{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

milo har fået allergi. {{forumTopicSubject}}

ja jeg lavede et indlæg igår om at milo muligvis havde fået et hot spot.
i dag var vi så ved dyrlægen, og det var allergisk reaktion.
muligvis på foder.
han fik antibiotika og kløestillende og så skal han vaskes i shampoo.

jeg havde planlagt at jeg skulle ud og købe barf i dagog begynde på det, så der er bare endnu større grund til det nu.

nogen der har erfarring med allergi hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  milo har fået allergi.
  • #1   6. sep 2010 det er jeg i forvejen:)
    jeg har været ude og snakke med 2 forskellige barf centre inden jeg bestemte mig, og skal ud og snakke med den 3. i dag.
    det er en måned siden jeg besluttede mig for at starte på det.

    så det er ikke en hurtig beslutning. bare et sammentraf at han lige skulle få allergi nu samme dag som jeg skal ud og købe det og starte op.


  • #2   6. sep 2010 Jeg har desværre også en allergihund. Han kan ikke tåle, husstøvmider, lagermider og katte.

    Jeg fodrer ham med Gourmix fra Vetcur, men er ved at skifte over til Acana Wild Prarie, da jeg ikke synes at hans mave fungerer helt optimalt på Gourmix'en.


    Mvh. Gitte


  • #3   6. sep 2010 Jeg har en hund med lagermideallergi og husstøvmideallergi og hun fungerer okay på barf,her i høst tiden er hun på piller, men resten af året er hun stort set pillefri

  • #4   6. sep 2010 Undskyld jeg låner tråden...Hvordan laves sådan en allegi test..??



  • #5   6. sep 2010 vi fik ikke lavet en test da der var så lidt at dyrlægen ville se tiden an når vi alligevel skulle skifte over på andet foder, og når jeg har vasket ham et par gange.

Kommentér på:
milo har fået allergi.

Annonce