{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

Milo har revet sig, hjælp {{forumTopicSubject}}

Vi har lige været i hundeskoven, hvor Milos ene trædepude (den der sidder oppe på benet) er blevet revet næsten halvt op.
Det blødte helt enormt, men vi har fået stoppet blødningen, og er ved at vaske såret.

Men da det er dybt, ved jeg ikke om vi skal have fat i dyrlægen?
Eller skal vi bare rense det, og forbinde det?

Han hopper rundet, og lader sig ikke mærke med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Milo har revet sig, hjælp
  • #1   6. mar 2010 Bløder det stadig?
    Jeg ville nok tage forbi dyrlægen og hilse på.. Måske der sidder noget inde i såret fx, og det skal jo ud og såret skal renses og forbindes.
    Ved ikke om man kan sy i den lille ''trædepude''? : )
    Hmm.. Men jeg ville nok uanset hvad tage forbi en dyrlæge med den slags.. : )

• #2   6. mar 2010 Det bløder ikke mere, og det ser rent og fint ud.
    Den er bare så lille trædepuden. Men jeg prøver at ringe til dyrlægevagten - det er dem man ringer til ikke?

• #3   6. mar 2010 Ja prøv at ringe til dem og hør dem ad.. For hvis det ikke længere bløder og han ikke giver tegn og smerte, så er en forbinding og rensning måske fint nok? : )
    Måske du skal købe noget sårrens ved din dyrlæge, det koster vidst kun 50-60,- (gjorde det ihvertfald ved min) : )

• #4   6. mar 2010 Min kæreste ringer nu. Prisen er fuldkommen underordnet, men tænker det er en god ide med sådan noget rense noget.
    Puha, jeg er helt ødelagt, og så er det "kun" en trædepude smiley

• #5   6. mar 2010 Og så er det afsted til dyrehospitalet. De ville gerne have vi kom.

• #6   6. mar 2010 Ja kan jeg godt forstå de ville.. Det er jo et ømt punkt for en hund at være skadet.
    Men giv gerne en melding når I er hjemme igen : )

• #7   6. mar 2010 Vi er lige kommet hjem fra dyrehospitalet. Trædepuden var næsten revet helt op smiley
    Så han er blevet limet, og fået pencilinkur med hjem (efter hun rensede det).
    Så nu ligger han hjemme på puffen og gnasker en kalkunhals, med sok på smiley
    Han kan ikke helt finde ud af det..
    Nu håber jeg bare ikke det springer op, for så skal vi til dyrlæge igen.
    Det var sku en dyr tur i hundeskoven, og nu tør jeg ikke komme der mere, medmindre de sår græs.

• #8   6. mar 2010 Hvor var det godt at I kom afsted:-) Og god bedring:-)

Det kan nu ske alle steder, at de skader en pote:-(

• #9   6. mar 2010 Godt i fik det behandlet hurtigt smiley Stakkels lille hund!

• #10   6. mar 2010 Jeg ved godt det kan ske alle steder, men lige i hundeskoven er det jo gammel mark med afklippet halm? (hvad det end hedder), plus en masse sten med skarpe kanter, så jeg tør ikke, medmindre han får støvler på smiley

Mange tak for alle jeres kommentarer.

Jeg er bare så bange for det springer op igen, for han ligger jo ikke stille..
    Han har fået nok på, for at holde sig fra såret (og fordi jeg håber det så vil beskytte det lidt), men han er ikke sååå glad for den sok. Og jeg syntes måske den glider ned, selvom der er tape (englehud) rundt om.
    Hvad kan jeg gøre for at holde det på plads?

• #11   6. mar 2010 Godt I kom afsted, var klart det bedste og så blev han lappet sammen korrekt! : )
    MHT sokken så tror jeg bare I må se om I kan få ham til at tage det liidt roligt.. Bare nogle timer mens såret får ro til at tørre.. Måske en ekstra kalkunhals kan gøre det? :')

• #12   6. mar 2010 Hvad jeg snart ikke har proppet i ham i dag, for at aflede ham smiley
    Han er dog faldet omkuld nu og småsover.
    Men skal han ikke have den sok på hver gang han skal udenfor?
    Og hvor lang tid er den slags om at hele?

• #13   6. mar 2010 Jo han skal vel have sokken på for at holde snavs fra såret.. Men er den vandtæt (nu ved jeg ikke om der er vådt/sne hvor I bor)? : ) For ellers får han jo en rigtig kold og fugtig pote..
    Ved ikke hvor længe det er om at hele, men sådanne et sted ville jeg tro helede ok hurtigt.. For det er jo det samme som poterne, og en hund med flækket pote er jo i naturen mere svag. Tja.. Ved det ikke? : )

Mon ikke andre har prøvet det samme, så ved de det bedre? smiley

• #14   6. mar 2010 Alt sneen er heldigvis væk her (på fortovene i hvert fald, og det er der vi kommer til at gå nu med den pote). Så det vil mest være grus og mudder den skal beskytte fra sokken.
    Men det er heldigt nok, at det er den trædepude, han ikke træder på smiley

• #15   6. mar 2010 Ja det er nemlig den ''bedste'' trædepude at komme til skade på, når det nu skal være.. For chancen for at såret går op dér er meget mindre end hvis det var en trædepude han gik på jo : )
    Men er såret bundet ind, inde under sokken? Eller er det kun sokken der beskytter for snavs og at han slikker i det?

• #16   6. mar 2010 Dyrlægen sagde at det var bedst at han ikke havde forbinding op, pga. vejret. Og så det kunne få luft, så ingen forbinding. Og sokken er nu taget af, fordi han bed i den hele tiden, og den gled af. Han bider ikke så meget i såret. Men er over ham som en høeg smiley

Kommentér på:
Milo har revet sig, hjælp

Annonce