politiet samt til PET og så er straffen for sådanne aktioner altså lige en meget lang tur i fængsel samt en slags forbehold for at måtte arbejde med dyr og børn, da EU er strengt taget modstander af sådanne kidnapninger hvor ens dyrebare hund samt barn lider stor nød mens efterforskningsleder holdet i PET er på sagen lige som for lokaliseret hunden og skrevet retur om hvordan tilstanden er for hundens helbred. Alt andet lige er det svært at komme videre uden at jeg ved præcist hvem som kidnappede hende og hvad der er sket med hende.

• #29   12. jan 2019 er helt tryg ved PET er inde i denne alvorlige sag

• #30   12. jan 2019 Og mig der gik og troede at langhårede chihuahuaer bare var mere pjuskede end de andre, og at det primært var hale, ører og ben der havde faner.. Jeg troede også at chokolade farvet med tan hed choko tan, men så lærte jeg da noget nyt smiley
    gad vide hvad en black and tan så er, hvis den ikke er dark.. hmm..

Det er nok de sjoveste hundenavne jeg har hørt i mit liv og jeg har hørt en del.
    Men mon ikke den lille chihuahua med sideskilning snart er hjemme igen, det er ikke dem der render flest rundt af trods alt og PET er på sagen.

• #31   12. jan 2019 smiley Håber der er nogen der hjælper hende...

• #32   12. jan 2019 Det gør jeg også Obsternasig, men det er der jo nok desværre ikke smiley

• #33   12. jan 2019 I det mindste blev "selskab" stavet rigtigt. smiley

Jeg synes det lugter af google-oversættelse..

• #34   13. jan 2019 ikkesom...

tror mig pet er inde i sagen,og eu kommer også rundt om sagen
    tror mig der er check på

de to eller var der kun en ,hunde kommer tilbage til D.K. med midterskilningen i behold

Kommentér på:
Hundesitter- pris ?

Annonce