{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vetcur revet
  • #1   20. okt 2019 De ingredienser der er i er ikke noget han for i de andre tilskud mod gigt. Så måske er det et godt supplement??

• #2   20. okt 2019 Har prøvet det på både hund og hest, da nogle af deres andre produkter har hjulpet på det de skulle, men syntes ikke det gjorde noget.
    Til gengæld prøvede jeg noget der hedder vetroflex til hunden og det hjalp godt og tænker at gå tilbage til det, da jeg syntes der var lige så stor virkning på det som med flexadin

• #3   20. okt 2019 Tak for svar Karen Marie
    De andre tilskud Milo for hjælper ham rigtig godt og der er selvfølgelig ikke nogen grund til at tilsætte noget der ikke har noget effekt. Det lyder jo altid godt når man læser om det.

• #4   20. okt 2019 Ja det lyder altid så godt når man læser om det. Og det er da muligt det hjælper på nogen hunde. Men min hjalp det ikke på. Jeg var ellers optimistisk da deres divet havde gjort underværker for maven

• #5   20. okt 2019 Jeg vil lige se på vetroflex, jeg vil bare ikke tilsætte flere af de samme ingredienser som Milo for i forvejen, det er lidt af en jungle og forsøge at give det bedste mod gigten. med alle de muligheder ?? Jeg vil prøve at spørge Milo's fantastisk søde og super dygtige dyrlæge når Milo skal have cartrophen insprøtinig næste gang smiley

• #6   20. okt 2019 Nej, Vetcur er generelt spild af penge. Man skal bruge en helt vanvittig mængde, for at følge deres anvisninger. Jeg har prøvet nogle forskellige, og da jeg ikke så effekt, snakkede jeg med en af deres meget (!!!!) tro sælgere. Vedkommende forsøgte at bilde mig ind at deres produkter er magiske, og kan kurere både autoimmune sygdomme og kræft smiley

Så jeg tør godt sige at det er fis i en hornlygte.

Brug dine penge et andet sted.

• #7   20. okt 2019 Ok, tak for svar A.
    Der er selvfølgelig ikke nogen grund til give noget der ikke er effekt af. De andre tilskud Milo får hjælper ham meget. Jeg læste at djævleklo også skulle være rigtig godt for gigt og det er der ikke i nogen af det andre tilskud han for. Så det var også for at finde et tilskud for ikke indeholder de samme ting han for i forvejen.

• #8   20. okt 2019 Ja, jeg er jo svært begejstret for djævleklo, både i pulvertilskud, men også som gele udvortes, når det er nødvendigt.

• #9   20. okt 2019 Tak igen for svar A
    jeg vil rigtig gerne prøve om det også kan hjælpe Milo men uden det også indeholder de samme ingredienser som han for i de andre tilskud så han ikke får for meget. Milo for stride plus flexadin Advanced vital animin og hills jd og det fungerer rigtig godt. kan du anbefale noget der indeholder djævleklo til min lille hund.

• #10   20. okt 2019 Jeg har skiftet Stride Plus ud med Solanum Flex HA Plus. Det er stort set det samme, men der er djævleklo i Solanum. Og så får hun ekstra MSM og djævleklo også. Jeg har prøvet at stoppe med Solanum, og kunne ret hurtigt se det på hende. Jeg har også prøvet at stoppe med Flexadin, og det var katastrofalt. Både Solanum og djævleklo gel, køber jeg ved Hestens Helse.

Jeg køber djævleklo i pulver (kapsler) på iHerb: https://dk.iherb.com/pr/Nature-s-Way-Devil-s-Claw-Secondary-Root-480-mg-100-Vegetarian-Capsules/1952?_ga=2.217311254.1423133665.1571597040-1292625194.1571597040

Så længe du holder dig under 80 kr eksl fragt, sker der ikke noget.

Jeg åbner kapslen og drysser indholdet ud over hendes morgenmad, som er vådfoder. Det får hun sammen med alle de andre tilskud og sit smertestillende.

• #11   20. okt 2019 Ok, mange tak, det kigger jeg lige på smiley

• #12   20. okt 2019 Hvis du er i tvivl om det med MSM og Stride Plus vs Solanum Flex, så ring til Kirsten ved Hestens Helse. Hun forhandler det hele, og da jeg var derude, fik vi en god snak om det. Hun havde ikke noget MSM hjemme, så jeg endte såmænd ikke engang med at købe det ved hende. Men i følge hende, kan MSM noget i sig selv. Men de skal have meget mere, end de får ved de flydende produkter. Bella på 36 kg skal have mindst 3 gram om dagen.

Men spørg hende, så kan hun helt sikkert vejlede dig. Hils fra hende der købte et magnet-knæbind til sin schæferhund smiley

• #13   20. okt 2019 Ok tudsend tak A, jeg ringer og snakker med Kirsten, skal nok hilse ??;)

• #14   21. okt 2019 A. virker magnet knæbindet på Bella ??
    Jeg så lige www.barksnbones.dk
    også sælger økologisk djævleklo.

profilbillede
  • #15   21. okt 2019 Jeg kan ikke få det til at sidde fast på hende, men det virker på mig, så det er ikke helt spildt smiley

Jeg kan desværre ikke se hvor meget der skal gives af den du linker til, men hvis det har samme koncentration som det jeg bruger, er det ret billigt. Prøv og køb det - jeg er sikker på at det også har kortere leveringstid, end det jeg bruger smiley

• #16   21. okt 2019 Godt du kan have glæde af det ??begge vores drenge elsker deres bot dækkener, tror også det var dig der for nogle år siden gav mig et rigtig godt råd, med at sprætte syningen op til det hul der var til halen, så det fungerer det bare perfekt til Milo smiley

Milo vejer kun 8.5 kg så han skal nok have noget mindre djævleklo. synes bare der også stod noget om man Max måtte give det i 4 uger til lette smerter. Ved ikke helt hvordan det skal forstås. Det er jo til at hjælpe på kroniske gigtsmerter til Milo og spondylose.

• #17   21. okt 2019 fandt det her

profilbillede
  • #18   21. okt 2019 Det er 100% koncentreret djævleklo men der står ikke hvor meget en lille hund på 8.5 kg skal have.

• #19   21. okt 2019 Med kosttilskud anbefales altid at man kun giver det i en kortere periode. Det er nok for at folk ikke bare bruger tilskud, i stedet for at opsøge en dyrlæge. Der står noget i samme stil på Flexadin.

Bella har været på djævleklo i knap et år nu.

Jeg har lige købt et BOT-vinterdækken til hende i bilen. Jeg har prøvet nogle andre, og de sidder ikke godt. Og hvis hun har lidt ondt, skal hun selvfølgelig have det der hjælper smiley Hun har nu net-, regn-, fleece- og vinterdækken i BOT, og så er hun vist godt dækket ind smiley

• #20   21. okt 2019 Ok tak,
    jeg skrev også lige til barksnbones for at høre hvor meget jeg må give pr. dag.

Synes også bare bot dækken er de bedste. Milo bruger Hugo vinter og net dækken. Vi skal også have til Marley smiley Tusind tak for dine råd. Vil du lige give din søde Bella og Dorit et kærligt klap herfra smiley

• #21   23. okt 2019 A med bomstærk - Du ved godt at det anbefales at holde pauser med djævleklo af og til, ikk? smiley

• #22   23. okt 2019 Det kommer helt naturligt, når jeg glemmer at bestille smiley

Det anbefales at man holder pauser med alt tilskud. Og ved smerter, anbefales det fordi tilskud ikke skal bruges, i stedet for dyrlæge.

• #23   23. okt 2019 Skal der så og holdes pause solanum flex ha plus fordi der er djævleklo i. for da Milo ikke fik stride plus i 3-4 dage. kunne jeg tydeligt se det på ham så ville jeg hellere forsætte med stride plus i stedet for solanum og undgå pauser pga. der er djævleklo i.
    Milo bliver tjekket og mærket igennem af vores helt fantastiske søde og super dygtige dyrlæge Jeannette Jalving på byens dyreklinik i Viby hver måned når han får cartrophen insprøtinig.

Kommentér på:
vetcur revet

Annonce